TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Yves Deruyter - Infinity
Pages (4): « 1 2 3 [4]
Volgens mij is YDR gewoonweg X-Tune. 
Laat maar komen !!!
In Duitsland nr 1 als plaat van de maand en in zwitserland vandaag op 2 in de charts. 
Komt er een clip van?
| quote: |
| Originally posted by YDR In Duitsland nr 1 als plaat van de maand en in zwitserland vandaag op 2 in de charts. |
| quote: |
| Originally posted by MikeVee |
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather + de meest besproken plaat op beta, vree goed bezig in feite |
Soms is et es goed om oude koeien uit de gracht te halen 
Maar lol; heeft iemand dit al gehoord ? Infinity Vocal Mix
http://www.audiojelly.com/index.cfm...ls.cfm&id=17544

Spijtiggenoeg wel.
Dat is de domste vocal ooit in een plaat, wat een rommel, klinkt zo gay.

Khad ook wel beter verwacht

et is van de kaka oui?

Kan ni altijd feest zijn e !!! hehe....
^ ah daar seh. komt er weer 'n feestje aan ofzo?
allei manne, begin maar allemaal te slijmen
| quote: |
| Originally posted by Xilver ^ ah daar seh. komt er weer 'n feestje aan ofzo? allei manne, begin maar allemaal te slijmen |
| quote: |
| Originally posted by Xilver allei manne, begin maar allemaal te slijmen |
| quote: |
| Originally posted by Belgian Bonzai Beetje respect voor de levende legende aub De vocals missen wel een beetje... diepgang |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.