TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voornemens 2006
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »

Posted by Xilver on Dec-12-2005 11:29:

Ik woog begin vorig jaar 58kg, voor 1.82m is da ook ni echt gezond. En dan inderdaad prote�nendieet gevolgd (veel pasta, veel tonijn, mu�sli met yoghurt 's morgens) en gaan fitnessen, en behold, ik weeg er nu 75. De laatste 5 kilo zijn echter wel van vet eten erbij gekomen, kmerk het aan een klein buikske Moet echt eens terug gaan fitnessen.

Posted by domineesje on Dec-12-2005 11:32:

quote:
Originally posted by Xilver
Ik woog begin vorig jaar 58kg, voor 1.82m is da ook ni echt gezond. En dan inderdaad prote�nendieet gevolgd (veel pasta, veel tonijn, mu�sli met yoghurt 's morgens) en gaan fitnessen, en behold, ik weeg er nu 75. De laatste 5 kilo zijn echter wel van vet eten erbij gekomen, kmerk het aan een klein buikske Moet echt eens terug gaan fitnessen.

nog slechter dan mijn ventje die is 1.75 en weeg 56 kg

Posted by New Wave on Dec-12-2005 11:35:

Oh jongens, lijkt er op dat de belgen een beetje last van ondervoeding hebben.

Posted by Tiger777 on Dec-12-2005 11:47:

quote:
Originally posted by New Wave
Als ik vragen mag? Waarom moet er wat bij?
Kijk, bij tiger777 kan ik me het voorstellen. 1.81 en 65 kilo
Daar moet 10 a 15 kilo bij

Omg, ge hebt het slecht voor met mij

Tis 1m85 en 53 kilo

Ma bij mij telt da allemaal ni, ik heb een v��l te kort lijf in verhouding tot men benen. Als ik neerzit, komt iedereen boven mij uit!

Maar toch, ik ga ook mijn heil in boerenboter zoeken...v��l boerenboter

Oh nee, wacht, dat doe ik al

Posted by domineesje on Dec-12-2005 11:48:

quote:
Oh jongens, lijkt er op dat de belgen een beetje last van ondervoeding hebben.

toch nie!!!
we eten alledagen gekookt, bokes, snoep, fruit, ....
zomers zelf alledagen ijs, alles is volle melkprodukten, mager heeft geen smaak
en blablabla

Posted by Lady_LizzY on Dec-12-2005 11:49:

quote:
Originally posted by domineesje
1.69m amper 51 kg, dus zit serieus onder BMI he en terwijl anderen jaloers zijn, toch moet 2 kg bij!

http://www.netonline.be/lifestyle/bmi.asp

BMI alleen is een slechte indicatie, ge moet alles over de hele lijn zien he. Of je fijn gebouwd bent etc.
Heb zelf ook een te laag BMI, maar als ik een kilo of 8 zou aankomen (wat ik vroeger van het MST en enkele dokters moest), ben ik al aan de mollige kant, gewoon omdat ik zo een dunne taille heb.
Ben zeker niet perfect, vind mezelf ook niet te mager, maar wil toch graag wat meer spieren, vandaar: kickbox till i drop

Posted by Synthesia on Dec-12-2005 11:50:

quote:
Originally posted by Bertn
ga elken dag naar mcdonalds, ge gaat uw eigen wel zien vervetten

Bwah McDonalds hoe durfde daar als Belg binnen te gaan terwijl we de beste frietjes en frituren van de wereld hebben....echt schandalig vind ik het dat er nog zo velen hier naar toe gaan...daar zet ik geen stap meer binnen! En zo vieze frieten dat die daar hebben.

LOL @ New Wave

Btw proficiat Xilver mooie achievement

Posted by domineesje on Dec-12-2005 11:52:

quote:
Originally posted by Lady_LizzY
BMI alleen is een slechte indicatie, ge moet alles over de hele lijn zien he. Of je fijn gebouwd bent etc.
Heb zelf ook een te laag BMI, maar als ik een kilo of 8 zou aankomen (wat ik vroeger van het MST en enkele dokters moest), ben ik al aan de mollige kant, gewoon omdat ik zo een dunne taille heb.
Ben zeker niet perfect, vind mezelf ook niet te mager, maar wil toch graag wat meer spieren, vandaar: kickbox till i drop

idd zal mijn aard zijn, maar toch ...

