TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
Min f�rsta kryssning, s� I know nothing about the others...
F�rrutom att Armin spelade halvkasst n�r han var med 
Den h�r "SWETA" sekten det pratas om, �r det �ven f�r amat�rer som mig eller r�cker det med att vara medlem p� tranceaddict? Kan v�l ev. vara kul att se vad det �r f�r folk bakom avatarerna igentligen
.
En liten grej bara..
Det var augusti sist.. nu december.. kan vi inte ses inomhus? 
Typ ses i trappan till taxfreen runt 14 tiden p� dag 2 
| quote: |
| Originally posted by jofawe En liten grej bara.. Det var augusti sist.. nu december.. kan vi inte ses inomhus? ![]() Typ ses i trappan till taxfreen runt 14 tiden p� dag 2 |
| Originally posted by Hauken Den h�r "SWETA" sekten det pratas om, �r det �ven f�r amat�rer som mig eller r�cker det med att vara medlem p� tranceaddict? Kan v�l ev. vara kul att se vad det �r f�r folk bakom avatarerna igentligen . |
| Originally posted by SteveTranz4ever Men alldeles innaf�r d�r jag just beskrev d�, d�r stod vi mestadels n�r vi s�gs. L�tt att hitta och n�gra f� meter bara fr�n all action. Vid alla spelautomater. Har lite inscannade �versiktskartor �ver b�tN, kan posta h�r senare med ett stort r�tt "X" |
| Originally posted by SteveTranz4ever Men alldeles innaf�r d�r jag just beskrev d�, d�r stod vi mestadels n�r vi s�gs. L�tt att hitta och n�gra f� meter bara fr�n all action. Vid alla spelautomater. Har lite inscannade �versiktskartor �ver b�tN, kan posta h�r senare med ett stort r�tt "X" �r man medlem p� SWETA s� �r det obligatoriskt... s� enkelt �r det bara. |
| Originally posted by SteveTranz4ever �r man medlem p� SWETA s� �r det obligatoriskt... s� enkelt �r det bara. |
| Originally posted by xPROXYx d� typ m�ste ja ocks� va me!! pappa du f�r h�lla reda p� mig! o kan vi inte fotas dag 1 d� alla ser ut som folk??:P |
om tv� veckor �r det PARTY! PARTY! PARTY! 
Steve har fixat sin hytt nu
Imorrn fixar Steve lite skumpa...
moet'n ligger redan p� kylning, there aint not party like a alcoholic party
MONDAY BAR MAIN FLOOR
Dancing Palace, d�ck 7-8
22.30-00.00 : Ida Engberg
00.00-02.00 : Misstress Barbara
02.00-04.00 : Anne Savage
04.00-06.00 : Lady Dana
13.30-15:30 : Johan Lindquist
15:30-17:30 : Johnny Boy
PANORAMA FLOOR
Panorama Bar, d�ck 9
22.30-00.30 : Johan Lindquist
00.30-03.30 : Above & Beyond (Tony & Paavo B2B)
03.30-06.00 : Fergie
13.30-17.00 : DJ Anneli
NRK ROOM
Konferensavdelningen, d�ck 8
00.00-01.00 : Nick Harris
01.00-05.00 : Peace Division (Justin & Clive B2B)
05.00-06.00 : James B
SAILOR'S FLOOR
Sailor's Pub, d�ck 7
21.00-00.00, 06:00-??
Henrik L�wenhamn
Dana Bergqvist
Ronny Elvebakk
Andreas Hansson
POOL CHILL LOUNGE
Bastu & pool-avd, d�ck 2
12.00-16.00 : DJ Nosfea
Grymt med Dana p� Main
oj hoppas det finns tillr�ckligt plats f�r cykeldansen 
OMG....600 pers som dansar cykeldansen till Dana...b�tj�vlen kommer definitivt att v�lta denna g�ng.... 
| Originally posted by ScuL oj hoppas det finns tillr�ckligt plats f�r cykeldansen |
| Originally posted by SteveTranz4ever Dock s� �r inte cykeldansen n�t vidare k�nt eller utrspritt fenomen i Sverige |
| Originally posted by reveal Vad �r cykeldansen? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Dock s� �r inte cykeldansen n�t vidare k�nt eller utrspritt fenomen i Sverige |
Scul �r den nytilltr�de Svenska cykeldansambassad�ren... 
| Originally posted by Laszlo Scul �r den nytilltr�de Svenska cykeldansambassad�ren... |

Hey
Har en extra polare som vill med s� vi �r totalt 9 nu, en extra hyttplats beh�vs OMG�ENDE!
Ring s� snart som m�jligt, �ker fr�n norrland s� t�g etc som ska bokas.
Tel 076 8386242 vilken tid som helst p� dygnet.
Hey
Har en extra polare som vill med s� vi �r totalt 9 nu, en extra hyttplats beh�vs OMG�ENDE!
Ring s� snart som m�jligt, �ker fr�n norrland s� t�g etc som ska bokas.
Tel 076 8386242 vilken tid som helst p� dygnet.
^^ du har redan hittat s�g jag.
jag beh�ver ocks� en plats.
flyget �r redan bokat men d verkar att B-hytterna �r sluts�ld s� nu �r jag ensam..
| Originally posted by ScuL ^^ du har redan hittat s�g jag. jag beh�ver ocks� en plats. flyget �r redan bokat men d verkar att B-hytterna �r sluts�ld s� nu �r jag ensam.. |
har hittat C-hytt f�r 600 nu