TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Germany
-- ***Der offizielle Partyplanthread 2006***
Pages (11): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »

Posted by Sir. Lunchalot on Feb-19-2006 18:25:

Mal wieder die neuesten N�rnberg Termin:

Zoom Club:

03.03 - Kaballa 4 Jahresfeier mit Cari Lekebusch! (I`m so there!)
10.03 - The Advent !!!! (endlich mal wieder, dachte ich seh den nie wieder!!)
11.03 - Acid Maria (Noch nie geh�rt, aber der Name sagt mir was)
01.04 - Karotte

Rakete:

11.03 - Monika Kruse
15.04 - Moonbootica

Dazu sind in der n�chsten Zeit noch ein paar Leute da, deren Namen mir aber �berhaupt nichts sagen, wie Fairmont, Peter Felmming, Circuit Breaker, Patrick Riviera, Tim Sweeney, Malente...

Posted by Overseas on Feb-19-2006 18:38:

quote:
Originally posted by Sir. Lunchalot
10.03 - The Advent !!!! (endlich mal wieder, dachte ich seh den nie wieder!!)

net schlecht Herr Specht! Da triffste bestimmt Thomas, das issn Typ mit dem ich auf der Timewarp 2003 (!) mal ins Gespr�ch gekommen bin und den ich vorgestern bei Beltram im Monza wiedergetroffen hab. Ich so "gr�bel gr�bel woher kennen wir und ncohmal" und wu�te es auf anhieb

quote:
wie Fairmont...

das ist Jake Fairley Du Banause Au�erdem gibts daf�r www.discogs.com

Posted by Overseas on Feb-19-2006 18:43:

quote:
Fairmont
Real Name: Jake Fairley
Profile: Fairmont is the semi-famous side project of producer Jake Fairley - his “soft side”. Fairmont is a nice guy and makes techno-pop love songs that make people smile or cry depending on how their day is going. He does a nice and relaxed live act that you can dance to. He sings of heartache and lonely nights while lovers gaze into each other’s eyes. However, if you prefer, it is also nice to just take a pill and give yourself a message.

ROFLMAO!!

http://www.discogs.com/artist/Fairmont

Posted by Sir. Lunchalot on Feb-19-2006 18:46:

quote:
Originally posted by Overseas
net schlecht Herr Specht! Da triffste bestimmt Thomas, das issn Typ mit dem ich auf der Timewarp 2003 (!) mal ins Gespr�ch gekommen bin und den ich vorgestern bei Beltram im Monza wiedergetroffen hab. Ich so "gr�bel gr�bel woher kennen wir und ncohmal" und wu�te es auf anhieb

The Advent scheint auf ner Art Tour zu sein, zumindest gibt es nochmehr Termine. Hab spontan mal

25.02 - MEXX, Ingolstadt
18.03 - Maria, Berlin

gefunden.

Auf der HP findet sich leider mal wieder nix �ber diese (oder andere) Termine...

Posted by nz-fan on Feb-20-2006 12:44:

Thumbs up

Ich stell mal nen Link rein....... alle Partys in und um NL sind dort zu finden

f�r die Hardcoreries gibbet am 29.4 in Rotterdam nen nettes Event!

http://partyflock.nl/party/

Lohnt sich zu st�bern ........

Viele Gr��e

Posted by godfatherdc on Feb-23-2006 09:40:

quote:
Originally posted by Tommi [77]
Samstag, 18.03.2006

Marco V - In Charge @ Matrixx Nijmwegen [NL]

Venue HP
www.matrixx.nl
Artist HP
www.marcov.nl
Label HP
www.marcov.nl/incharge
Discography
www.discogs.com/artist/Marco+V

I'm there, for sure

Benjamin Bates ist jetzt auch noch dabei

Posted by johndeM on Feb-23-2006 16:18:

11.03.06 Proton Club, Stuttgart
Around The World In 80 Days
Mark Norman
Cor Fijneman

Posted by Tommi [77] on Feb-25-2006 03:41:

quote:
Originally posted by godfatherdc
Benjamin Bates ist jetzt auch noch dabei

yes, der ist immer mit am start bei in charge partys
perle, ich und special ta guest dabei