Posted by Nyah on Dec-12-2005 11:53:

quote:
Moet echt eens terug gaan fitnessen.

uhuh... gaan we vandaag anders nog es zwemmen ?

Posted by New Wave on Dec-12-2005 12:17:

quote:
Originally posted by Tiger777

Tis 1m85 en 53 kilo

WTF, snelle stofwisseling ofzo?
ken ook mensen die vreten bij het leven mar niet aankomen. Bij mij is het juist andersom. Binnen no-time vliegen de kilo's er aan.

Zwemmen is trouwen sook zeer goed voor de vetrollen.

Posted by Kelly* on Dec-12-2005 12:20:

Ik krijg der dus ook niks bij he!!!
ben 1m71 en weeg tussen de 46 en 48 kilo (hangt wa van dag tot dag af)
is echt wel degoutant weinig en wreed lastig om kleren te kopen (zeker broeken :s)

Posted by Kelly* on Dec-12-2005 12:23:

quote:
Originally posted by Lady_LizzY

doen al 10 jaar taekwondo
met af en toe wa Capoeiera, taiboksen, gewoon boksen, hapkido enzo allemaal bij..... enkel buikspieren hou ik eraan over!

Posted by Xilver on Dec-12-2005 12:28:

quote:
Originally posted by Nyah
uhuh... gaan we vandaag anders nog es zwemmen ?

't is wel koud buiten he?

Posted by Nyah on Dec-12-2005 12:33:

quote:
't is wel koud buiten he?

Dan moeten we sneller zwemmen en meer baantjes maken, dan krijgen we het wel warm...

Posted by Bl@ckOut on Dec-12-2005 12:56:

quote:

Ik weeg ook veel te weinig (55kg) en ben ook af en toe bezig geweest met fitness in combinatie met een prote�nendieet. Ne maat van mij doet aan bodybuilding en had mij er wa tips over gegeven, maar wat ge dan op ene dag allemaal moet binnenspelen da kan ik echt ni zenne. Da zou ik zeker ni zo lang kunnen volhouden.

Posted by New Wave on Dec-12-2005 13:16:

Volgens mij valt het best nog wel mee met jullie dames.
Als ik vragen mag, post eens een foto waar je helemaal op staat. Want als ik het zo lees dan valt het best mee denk ik.

Posted by Bl@ckOut on Dec-12-2005 13:25:

Subtiele manier om aan een foto te geraken

Posted by New Wave on Dec-12-2005 13:32:

quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Subtiele manier om aan een foto te geraken

Jezus kerel, denk je nou echt dat ik hier enkel kom om foto's te scoren om te rukken? lazer op man. We zijn hier met een serieus onderwerp bezig. Als er achter elk dingetje meteen iets gezocht moet worden dan ben je inderdaad wel erg kansloos. Wat mij betreft zetten ze een gigantisch zwarte balk over hun gezicht heen. sukkel. Ik dnek dat het allemaal wel meevalt. Tering zeg, ben ik een keer serieus is het weer niet goed. heb heus wel wat beters om bij te rukken hoor. Een foto van iemand met kleren aan heb ik echt niet nodig. Sukkel........wat ik al zei, volgen smij valt het best mee, en om dat te concluderen is een foto toch geen zo ontzettend domme idee....

Posted by Bl@ckOut on Dec-12-2005 13:42:

He ho, rustig zeg. Sorry hoor. Ten eerste bedoel ik daar helemaal niets verkeerd mee. En ten tweede, ik zit nog niet lang op dit forum maar lang genoeg om te weten dat jij je meestal niet heel serieus opstelt. Is het dan zo abnormaal te denken dat dat hier ook het geval is? Moet je daar dan zo op reageren djeezes!

