TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de pc-problemen thread 2
Pages (27): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »
| quote: |
| Originally posted by Eagle` no offence mo 250 gig is weinig zenne |
ik heb daar nog al mensen over horen praten, over dat usenet gedoe. maar moeten ze dan gn nieuwe kabels en zo komen installen? Tijdens de week zit ik op kot, daarmee, en op Kotnet kan je niet downloaden met nieuwsgroepen denk ik. (met DC++ ook niet trouwens)
| Originally posted by Bertn ik heb daar nog al mensen over horen praten, over dat usenet gedoe. maar moeten ze dan gn nieuwe kabels en zo komen installen? Tijdens de week zit ik op kot, daarmee, en op Kotnet kan je niet downloaden met nieuwsgroepen denk ik. (met DC++ ook niet trouwens) |

| Originally posted by Real Nerd. |
| Originally posted by Eagle` no offence mo 250 gig is weinig zenne |
| Originally posted by speentje wat zijt ge met uw 250 gig als uw bak bv in Azi� staat bovendien volstaat dat ruimschoots voor een 0day mp3 strootje |
hilarisch threadje 
| Originally posted by Eagle` bakker |
Ik wou eens uittesten hoe torrents marcheren, maar ik ken er toch niet teveel van
Ik heb nu Ableton Live darmee gedownload; ma das nu zo'n bestand van 50MB zonder toepassing... enig idee wat ermee aan te vangen?
Ik heb een paar toetsen die blijven plakken op mn latop nadat er een drupje champagne over gegaan is
Moet daar toch eens wat aan gaan doen
Begint me nu aardig de keel uit te hangen...
| Originally posted by Push2005 Ik wou eens uittesten hoe torrents marcheren, maar ik ken er toch niet teveel van Ik heb nu Ableton Live darmee gedownload; ma das nu zo'n bestand van 50MB zonder toepassing... enig idee wat ermee aan te vangen? |
| Originally posted by Loraine Ik heb een paar toetsen die blijven plakken op mn latop nadat er een drupje champagne over gegaan is Moet daar toch eens wat aan gaan doen Begint me nu aardig de keel uit te hangen... |
| Originally posted by Synthesia Welke extensie heeft het, .bin? .img? |
| Originally posted by Push2005 .dmg Nooit van gehoord |
| Originally posted by New Wave http://filext.com/info/showthread.php?t=160 |
voor alle pc problemen: www.google.be
begrijp niet dat er hier mensen een pc probleem hebben in de trend van "ik heb die extensie en ik weet niet wat ik ermee moet doen". Tegen de tijd dat je dat hier hebt getypt heb je het antwoord al lang gevonden via een simpele google search...
en no offence Push2005, alleen iets wat me opvalt 
Zozo, daarstraks ruikte ik een enorm vies verbrand geurtje, en een kwartiertje later viel men PC uit. Klinisch dood, niks meer. 
Blijkbaar was het mijn voeding die de geest had gegeven.
Nu heb ik er een nieuwe voeding ingestoken, en na veel gepruts werkt die ook deftig. Minstens een uur aan de sukkel geweest omdat die voedingskabel niet volledig in het moederbord zat. 
Maarja, nu werkt hij terug stabiel. Gelukkig is er niks anders kapot gefikt. 
^^ ook al gehad, komt vaak voor...
net zoals kapotte cooler, nog zo een veel voorkomend defect bij PC's 
daarom dat ik nu maar CPU Fan Control op heb staan in de bios 
Hoe kan ik track marks zetten in Audition? Ik vind het precies nergens, en aangezien ik niet echt een legale versie heb is er geen help-functie beschikbaar 
waar blijft de pc problemen thread 3 eigenlijk
Wie heeft een idee?
Een afbeelding in bin formaat. 86300 x 43200 pixels, 24bit per pixel en de bestandgrootte is het product. ( http://visibleearth.nasa.gov/ , 't was compressie op zijn nasa's ook, ik haal da bestand af: 2.4GB of zo, valt nog mee. Ik decompresseer da met winrar: 10.9GB asjemenou?) Dat staat daar nu, .bin. Een .iso heb ik er al van gemaakt, maar op dat ogenblik spreken alle programma's van een ongeldig formaat, inclusief Nero, Deamon) Ik probeer daar een raadpleegbare foto van te maken.

een foto van 10 gb?
Download Advanced Batch Converter right now - Click Here! (1.46 Mb)
Image files you can convert from: bmp, jpg, gif, png, tif, jpeg, rle, dib, pcd, avi, icb, ico, wmf, giff, tiff, tga, pcx, scr, emf, jif, vda, jfif, rgb, afi, vst, win, cel, jpe, rgba, pic, pcc, cut, ppm, pgm, pbm, sgi, rla, rpf, psd, pdd, psp, cur, targa, bw, tar, jfi, eps (preview), int, inta, fax, jng, mng, 411, wbmp, wbm, ani, pix, thm, g3f, g3n, jp2, j2k, jpc, jpx, j2c, j, rl4, rl8, sys, tim, g3, tpi, tpic, pnm, pxm, iri, iris, rppm, rpgm, rpbm, rpxm, rpnm, rpp, rpg, rpb, rpx, rpn, bpx and wap.
Image files you can convert to: bmp, rle, dib, jpg, jpeg, jpe, gif, png, eps, ps, pdf, pcx, pbm, tga, jp2, pcc, tif, tiff, ico, jng, wbmp, wmf and emf.
Ei, da was warm, �, mensen.
BB ja kan't ook moeilijk geloven...een foto van 10gb of 10mb
Geef eens die link 
.bin en .iso moet je normaal probleemloos kunnen openen met Isobuster (www.isobuster.com), zie pagina 1
Als het tenminste image files zijn, dat zijn .bin en .iso bestanden in 99,9% van de gevallen.
| Originally posted by Belgian Bonzai http://visibleearth.nasa.gov/ |
| Originally posted by Synthesia .bin en .iso moet je normaal probleemloos kunnen openen met Isobuster (www.isobuster.com), zie pagina 1 Als het tenminste image files zijn, dat zijn .bin en .iso bestanden in 99,9% van de gevallen. |
Leve de Nasa
Rofl; 10 gigabyte ... je maandvolume is er in 1 keer door