Posted by yoko on Mar-01-2006 20:37:

16.04.06 - trance.synergy @ Riff, Hamburg-Volksdorf

Posted by STRANDJUNGE on Mar-01-2006 21:21:

quote:
Originally posted by Sir. Lunchalot
11.03 - Acid Maria (Noch nie geh�rt, aber der Name sagt mir was)

m�nchnerin... lohnt sich. gerade erst freitag in hamburg geh�rt, war gut, minimal bis geradeaus mit'm bisschen acid und hits wie digitalism "zdarlight".

Posted by STRANDJUNGE on Mar-01-2006 21:26:

14.07.06 berlin >> the love from above >> paul van dyk & friends

Posted by Mighty Johnny on Mar-02-2006 17:14:

mal wieder ein paar neue termine und alle Daten von (GRATIS!!!) Open air Trance parties auf holl�ndischen Markpl�tzen namens Dancetour..

29.04.06 Dancetour in Dordrecht
28.05.06 Dancetour in Maastricht
04.06.06 Dancetour in Breda
10.06.06 Dancetour in Enschede
02.07.06 Dancetour in Leeuwarden
30.07.06 Dancetour in Goes
20.08.06 Dancetour in Eindhoven
27.08.06 Dancetour in Den Haag

more infos and the new lineups are comming soon unter www.dancetour.nl

p.s. zur zeit gibts da noch videos vom letzten und die lineups.. und die sehen schon klasse aus.. daf�r dass es gratis ist

Posted by Cosmique on Mar-07-2006 08:42:

quote:
Originally posted by STRANDJUNGE
14.07.06 berlin >> the love from above >> paul van dyk & friends

yesssssssssssssssssssss, aber sowas von ...

bisherige Gast DJ Fav's: Moguai, Pete Tong, Marcos, Nu NRG

Turntable Rocker waren mir zu HipHop lastig, bei ihrem LFA gig
Hab mir damals mehr von denen erhofft, nach dem geilen Set auf der MayDay.

Posted by JaL on Mar-10-2006 15:59:

Hi,
ich m�chte hier mal etwas Kritik �ben. Ich finde diesen Thread in der jetzigen Form nicht sehr informativ. Aus meiner Sicht wird die erste Seite zu wenig upgedatet, gerade was auch kleine Parties angeht. Ich denke, dass man f�r die Mega-Events nicht zwingend einen Partyplaner braucht, da die meisten Daten eh schon grob bekannt sind. Aber gerade f�r die kleinen Events bietet sich dieser Thread an. Aber ohne die entsprechende Pflege ist dieser hinf�llig. Die Links auf den entsprechenden TA-Thread oder eine Homepage, wie es Alex letztes Jahr gemacht hat, fand ich auch sehr sinnvoll.
Ich bestreite nicht, dass das ne Menge Arbeit kostet, aber ich denke auch, dass man sich dessen h�tte bewusst sein m�ssen, als man diesen Thread er�ffntet hat. Ich m�chte das Engagement von vandit_freak sicher nicht schm�lern, aber aus meiner Sicht sollte diesen Thread jemand f�hren, der das Forum �fter besucht. Ich w�rd mich ja selbst anbieten, wenn ich nicht durch Seefahrt auch l�nger abwesend w�re.

just my two cents

Gru�, JaL

Posted by asdf on Mar-10-2006 16:27:

ich wei� nicht, w�re es nicht m�glich auf dem Server von Kai so ein PHP-Formular zu erstellen wo man Partys eintragen kann, und die PHP-Datei dann aus den eingetragenen Partys eine chronoligische Partyabfolge macht?
Dann br�uchte man in dem Thread nur den Link f�rs Party eintragen und f�rs Party anzeigen

Sollte nicht alzuviel arbeit sein (hoffe ich)

Posted by godfatherdc on Mar-10-2006 20:02:

so, mal wieder was vom matrixx!!