Posted by InTeXoR on Dec-12-2005 13:53:

1 van mijn voornemens is ook wat bijkomen, zit ook al jaren onder mijn gewicht (183 cm en 57 kilo ofzo) en ben ergens wel blij om te horen dat ik daar niet alleen mee ben in deze tijd waar iedereen alleen maar lijkt te willen afvallen.
ik heb daar zelf weinig last van qua gezondheid enzo maar vind wel dat ik er te mager uitzie en dat kan toch minstens even storend zijn als te dik zijn imo.
kent iemand eigenlijk een verdikkings-dieet? want je kan natuurlijk wel gewoon proberen meer te eten en dergelijke maar het zou toch handig zijn om wat richtlijnen te hebben hoe je dat op een gezonde manier doet, want iedere dag fastfood eten bijvoorbeeld kan toch ook niet gezond zijn, al zit je onder je gewicht.

greetz

Posted by Xilver on Dec-12-2005 14:00:

^ Heb 't al wa vroeger aangehaald. Prote�nen eten. Pasta, tonijn (eigenlijk alle vis, als em maar ni te vet is zoals zalm), melkproducten. Ge kunt ook eens in de Equiform of den Decathlon ofzo, van da poeder voor prote�neshakes gaan halen, maar da wordt wel meestal gebruikt als aanvulling, en in samenwerking met fitness.

Posted by Tiger777 on Dec-12-2005 14:01:

quote:
WTF, snelle stofwisseling ofzo?

Uhu, ze hebben ooit mijn schildklier willen wegkappen, omda ze vonden da men hartslag en bloeddruk ( 100/min en 14/10) een beetje te hoog zijn. Daarnaast heb ik ook een buitenlichaamstemperatuur van 37,5 graden... Te hoog basaalmetabolisme waardoor ik alles kan eten wa ik ook maar wil

Maar, zoals ik al zei, ik kan daar allemaal mee leven. Als ze u schildklier weghalen, moete kweetniehoeveel pillekes pakken. En ik pak ni graag pillekes...

Ik zie ook liever foto's dan tekst, abnormaal

Ik denk da we hier de zelfhulpgroep voor magere mensen kunnen oprichten, gewoonweg de meerderheid is te mager

Posted by Tiger777 on Dec-12-2005 14:04:

quote:
^ Heb 't al wa vroeger aangehaald. Prote�nen eten. Pasta, tonijn (eigenlijk alle vis, als em maar ni te vet is zoals zalm), melkproducten. Ge kunt ook eens in de Equiform of den Decathlon ofzo, van da poeder voor prote�neshakes gaan halen, maar da wordt wel meestal gebruikt als aanvulling, en in samenwerking met fitness.

Niks zo goe als ne goeie vetten biefstuk me fritten. Al die poederkes en chemiquen, ik heb het daar ni voor. Ik zeg altijd: "ge moet weten wat ge eet". Van wa maken ze die proteinepoederkes? Wa zit daar allemaal al ni in?

Ik vraag me eigenlijk af of EXTRA proteinen eten eigenlijk de spiermassa vergroot? Overschotten aan proteinen worden gewoonweg richting urine gepompt( en overschotten daar geven u nierstenen). Als ge een normaal dieet hebt hebt ge al die proteinedinges ni nodig. Boerebedrog!

Posted by Antony on Dec-12-2005 14:12:

inderdaad veel ondergewicht hier precies allereerst wilk voor die meiskes die zo paar kilo willen afvallen of bijkomen al zeggen da jongens geen automatisch weeg-zichtoptie hebben ofzo eh. 53kg of 55kg maakt ni uit. zolang ge der maar goed en gezond uitziet, die cijferkes maken ni uit. stop me die weegschaal en gebruik mss wa meer spiegel. dan ziede ook duidelijker waar ge mss een beetje wilt kwijtraken en kuntge daar effectiever aan werken...

om bij te komen is niet enkel wat ge eet belangrijk. maar ook wanneer. het is gezonder 5 keer per dag een kleine maaltijd te nuttigen ipv 3 keer groot te eten. (of 2 keer voor diegenen die ontbijt overslaan, wat uiterst ongezond is!)

Posted by domineesje on Dec-12-2005 14:14:

quote:
Volgens mij valt het best nog wel mee met jullie dames.
Als ik vragen mag, post eens een foto waar je helemaal op staat. Want als ik het zo lees dan valt het best mee denk ik.

erg he makker , zie msn space
we staan er alle twee op

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »