TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- iPod
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by Lolo on Nov-09-2005 07:42:

quote:
Originally posted by ZZandirt
ach.. detail....

kabeltje+trafo? ehrm 79 euri gok ik zo...

Is ni noodzakelijk met een ipod, iedereen laadt die via de computer op. USB2 is wel de max, maar een dockske is nog veel beter

ah ja, qua speakers, denk is aan Altec Lansing. Is zeker de moeite...

IK heb hier 6 ipods liggen, dus ik weet waar ik het over heb he ;-)

L.
podmaniak

Posted by Buoyant on Nov-09-2005 12:30:

quote:
Originally posted by Lolo
IK heb hier 6 ipods liggen, dus ik weet waar ik het over heb he ;-)

L.
podmaniak

Woow dude, toch geen 5 kapotte?
Waarom hebt ge er 6? 2 zou ik nog snappen om mee te mixen of iets dergelijks.
Of is het meer iets eerst kwam die van 10gig, toen 20gig,derna eentje voor foto's, voor video's ...

Posted by Lolo on Nov-09-2005 12:37:

een 30 gig photo die ik ook als hd gebruik, een mini voor de auto (met een dension car kit), een 15 gig, den allereerste 5gig, en een shuffle als usb key. Dan heb ik nog een ipod G2 van 20 gig alleen voor file transfers gebruik!!

Mijn ipods ga ik NOOIT weggooien hoor!

L.

Posted by Zehra on Nov-09-2005 13:02:

Posted by Buoyant on Nov-09-2005 13:05:

quote:
Originally posted by Zehra

zoiets ja

Posted by djcresto on Nov-09-2005 13:06:

sja, de man die me de ipod bezorgde loopt er altijd met een paar rond. Normaal als je hem iets vraagt moet je weken of maanden wachten. Als je hem iets over apple of ipod vraagt dan heb je het binnen de week. Zelfs via de States.

Posted by eieregooie on Nov-09-2005 13:17:

Ik dacht dat die doch standaard bij de grotere Pod's zat? Ik gebruik mijn iRiver ook als opslagmedium op vakantie voor foto's e.d. En ondanks de 16 uur speeltijd is 't toch verdomd handig dat er een adaptertje bij zit

Ik denk dat ik voor die 80 euro gewoon een europese Pod zou hebben gekocht... Wat kost zo'n dock eigenlijk? Misschien neem ik er nog eens een Nano bij ofzo... Voor de heb , maar dan moet wle de prijs daarvan zwaar omlaag... (of winnen! )

Posted by djcresto on Nov-09-2005 13:23:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik dacht dat die doch standaard bij de grotere Pod's zat? Ik gebruik mijn iRiver ook als opslagmedium op vakantie voor foto's e.d. En ondanks de 16 uur speeltijd is 't toch verdomd handig dat er een adaptertje bij zit

Ik denk dat ik voor die 80 euro gewoon een europese Pod zou hebben gekocht... Wat kost zo'n dock eigenlijk? Misschien neem ik er nog eens een Nano bij ofzo... Voor de heb , maar dan moet wle de prijs daarvan zwaar omlaag... (of winnen! )

voor zover ik weet is een apple universeel hoor

Posted by The_G0dfather on Nov-16-2005 19:19:

quote:
Originally posted by eieregooie
Misschien neem ik er nog eens een Nano bij ofzo... Voor de heb , maar dan moet wle de prijs daarvan zwaar omlaag... (of winnen! )

hier krijg je een nano gratis bij een ford focus

Posted by djcresto on Nov-23-2005 11:55:

video podcast is kewl

elke dag het laatste nba nieuws op de trein

Posted by Kujin on Nov-23-2005 23:12:

tip: koop geen zwarte, de geruchten over het abnormaal snel krassen zijn niet overdreven

Posted by The_G0dfather on Jun-03-2007 09:56:

Blijkbaar kan je clublife via podcast beluisteren. Vraag ma af of je die mp3 dan ergens op je HD terug kan vinden.

Posted by Transfusion on Jun-03-2007 10:02:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Blijkbaar kan je clublife via podcast beluisteren. Vraag ma af of je die mp3 dan ergens op je HD terug kan vinden.

Je kan die zowieso terugvinden, maar het is geen mp3 maar een apple-formaat bestand.

Posted by Eagle` on Jun-03-2007 16:01:

ipod is veu janetten

Posted by FenixStyle on Jun-03-2007 16:20:

quote:
Originally posted by Eagle`
ipod is veu janetten

Creative Zen FTW!!

Posted by jeronimo_jd on Jun-03-2007 18:26:

Al iemand die itunes plus uitgeprobeerd?
ik ben in ieder geval tegen alles wat niet mp3 is

Pages (4): « 1 2 3 [4]