morgen, 11.m�rz:
Jochen Miller
Yves de Ruyter
Ronald van Gelderen
Ton TB

8.april:
Ferry Corsten
Jochen Miller
Misja Helsloot

15.april:
Randy Katana
Jochen Miller
Eric van Kleef
Jean

The Matrixx
Wijchenseweg 204, Nijmegen
Tel: 024 344 99 48
Fax: 024 345 16 48
Email: [email protected]

Posted by Sebastian1982 on Mar-12-2006 18:21:

quote:
DANCE VALLEY THE WEEKENDER � Kaartverkoop start donderdag 23 maart

Purmerend, 10 maart � Als in 1995 de pr�miere plaatsvindt van Dance Valley kan nog niemand voorspellen dat er een prachtige dancebloesem van internationale pracht uit dit geplante zaadje zal groeien. Liefhebbers uit alle windstreken en culturen reizen in het decennium daarna jaarlijks af naar Spaarnwoude te Velsen om de unieke sfeer opnieuw te beleven en te genieten van de diverse muziekprogrammering. In 2005 groeit er een nieuwe loot aan de Dance Valley-stam als het festival voor het eerst in haar historie over meerdere dagen wordt uitgesmeerd. De vooraf onmogelijk geachte combinatie van dance en kamperen, blijkt vorig jaar een schot in de roos. Terwijl de popfestivals een jarenlange traditie hebben opgebouwd, heeft Nederland sinds vorig jaar met Dance Valley eindelijk ook een meerdaags dancefestival.

Dance Valley Festival 2005 brengt een bonte en hechte dancefamilie bij elkaar bestaande uit alle mogelijke nationaliteiten zoals Japan, Thailand, Zuid-Afrika, Australi�, Indonesi�, Belgi�, Spanje en Engeland die naderhand van een onbeschrijflijke ervaring spreken. Technoliefhebbers in legerbroek en kisten delen een weekend lang de dansvloer en camping met goudgelokte schonen in sexy jurkjes en stiletto�s en iedereen wordt ��n tijdens het memorabele weekend. De gemoedelijke en warme sfeer doen het onverwachte frisse zomerweer volkomen teniet en nadat het exclusieve muziekprogramma op vrijdag rond middernacht ten einde loopt, besluit slecht een enkeling de slaapzak in te kruipen om de batterij op te laden voor de volgende festivaldag.

De spectaculaire nachtprogrammering nodigt ook dit jaar niet bepaald uit tot slapen en biedt de hele nacht vertier. In de bruisende 24-uurs area , swingende silent disco en hypermoderne game-area kan er tot zonsopkomst worden gefeest, gedanst, gedronken, gelachen, gepraat, geflirt, geknuffeld en gezoend. Het nabij gelegen campingterrein is van alle gemakken en luxe voorzien en in het gezellige tentenkamp zal iedereen het hele weekend met een glimlach van oor tot oor rondlopen. Het wordt wederom twee dagen lang intens en broederlijk genieten van muziek tijdens het enige festival dat zijn oorspronkelijke sfeer heeft behouden en geen overdreven knieval voor de mainstream heeft gemaakt.

Het surrealistische heuvellandschap in Spaarnwoude is op 14 en 15 juli � de camping is ook zondag 16 juli open - opnieuw het decor van love, peace, hapiness plus een ijzersterke line-up en brede muziekprogrammering. Tijdens deze zinderende �weekender� zullen danceliefhebbers vanuit alle uithoeken van de aardbol samenkomen om twee dagen lang de vonken er vanaf te feesten en nu al wordt UDC overstelpt met aanvragen uit het buitenland. In dit weekend is het namelijk mogelijk om een groovend en underground danceweekend te boeken die nog lang zal nagalmen en ieder ander festival zal doen vergeten. Koop je kaart(en) voor deze bruisende dancevakantie daarom tijdig om half juli een sfeertrip te ondergaan die nimmer beleeft is in danceland. Behalve weekendtickets zijn er uiteraard ook dagkaarten voor alleen de zaterdag verkrijgbaar. De voorverkoop start op 23 maart en op 20 maart wordt een deel van de in totaal ruim 160 artiesten tellende line-up bekend gemaakt.

