TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- TOP 3 songs ever
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by Jasperovitsj on Nov-25-2005 11:17:

quote:
Originally posted by Bertn

zet jeff buckley of radiohead naast een tranceplaat en je hoort meteen waar het meest gevoel in zit

Maar zet een Finished Symphony of een Nobody's Home naast Jeff Buckley of Radiohead, en het wordt meteen een stuk moeilijker om zomaar te kunnen zeggen waar het meeste gevoel in zit

Soms zit er in non-EDM inderdaad wel meer gevoel dan in EDM, maar ik weiger aan te nemen dat er per definitie meer gevoel in non-EDM zit dan in EDM! En jammer genoeg hebben veel non-EDM luisteraars wel die blinde mening

Posted by Bertn on Nov-25-2005 12:36:

daar heb je een goed punt. maar dat zijn toch meer de uitzonderingen dan de regel in EDM. De naam zegt het zelf: deze muziek is gemaakt om op te dansen, niet om in je kamertje een krop in de keel te doen krijgen

Posted by Gladius on Nov-25-2005 13:23:

idd, trance beluister ik met een hele andere beleving dan non-edm. hoewel ik veel van tranceplaten hou waar veel emotie in zit, er is en blijft een verschil imo.

Posted by Synthesia on Nov-25-2005 13:39:

Idd. De emotie in sommige trance tracks en het gevoel en kippevel dat ze geven is vele schoner en sterker dan non-EDM

Posted by Jasperovitsj on Nov-25-2005 13:53:

quote:
Originally posted by Synthesia
Idd. De emotie in sommige trance tracks en het gevoel en kippevel dat ze geven is vele schoner en sterker dan non-EDM

Idd. De emotie in sommige trance tracks en het gevoel en kippevel dat ze geven is vele schoner en sterker dan in sommige non-EDM tracks

Kvind echt dat ge dat niet kunt veralgemenen. Niet alle trance is beter dan non-EDM, en niet alle non-EDM is beter dan trance. Ge kunt toch evengoed kippenvel krijgen van beiden en de intrinsieke schoonheid van beiden inzien en waarderen?

Posted by Lady_LizzY on Nov-25-2005 13:58:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kvind echt dat ge dat niet kunt veralgemenen. Niet alle trance is beter dan non-EDM, en niet alle non-EDM is beter dan trance. Ge kunt toch evengoed kippenvel krijgen van beiden en de intrinsieke schoonheid van beiden inzien en waarderen?

Did I ever say that?
Wat zou ik hier anders op een TRANCE forum komen doen denkt ge ?
Het is gewoon toevallig dat de nummers die mij keer op keer kippenvel bezorgen non-EDM nummers zijn.
Ben veel fanatieker geweest in het non-EDM dan ik ooit in EDM zal zijn, that's all

Posted by Jasperovitsj on Nov-25-2005 14:01:

quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Did I ever say that?

Did I ever say that you said that?

Posted by Bertn on Nov-25-2005 14:33:

quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Did I ever say that?
Wat zou ik hier anders op een TRANCE forum komen doen denkt ge ?
Het is gewoon toevallig dat de nummers die mij keer op keer kippenvel bezorgen non-EDM nummers zijn.
Ben veel fanatieker geweest in het non-EDM dan ik ooit in EDM zal zijn, that's all

idem. trance kan mijn ontroeren, en ik word er vooral euforisch van, maar het zal mij nooit kippenvel geven zoals een radiohead-song

Posted by Synthesia on Nov-25-2005 15:15:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Tuurlijk dat Jasps K'was ook een stek aan't geven op Gladius zijn reply k'had moet zeggen in vergelijking met de meeste non-EDM tracks. Maar over't algemeen, voor mij dan toch, voel ik veel meer als ik mijn favoriete trance tracks hoor dan mijn favoriete non-EDM tracks. Kunnen allebei kippevel geven maar toch nog bijna geen vergelijk

Posted by Tutti on Nov-26-2005 13:09:

1.Castle Trancelott - Indoctrinate
2.Delirium - Silence (Tiesto Rmx)
3.Underworld - Born Slippy

Posted by Push2005 on Dec-14-2005 21:01:

quote:
Originally posted by Bertn
de zin "joenge, ge kent er geen kloten van" kwam plots in mij op!

Bij mij komt die toevallig ook een beetje op alsek dit zie:

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=307187

Pages (4): « 1 2 3 [4]