TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grootste Belg
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »
| quote: |
| Originally posted by New Wave Alle belgen zijn janetten. |
| Originally posted by mrcanon Als alles ier voor janetten is, wa zitte gij ier dan bijgod op da forum? |
Een kat in een hondenasiel is toch ook niet meteen een hond.
nee das ofwel een kat zonder gps, ofwel een heel domme 
| Originally posted by mrcanon nee das ofwel een kat zonder gps, ofwel een heel domme |
| Originally posted by Xilver Wielrennen is voor janetten |
| Originally posted by mrcanon Als alles ier voor janetten is, wa zitte gij ier dan bijgod op da forum? |
| Originally posted by pooley Voor mij tiens, wie niet. |
misschien zitten hier wel janetten voor pooley

Prins Laurent
Frank Verstraeten
Eva Pauwels
Didier M'Benga
Pieter Loridon
Sam Goris
...
of toch maar... Ambiorix
| Originally posted by Kelly* wanneer gaan ze hier eindelijk dienen naam is veranderen naar Pooley-addict? Wordt wel tijd zenne..... of ik zen weg!!!! |
Morgenavond om 20u50 is het de grote finale op Canvas.
Ik heb ondertussen alle afleveringen bekeken en er steken er 3 bovenuit voor mij :
- Damiaan : omdat hij zijn leven heeft gegeven voor anderen en vooral de manier waarop.
- Paul Jansen : de Vesalius of Mercator van deze tijd, maar dan nog straffer. Zijn echte bekendheid moet nog komen denk ik.
- Merckx : op hem is de gemiddelde Belg het meest trots volgens mij. Superlatieven schieten tekort 
eddy for the win
en ambiorix tweedes, peis dat dat ook nog een grof manneke was 
kebet ni gezien, ma van wat ik nog van vroeger weet, is dat ambiorix feitelek wel e kluutzaksken was. Hij had aan de romeinen zijn woord gegeven daze mochten passeren over zen terrein zonder aangevallen te worden. Ter goedder trouw gingen de romeinen in colonne (vechters voorraan, gewonden en logistiek achteraan). Als ze tussen 2 heuvels waren viel de vuil ros aan in de rug. Tof menneken
Nu moe'k wel zeggen da'k dazelfde jaar zwaar buisde op latijn, dus van 10/9 heb ik da allemaal verkeerd begrepen 
't wordt iig beter dan die in Holland 
en niet te vergeten (laat ik eens met mijzelf stoefen
): ik heb meegewerkt met die programma's!
| Originally posted by The_G0dfather 't wordt iig beter dan die in Holland |
Wie wordt er in Belgium eigenlijk gezien als de beste Belgische voetballer ooit?
| Originally posted by Ultravibe! Wie wordt er in Belgium eigenlijk gezien als de beste Belgische voetballer ooit? |
| Originally posted by Ultravibe! Wie wordt er in Belgium eigenlijk gezien als de beste Belgische voetballer ooit? |
1954 Henri Coppens Beerschot AC Belg 1955 Alfons Van Brandt Lierse SK Belg 1956 Victor Mees Antwerp FC Belg 1957 Armand Jurion RSC Anderlecht Belg 1958 Roland Storme AA Gent Belg 1959 Lucien Olieslagers Lierse SK Belg 1960 Paul Van Himst RSC Anderlecht Belg 1961 Paul Van Himst RSC Anderlecht Belg 1962 Armand Jurion RSC Anderlecht Belg 1963 Jean Nicolay Standard CL Belg 1964 Wilfried Puis RSC Anderlecht Belg 1965 Paul Van Himst RSC Anderlecht Belg 1966 Wilfried Van Moer Antwerp FC Belg 1967 Fernad Boone Club Brugge Belg 1968 Odilon Polleunis Sint-Truiden VV Belg 1969 Wilfried Van Moer Standard CL Belg 1970 Wilfried Van Moer Standard CL Belg 1971 Erwin Van Den Daele Club Brugge Belg 1972 Christian Piot Standard CL Belg 1973 Maurice Martens Racing White Belg 1974 Paul Van Himst RSC Anderlecht Belg 1977 Julien Cools Club Brugge Belg 1978 Jean-Marie Pfaff SK Beveren Belg 1979 Jean Janssens SK Beveren Belg 1980 Jan Ceulemans Club Brugge Belg 1981 Erwin Vandenbergh Lierse SK Belg 1982 Eric Gerets Standard CL Belg 1983 Franky Vercauteren RSC Anderlecht Belg 1984 Enzo Scifo RSC Anderlecht Belg 1985 Jan Ceulemans Club Brugge Belg 1986 Jan Ceulemans Club Brugge Belg 1987 Michel Preud Homme KV Mechelen Belg 1988 Leo Clijsters KV Mechelen Belg 1989 Michel Preud Homme KV Mechelen Belg 1990 Franky Van der Elst Club Brugge Belg 1991 Marc De Gryse RSC Anderlecht Belg 1992 Philippe Albert KV Mechelen- RSC Anderlecht Belg 1994 Gilles de Bilde Eendracht Aalst Belg 1996 Franky Van der Elst Club Brugge Belg 1999 Lorenzo Staelens RSC Anderlecht Belg 2001 Wesley Sonck RC Genk Belg 2002 Timmy Simons Club Brugge Belg 2004 Vincent Kompany RSC Anderlecht Belg |
| Originally posted by Antony Gouden Schoen winnaars, heb de buitenlanders ertussenuit gehaald. denk dat Van Himst wint inderdaad |
Diene Jansen mag het van mij ook worden, alhoewel... hij heeft zijn bedrijf aan de Amerikanen verkocht
in die zelfde orde vinnik dat ook Fr�re mag genomineerd worden, hoewel diene ook wel wa stront tegen zijne knikker heeft hangen. 
| Originally posted by Bertn en niet te vergeten (laat ik eens met mijzelf stoefen ): ik heb meegewerkt met die programma's! |
Wat hield het precies in?
Pff;
De grootste Belg is Jean-Pierre Van Rossem en die staat er nie eens bij 
| Originally posted by Push2005 Pff; De grootste Belg is Jean-Pierre Van Rossem en die staat er nie eens bij |