TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de pc-problemen thread 2
Pages (27): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »

Posted by Real on Jan-06-2006 14:09:

quote:
Originally posted by Eagle`
no offence mo 250 gig is weinig zenne

Nerd.

Posted by Bertn on Jan-06-2006 14:11:

ik heb daar nog al mensen over horen praten, over dat usenet gedoe. maar moeten ze dan gn nieuwe kabels en zo komen installen? Tijdens de week zit ik op kot, daarmee, en op Kotnet kan je niet downloaden met nieuwsgroepen denk ik. (met DC++ ook niet trouwens)

Posted by Eagle` on Jan-06-2006 14:31:

quote:
Originally posted by Bertn
ik heb daar nog al mensen over horen praten, over dat usenet gedoe. maar moeten ze dan gn nieuwe kabels en zo komen installen? Tijdens de week zit ik op kot, daarmee, en op Kotnet kan je niet downloaden met nieuwsgroepen denk ik. (met DC++ ook niet trouwens)

nieuwe kabels ? sgewoon nen andere server invullen. Kweet nu ni met kotnet, daar blokken ze schijnt nen gansen hoop poorten, kou zeggen neem u zo nen account en probeer het is op kot? lukt ni geen nood da gebruikt ge het thuis eh, het onopgebruikte volume gaat toch door na de volgende maand moest ge het ni opkrijgen op 4 weekends, wa redelijk normal zou zijn gezien de limieten van telenet

Of ge ript wa l/p van ftp adressen

Het ergste zijn die limieten, hierboven (aka Nederland) lachen ze met ons

quote:
Originally posted by Real
Nerd.

bakker

Posted by speentje on Jan-06-2006 14:35:

quote:
no offence mo 250 gig is weinig zenne

wat zijt ge met uw 250 gig als uw bak bv in Azi� staat
bovendien volstaat dat ruimschoots voor een 0day mp3 strootje

Posted by Eagle` on Jan-06-2006 15:10:

quote:
Originally posted by speentje
wat zijt ge met uw 250 gig als uw bak bv in Azi� staat
bovendien volstaat dat ruimschoots voor een 0day mp3 strootje

Wa zijt ge nu in hemelsnaam met snelheid, ni da dieen bak in azie staat mo zelfs dan nog, ge soupeert gewoon rapper u belgisch flutlimietje op ...

Posted by Phortastic on Jan-06-2006 16:15:

hilarisch threadje

Posted by Real on Jan-06-2006 18:30:

quote:
bakker

ROFL !

Posted by Push2005 on Jan-09-2006 11:49:

Ik wou eens uittesten hoe torrents marcheren, maar ik ken er toch niet teveel van

Ik heb nu Ableton Live darmee gedownload; ma das nu zo'n bestand van 50MB zonder toepassing... enig idee wat ermee aan te vangen?

Posted by Loraine on Jan-09-2006 12:00:

Ik heb een paar toetsen die blijven plakken op mn latop nadat er een drupje champagne over gegaan is
Moet daar toch eens wat aan gaan doen Begint me nu aardig de keel uit te hangen...

Posted by Synthesia on Jan-09-2006 12:14:

quote:
Originally posted by Push2005
Ik wou eens uittesten hoe torrents marcheren, maar ik ken er toch niet teveel van

Ik heb nu Ableton Live darmee gedownload; ma das nu zo'n bestand van 50MB zonder toepassing... enig idee wat ermee aan te vangen?

Welke extensie heeft het, .bin? .img?

Posted by pooley on Jan-09-2006 13:18:

quote:
Originally posted by Loraine
Ik heb een paar toetsen die blijven plakken op mn latop nadat er een drupje champagne over gegaan is
Moet daar toch eens wat aan gaan doen Begint me nu aardig de keel uit te hangen...

uithalen + oorstaafje met wat alcohol op en maar proper maken

Posted by Push2005 on Jan-09-2006 14:01:

quote:
Originally posted by Synthesia
Welke extensie heeft het, .bin? .img?

.dmg

Nooit van gehoord

Posted by New Wave on Jan-09-2006 14:09:

quote:
Originally posted by Push2005
.dmg

Nooit van gehoord

http://filext.com/info/showthread.php?t=160

Posted by Push2005 on Jan-09-2006 14:11:

quote:
Originally posted by New Wave
http://filext.com/info/showthread.php?t=160

Thanks!!!
Kzalt eens uitproberen

Posted by Phortastic on Jan-10-2006 18:04:

voor alle pc problemen: www.google.be

begrijp niet dat er hier mensen een pc probleem hebben in de trend van "ik heb die extensie en ik weet niet wat ik ermee moet doen". Tegen de tijd dat je dat hier hebt getypt heb je het antwoord al lang gevonden via een simpele google search...

en no offence Push2005, alleen iets wat me opvalt

Posted by Real on Jan-11-2006 20:11:

Zozo, daarstraks ruikte ik een enorm vies verbrand geurtje, en een kwartiertje later viel men PC uit. Klinisch dood, niks meer.
Blijkbaar was het mijn voeding die de geest had gegeven.

