TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voornemens 2006
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »
Ik woog begin vorig jaar 58kg, voor 1.82m is da ook ni echt gezond. En dan inderdaad prote�nendieet gevolgd (veel pasta, veel tonijn, mu�sli met yoghurt 's morgens) en gaan fitnessen, en behold, ik weeg er nu 75. De laatste 5 kilo zijn echter wel van vet eten erbij gekomen, kmerk het aan een klein buikske
Moet echt eens terug gaan fitnessen.
| quote: |
| Originally posted by Xilver Ik woog begin vorig jaar 58kg, voor 1.82m is da ook ni echt gezond. En dan inderdaad prote�nendieet gevolgd (veel pasta, veel tonijn, mu�sli met yoghurt 's morgens) en gaan fitnessen, en behold, ik weeg er nu 75. De laatste 5 kilo zijn echter wel van vet eten erbij gekomen, kmerk het aan een klein buikske Moet echt eens terug gaan fitnessen. |
die is 1.75 en weeg 56 kg
Oh jongens, lijkt er op dat de belgen een beetje last van ondervoeding hebben. 
| Originally posted by New Wave Als ik vragen mag? Waarom moet er wat bij? Kijk, bij tiger777 kan ik me het voorstellen. 1.81 en 65 kilo ![]() Daar moet 10 a 15 kilo bij |
| Originally posted by New Wave Oh jongens, lijkt er op dat de belgen een beetje last van ondervoeding hebben. |

| Originally posted by domineesje 1.69m amper 51 kg, dus zit serieus onder BMI he en terwijl anderen jaloers zijn, toch moet 2 kg bij! http://www.netonline.be/lifestyle/bmi.asp |
| Originally posted by Bertn ga elken dag naar mcdonalds, ge gaat uw eigen wel zien vervetten |
mooie achievement
| Originally posted by Lady_LizzY BMI alleen is een slechte indicatie, ge moet alles over de hele lijn zien he. Of je fijn gebouwd bent etc. Heb zelf ook een te laag BMI, maar als ik een kilo of 8 zou aankomen (wat ik vroeger van het MST en enkele dokters moest), ben ik al aan de mollige kant, gewoon omdat ik zo een dunne taille heb. Ben zeker niet perfect, vind mezelf ook niet te mager, maar wil toch graag wat meer spieren, vandaar: kickbox till i drop |
| Originally posted by Xilver Moet echt eens terug gaan fitnessen. |
?
| Originally posted by Tiger777 Tis 1m85 en 53 kilo |
Ik krijg der dus ook niks bij he!!!
ben 1m71 en weeg tussen de 46 en 48 kilo (hangt wa van dag tot dag af)
is echt wel degoutant weinig en wreed lastig om kleren te kopen (zeker broeken :s)
| Originally posted by Lady_LizzY Ben zeker niet perfect, vind mezelf ook niet te mager, maar wil toch graag wat meer spieren, vandaar: kickbox till i drop |
| Originally posted by Nyah uhuh... gaan we vandaag anders nog es zwemmen ? |
| Originally posted by Xilver 't is wel koud buiten he? |
| Originally posted by Xilver Ik woog begin vorig jaar 58kg, voor 1.82m is da ook ni echt gezond. En dan inderdaad prote�nendieet gevolgd (veel pasta, veel tonijn, mu�sli met yoghurt 's morgens) en gaan fitnessen, en behold, ik weeg er nu 75. De laatste 5 kilo zijn echter wel van vet eten erbij gekomen, kmerk het aan een klein buikske Moet echt eens terug gaan fitnessen. |
da kan ik echt ni zenne. Da zou ik zeker ni zo lang kunnen volhouden.
Volgens mij valt het best nog wel mee met jullie dames.
Als ik vragen mag, post eens een foto waar je helemaal op staat. Want als ik het zo lees dan valt het best mee denk ik.
Subtiele manier om aan een foto te geraken 
| Originally posted by Bl@ckOut Subtiele manier om aan een foto te geraken |
heb heus wel wat beters om bij te rukken hoor. Een foto van iemand met kleren aan heb ik echt niet nodig. Sukkel........wat ik al zei, volgen smij valt het best mee, en om dat te concluderen is een foto toch geen zo ontzettend domme idee....
He ho, rustig zeg. Sorry hoor. Ten eerste bedoel ik daar helemaal niets verkeerd mee. En ten tweede, ik zit nog niet lang op dit forum maar lang genoeg om te weten dat jij je meestal niet heel serieus opstelt. Is het dan zo abnormaal te denken dat dat hier ook het geval is? Moet je daar dan zo op reageren djeezes!
1 van mijn voornemens is ook wat bijkomen, zit ook al jaren onder mijn gewicht (183 cm en 57 kilo ofzo) en ben ergens wel blij om te horen dat ik daar niet alleen mee ben in deze tijd waar iedereen alleen maar lijkt te willen afvallen.
ik heb daar zelf weinig last van qua gezondheid enzo maar vind wel dat ik er te mager uitzie en dat kan toch minstens even storend zijn als te dik zijn imo.
kent iemand eigenlijk een verdikkings-dieet? want je kan natuurlijk wel gewoon proberen meer te eten en dergelijke maar het zou toch handig zijn om wat richtlijnen te hebben hoe je dat op een gezonde manier doet, want iedere dag fastfood eten bijvoorbeeld kan toch ook niet gezond zijn, al zit je onder je gewicht.
greetz
^ Heb 't al wa vroeger aangehaald. Prote�nen eten. Pasta, tonijn (eigenlijk alle vis, als em maar ni te vet is zoals zalm), melkproducten. Ge kunt ook eens in de Equiform of den Decathlon ofzo, van da poeder voor prote�neshakes gaan halen, maar da wordt wel meestal gebruikt als aanvulling, en in samenwerking met fitness.
| Originally posted by New Wave WTF, snelle stofwisseling ofzo? |
| Originally posted by Xilver ^ Heb 't al wa vroeger aangehaald. Prote�nen eten. Pasta, tonijn (eigenlijk alle vis, als em maar ni te vet is zoals zalm), melkproducten. Ge kunt ook eens in de Equiform of den Decathlon ofzo, van da poeder voor prote�neshakes gaan halen, maar da wordt wel meestal gebruikt als aanvulling, en in samenwerking met fitness. |
inderdaad veel ondergewicht hier precies
allereerst wilk voor die meiskes die zo paar kilo willen afvallen of bijkomen al zeggen da jongens geen automatisch weeg-zichtoptie hebben ofzo eh. 53kg of 55kg maakt ni uit. zolang ge der maar goed en gezond uitziet, die cijferkes maken ni uit. stop me die weegschaal en gebruik mss wa meer spiegel. dan ziede ook duidelijker waar ge mss een beetje wilt kwijtraken en kuntge daar effectiever aan werken...
om bij te komen is niet enkel wat ge eet belangrijk. maar ook wanneer. het is gezonder 5 keer per dag een kleine maaltijd te nuttigen ipv 3 keer groot te eten. (of 2 keer voor diegenen die ontbijt overslaan, wat uiterst ongezond is!)
| Originally posted by New Wave Volgens mij valt het best nog wel mee met jullie dames. Als ik vragen mag, post eens een foto waar je helemaal op staat. Want als ik het zo lees dan valt het best mee denk ik. |
, zie msn space