TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Linnnnnnnn welkom op et TA forum =)
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by John welke 3 dan? |
sja ik use me scheermessen wel ja,een real vrouw heeft immers alleen haar boven der ogen en op t koppie
De rest ontgaat me een beetje,omdraaien,is dat ondersteboven?? offuh je ass naar me toe draaien,als ik geplet moet worden zul je eerst bovenop me mogen,en daar heb jij nou net t uiterlijk niet voor
Verder doe je af en toe wel aardige replies,maar deze is echt zelfs beneden jouw nivo
Ennuh,denk als je 31 bent nog maar ff terug aan mij,als je uitgezakt achter je kinderwagentje loopt omdat je t vet niet hebt kunnen verwerken:P
Ik ben proud op mn leeftijd,wanna stay 31 4-evah,t schopt kont om *meisjes* als jij wanhoopspogingen te zien doen om bij de grote mensen te horen,ben echt blij dat mannen die trieste eigenschap niet hebben,CheerS PallS
En daar komt bij dat er wel erggg veel ppl van mijn leeftijd op feesten komen vind je ook niet,wij rijpe chicks ownen girlie,so bow down indeed en lik me schoenen biatch,make them shine brightttt,en neem die van henkie ook maar ff mee:P
En Miss.P ga lekker je engelse *mates* entertainen joh,hier is niet alleen je gepost maar eigenlijk jijzelf gewoon *useless*
*plopperdeplop*
Wat is het toch weer leuk om jullie replies op elkaar te lezen 
Jullie schelden maar wat jullie willen, allemaal erg grappig, maar ik wil niets horen over leeftijd 
Lieve Donna toch!
Zo ken ik je niet hoor, maar aangezien je zo lief bent zul je wel gelijkt hebben.
Dus miss Proximus : Gaat schoensmeer kopen!
Darkzwever
PS : het laatste biertje is Bocardi en Relli moet er nog steeds 1 ontvangen
Dit forum roelt 
![]()
| Originally posted by Eye-Riz Wat is het toch weer leuk om jullie replies op elkaar te lezen ![]() Jullie schelden maar wat jullie willen, allemaal erg grappig, maar ik wil niets horen over leeftijd |

ik gooi nooit op de markt met vissen,is echt mishandeling you know!! naja je gaat r tenminste nie op zitten da scheelt alweer
Maarre ik overdrijf echt niet hoor,ik scheer echt alles behalve me wenkbrauwen!!!!!
Cmonnn baby,light my fireeee
| Originally posted by Donna Maarre ik overdrijf echt niet hoor,ik scheer echt alles behalve me wenkbrauwen!!!!! |

Boldddddd baby,im fuckin' B O L D!! 
| Originally posted by Donna Boldddddd baby,im fuckin' B O L D!! |

*zucht*
*zucht*
Wat een heerlijke thread is dit...
Maareh, ik vind toch dat lin ons wel wat meer fotows is verschuldigt...
tog? jongens?
als we haar nog trug zien...en op ut forum hoort ik ook nog nix over haar dus we zien wel wie de gelukkige is die haar in mag wijden...
Waren wel mooie meisjes op die fotow...mag ik volgende keer mee naar huis? k ben heel zielig en alleen....
:-P
Twee theemusten die elkaar de huid vol lopen te schelden
Ja, nu mag je mij ook wel ff meenemen injullie praktijken 
| !_PeTrUs_! :Twee theemusten die elkaar de huid vol lopen te schelden Ja, nu mag je mij ook wel ff meenemen injullie praktijken |
| Ik merk het ja, je moet die O en de L omdraaien en je bent een N vergeten |
ik heb nog een reden dat vrouwen goed zijn op ut forum:
Vrouwen helpen ons bij sexuele problemen.
Weet niet meer waar, maar heb een thread gelezen over sex n shit
proxi heeft er veel gepost 
Hahaha dikke lol dit, had dit eerder moeten lezen...meer....meer.....meer....
| Originally posted by HaZZa ik heb nog een reden dat vrouwen goed zijn op ut forum: Vrouwen helpen ons bij sexuele problemen. Weet niet meer waar, maar heb een thread gelezen over sex n shit proxi heeft er veel gepost |
| Originally posted by Dj Alpha de rest was nog maagd? |

) ..
| Originally posted by TimeportE whehehe .. lol .. nee het was een thread in de chill-out (als ik het me goed herriner) en tijdens het lezen, kwam ik volgens mij ook nog eens Eye-Riz tegen.. hoe heette die thread nou, iets met the woman body ofzo (heeft alpha weer wat leeswerk voor in de late uurtjes ![]() ) .. |
tja..et gaat hier eigenlijk nergens meer over he?
ik las net iets grappigs 
Donna...ik moet je deze keer ff uit de brand helpen, want je zegt dat je B-O-L-D bent
dus ik wil je graag duidelijk maken (en ik ben dus niet sarcastisch nu) dat je nu jezelf beledigt:
bOld = namelijk Lelijk in t Engels
en
bAld = kaal in t Engels
dat wil je vast ff corrigeren dan 
Originally posted by Miss Proximus ik las net iets grappigs ![]() Donna...ik moet je deze keer ff uit de brand helpen, want je zegt dat je B-O-L-D bent dus ik wil je graag duidelijk maken (en ik ben dus niet sarcastisch nu) dat je nu jezelf beledigt:bOld = namelijk Lelijk in t Engels en bAld = kaal in t Engels dat wil je vast ff corrigeren dan |

)
kan iemand ff de titel van deze thread veranderen in miss p vs donna ofzo? 
ben ik s een keer politiek correct is t weer nie goed!!
tommerts 
| nee het was een thread in de chill-out (als ik het me goed herriner) en tijdens het lezen, kwam ik volgens mij ook nog eens Eye-Riz tegen.. hoe heette die thread nou, iets met the woman body ofzo |