Nu heb ik er een nieuwe voeding ingestoken, en na veel gepruts werkt die ook deftig. Minstens een uur aan de sukkel geweest omdat die voedingskabel niet volledig in het moederbord zat.

Maarja, nu werkt hij terug stabiel. Gelukkig is er niks anders kapot gefikt.

Posted by Phortastic on Jan-11-2006 21:30:

^^ ook al gehad, komt vaak voor...

net zoals kapotte cooler, nog zo een veel voorkomend defect bij PC's

daarom dat ik nu maar CPU Fan Control op heb staan in de bios

Posted by Jasperovitsj on Jan-17-2006 15:21:

Hoe kan ik track marks zetten in Audition? Ik vind het precies nergens, en aangezien ik niet echt een legale versie heb is er geen help-functie beschikbaar

Posted by The_G0dfather on Jan-17-2006 17:10:

waar blijft de pc problemen thread 3 eigenlijk

Posted by Belgian Bonzai on Jan-20-2006 13:14:

Wie heeft een idee?

Een afbeelding in bin formaat. 86300 x 43200 pixels, 24bit per pixel en de bestandgrootte is het product. ( http://visibleearth.nasa.gov/ , 't was compressie op zijn nasa's ook, ik haal da bestand af: 2.4GB of zo, valt nog mee. Ik decompresseer da met winrar: 10.9GB asjemenou?) Dat staat daar nu, .bin. Een .iso heb ik er al van gemaakt, maar op dat ogenblik spreken alle programma's van een ongeldig formaat, inclusief Nero, Deamon) Ik probeer daar een raadpleegbare foto van te maken.

Posted by Bertn on Jan-20-2006 13:31:

een foto van 10 gb?

Posted by Belgian Bonzai on Jan-20-2006 13:34:

Download Advanced Batch Converter right now - Click Here! (1.46 Mb)

Image files you can convert from: bmp, jpg, gif, png, tif, jpeg, rle, dib, pcd, avi, icb, ico, wmf, giff, tiff, tga, pcx, scr, emf, jif, vda, jfif, rgb, afi, vst, win, cel, jpe, rgba, pic, pcc, cut, ppm, pgm, pbm, sgi, rla, rpf, psd, pdd, psp, cur, targa, bw, tar, jfi, eps (preview), int, inta, fax, jng, mng, 411, wbmp, wbm, ani, pix, thm, g3f, g3n, jp2, j2k, jpc, jpx, j2c, j, rl4, rl8, sys, tim, g3, tpi, tpic, pnm, pxm, iri, iris, rppm, rpgm, rpbm, rpxm, rpnm, rpp, rpg, rpb, rpx, rpn, bpx and wap.

Image files you can convert to: bmp, rle, dib, jpg, jpeg, jpe, gif, png, eps, ps, pdf, pcx, pbm, tga, jp2, pcc, tif, tiff, ico, jng, wbmp, wmf and emf.

Ei, da was warm, �, mensen.

Posted by Synthesia on Jan-20-2006 13:49:

BB ja kan't ook moeilijk geloven...een foto van 10gb of 10mb Geef eens die link

.bin en .iso moet je normaal probleemloos kunnen openen met Isobuster (www.isobuster.com), zie pagina 1 Als het tenminste image files zijn, dat zijn .bin en .iso bestanden in 99,9% van de gevallen.

Posted by Belgian Bonzai on Jan-20-2006 14:01:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
http://visibleearth.nasa.gov/

klik op afbeelding tussen newest en december. Klik op More Imagery. Onderaan.
quote:
Originally posted by Synthesia
.bin en .iso moet je normaal probleemloos kunnen openen met Isobuster (www.isobuster.com), zie pagina 1 Als het tenminste image files zijn, dat zijn .bin en .iso bestanden in 99,9% van de gevallen.

Ok, ok, I'm on it. Hoop doet leven. Merci

Posted by Push2005 on Jan-20-2006 14:21:

Leve de Nasa

Rofl; 10 gigabyte ... je maandvolume is er in 1 keer door

Pages (27): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »