TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [26-12-2005] Armada Night - Melkweg, Amsterdam
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
beetje laat binnen gekomen (uurtje of 00:30) maar wel een lekkere avond gehad.. beachball blijft geil! 
ik vond het veel te tering druk in de grote zaal, ik kon met mijn cam en tas echt nergens door heen, echt mega irritant!
er werd wel goed gedraaid dat is wel zeker, ik heb vooral op markus nog ff flink staan dansen omdat ik toen mijn cam opgeborgen had
Volgens mij maakte markus meer indruk dan armin idd ja... niet alleen op mij maar gewoon bij het meerendeel van het publiek.
Heb denk ik een min of 15 in de zaal gelopen.. daarna weer heel relaxed naar het balkon gegaan waar alle ruimte en vooral hele relaxte verkoelde lucht was.
Was trouwens mijn eerste keer in de melkweg dus weet ook niet hoe druk het er anders is.
Meen gezien te hebben dat het niet uitverkocht was...
Joo JP, wat een gaaf flimpje!
Man wat een vette partij was dat gisteravond!
Er kwamen echt prima platen langs, without you near en
air for life gaven me echt kippevelmomenten!
Nu nog ff het internet afstruinen naar wat foto's.
Hehehe, Armin zijn vriendin ook van de partij. Leuk om te zien.
Owja, Armin wordt nu echt snel kaal. 
Kijk ze nou eens 

Schattig 
Christenziele zeg!!! sterrentaferelen.
wie is die stoere met poepbruin shirt??
| quote: |
| Originally posted by ZZandirt Christenziele zeg!!! sterrentaferelen. |
| Originally posted by AirPole Hehehe, Armin zijn vriendin ook van de partij. Leuk om te zien |
Ach dit is gewoon leuk. Die taferelen bij Tiesto zijn daarentegen zielig te noemen. En die breedbek-kikker deelt bijna nooit een handtekening uit.
En miss van Buuren is echt een leuk mens 
Ach, die taferelen of niet. De sfeer was geweldig. En ja idd. De set van Markus was te bruut 
| Originally posted by jp Kijk ze nou eens ![]() |
De hele Brady bunch 
Ik vind die jank kop wel t mooist eigenlijk 
| Originally posted by jp En die breedbek-kikker deelt bijna nooit een handtekening uit. |
Door al die kutgasten kon ik me werk niet doen!
Waren opeens wel errug veel mensen die een handtekening wilde. Kan me best voorstellen dat hij soms even zin heeft om ergens snel weg te komen.
Wanneer is de volgende?
| Originally posted by jp Wanneer is de volgende? |

Re: slaap lekker
| Originally posted by edwin34 het is 7 uur...tijd om te gaan slapen... en weet je...europarking sucked haha zzzzzzzz E |
Vertel 
| Originally posted by franzelare ik vond het veel te tering druk in de grote zaal, ik kon met mijn cam en tas echt nergens door heen, echt mega irritant! |
Heeerlijk feestje!! Voor mij persoonlijk d� topper van het jaar 2005! Met Harry als ideale warming-up, een Armin op niveau en Markus was pure extase!! THX Armada!
PS: die "jankkop" is mijn vriendin
Ik begrijp niet goed wat Armin doet wat maakt dat die vrouwen zo gek te krijgen zijn 
| Originally posted by Solar1 PS: die "jankkop" is mijn vriendin |
| Originally posted by eieregooie Vertel |
| Originally posted by ZZandirt *neemt in stilte afstand* tromgeroffel..... |
| Originally posted by Solar1 PS: die "jankkop" is mijn vriendin |