TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Yves Deruyter - Infinity
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by Toni_D2 on Dec-10-2005 13:14:

Volgens mij is YDR gewoonweg X-Tune.


Posted by YDR on Dec-10-2005 17:50:

Laat maar komen !!!


Posted by YDR on Dec-12-2005 19:24:

In Duitsland nr 1 als plaat van de maand en in zwitserland vandaag op 2 in de charts.


Posted by MikeVee on Dec-12-2005 19:27:

Komt er een clip van?


Posted by The_G0dfather on Dec-12-2005 19:32:

quote:
Originally posted by YDR
In Duitsland nr 1 als plaat van de maand en in zwitserland vandaag op 2 in de charts.


+ de meest besproken plaat op beta, vree goed bezig in feite


Posted by YDR on Dec-12-2005 22:05:

quote:
Originally posted by MikeVee
Komt er een clip van?

Ik denk t wel want we hebben ook een versie met stem moeten doen en da moest vrij snel gaan.


Posted by YDR on Dec-12-2005 22:06:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
+ de meest besproken plaat op beta, vree goed bezig in feite



Posted by Push2005 on Apr-07-2006 21:06:

Soms is et es goed om oude koeien uit de gracht te halen

Maar lol; heeft iemand dit al gehoord ? Infinity Vocal Mix

http://www.audiojelly.com/index.cfm...ls.cfm&id=17544


Posted by MikeVee on Apr-08-2006 00:05:

Spijtiggenoeg wel.
Dat is de domste vocal ooit in een plaat, wat een rommel, klinkt zo gay.


Posted by Tomorrow Traxx on Apr-08-2006 00:54:

Khad ook wel beter verwacht


Posted by Xilver on Apr-08-2006 02:29:

et is van de kaka oui?


Posted by YDR on Apr-25-2006 12:24:

Hello!


Posted by YDR on Apr-25-2006 12:25:

Kan ni altijd feest zijn e !!! hehe....


Posted by Xilver on Apr-25-2006 13:28:

^ ah daar seh. komt er weer 'n feestje aan ofzo?

allei manne, begin maar allemaal te slijmen


Posted by Bertn on Apr-25-2006 14:05:

quote:
Originally posted by Xilver
^ ah daar seh. komt er weer 'n feestje aan ofzo?

allei manne, begin maar allemaal te slijmen



haha, kwas net hetzelfde aant denken


Posted by Belgian Bonzai on Apr-25-2006 23:37:

quote:
Originally posted by Xilver
allei manne, begin maar allemaal te slijmen

Beetje respect voor de levende legende aub
De vocals missen wel een beetje... diepgang




Posted by domineesje on Apr-29-2006 21:17:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Beetje respect voor de levende legende aub
De vocals missen wel een beetje... diepgang






die vocal moest er niet zijn, is beetje cheezy


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.