TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- iPod
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by ZZandirt ach.. detail.... ![]() kabeltje+trafo? ehrm 79 euri gok ik zo... |
| Originally posted by Lolo IK heb hier 6 ipods liggen, dus ik weet waar ik het over heb he ;-) L. podmaniak |
een 30 gig photo die ik ook als hd gebruik, een mini voor de auto (met een dension car kit), een 15 gig, den allereerste 5gig, en een shuffle als usb key. Dan heb ik nog een ipod G2 van 20 gig alleen voor file transfers gebruik!!
Mijn ipods ga ik NOOIT weggooien hoor!
L.

Originally posted by Zehra |
sja, de man die me de ipod bezorgde loopt er altijd met een paar rond. Normaal als je hem iets vraagt moet je weken of maanden wachten. Als je hem iets over apple of ipod vraagt dan heb je het binnen de week. Zelfs via de States.
Ik dacht dat die doch standaard bij de grotere Pod's zat? Ik gebruik mijn iRiver ook als opslagmedium op vakantie voor foto's e.d. En ondanks de 16 uur speeltijd is 't toch verdomd handig dat er een adaptertje bij zit
Ik denk dat ik voor die 80 euro gewoon een europese Pod zou hebben gekocht... Wat kost zo'n dock eigenlijk?
Misschien neem ik er nog eens een Nano bij ofzo... Voor de heb
, maar dan moet wle de prijs daarvan zwaar omlaag... (of winnen!
)
| Originally posted by eieregooie Ik dacht dat die doch standaard bij de grotere Pod's zat? Ik gebruik mijn iRiver ook als opslagmedium op vakantie voor foto's e.d. En ondanks de 16 uur speeltijd is 't toch verdomd handig dat er een adaptertje bij zit Ik denk dat ik voor die 80 euro gewoon een europese Pod zou hebben gekocht... Wat kost zo'n dock eigenlijk? Misschien neem ik er nog eens een Nano bij ofzo... Voor de heb , maar dan moet wle de prijs daarvan zwaar omlaag... (of winnen! ) |
| Originally posted by eieregooie Misschien neem ik er nog eens een Nano bij ofzo... Voor de heb , maar dan moet wle de prijs daarvan zwaar omlaag... (of winnen! ) |
video podcast is kewl
elke dag het laatste nba nieuws op de trein 
tip: koop geen zwarte, de geruchten over het abnormaal snel krassen zijn niet overdreven 
Blijkbaar kan je clublife via podcast beluisteren. Vraag ma af of je die mp3 dan ergens op je HD terug kan vinden.
| Originally posted by The_G0dfather Blijkbaar kan je clublife via podcast beluisteren. Vraag ma af of je die mp3 dan ergens op je HD terug kan vinden. |
ipod is veu janetten
| Originally posted by Eagle` ipod is veu janetten |
Al iemand die itunes plus uitgeprobeerd?
ik ben in ieder geval tegen alles wat niet mp3 is