Voor meer informatie: www.udc.nl & www.dancevalley.com

PRESALE INFORMATION Price: 62,50 euro / Weekend tickets 85,- euro
NETHERLANDS: Tickets available at Ticketbox and all the usual presale addresses www.ticketbox.nl
GERMANY: All CTS outlets / www.eventim.de
UNITED KINGDOM & THE REST OF THE WORLD: www.ticketbank.co.uk / Phone +44 1702345050 / [email protected] / www.radicalescapes.info

Posted by godfatherdc on Mar-12-2006 18:23:

29.apr:
Planet Rose Special presents:
Dave Clarke '3 hours set!

Groenewoudseweg 322
6525 EL Nijmegen
The Netherlands

http://www.doornroosje.nl/

Posted by burtonlinx on Mar-13-2006 06:16:

keep the dates comin!

Posted by narcism on Mar-15-2006 02:25:

quote:
Originally posted by godfatherdc
so, mal wieder was vom matrixx!!
8.april:
Ferry Corsten
Jochen Miller
Misja Helsloot

wow that would be one awesome night

Posted by burtonlinx on Mar-15-2006 19:50:

are those matrixx shows going to be going into the summertime?

i'd love to see j. miller

Posted by Steve Brian on Mar-16-2006 16:52:

mit:

- Talla 2XLC (Technoclub / Frankfurt)

- Marc van Linden (Vandit / Midway)

- DJ Shah & Pedro del Mar (Black Hole / Mellomania)

- Martin Roth (Vandit / Lunatique)

- Marksun & Brian (Euphonic / Klangfarben)

- Hammer & Funabashi (Armada / Coldharbour)

- Andre Visior (Technoclub / Breeze Records)

- Heller & Enkie (Supra / Trance Nation)

- Armas (Somatic Sense / Klangfarben)

- Matthew Adams (MPFS Reccords)

- Van Steegen (Globalbeats.fm)

www.unitedevent.net

-

Posted by godfatherdc on Mar-17-2006 14:51:

quote:
Originally posted by narcism
wow that would be one awesome night

yes
quote:
Originally posted by burtonlinx
are those matrixx shows going to be going into the summertime?

japp, last year with the fucking awsome tiesto \o/
quote:

i'd love to see j. miller

i`m not gay, but jochen miller is a sexy motherfukcer.....i heard that from many girls.....his music is also fantastic
....miller style is distinctive

one more party at the matrixx:

dr. alban rulez!!!

Posted by Sir. Lunchalot on Mar-17-2006 18:06:

Heute Abend im Club Stereo in Nürnberg:

Patrick Lindsey!

Werd da wohl mal hin gehen, nachdem Overseas gerade per SMS die Empfehlung ausgesprochen hat...

Posted by InDeepSpace on Mar-17-2006 19:13:

Eine der geilsten Parties des Jahres findet am 31. M�rz im Shanghai in Essen statt:

Stockholm Mix Session mit Adam Beyer

Am Freitag 31.03.2006 begr��en wir ADAM BEYER im Essener Club Hotel-Shanghai, Labelowner von Drumcode, Truesoul, Mad Eye und einer der wichtigsten K�pfe der schwedischen Technoszene. Sein Status als DJ, Produzent und Remixer ist Weltweit bekannt. Unterst�tzung an diesem Abend bekommt unser Gast durch Tobias Becker Platzhirsch Schallplatten/Kahlwild und Mike Mendez Important Records Essen.

Seine letzte 12 inch � a walking contradiction � ver�ffentlichte ADAM BEYER auf Plus8 dem Label von Richie Hawtin. Diese wird zurzeit in allen Clubs gespielt von Sven V�th bis hinzu Steve Bug. Wir freuen uns auf ein erstklassiges Set vom minimalen Brett bis hin zum pumpenden Techno.

ADAM BEYER Freitag 31.03.06 Hotel-Shanghai ab 23:00 Uhr

Kartenvorverkauf ab dem 11.02.2006 bei:
Important-Records Klangwelt
Viehofer Str. 25 / 45127 Essen

Eintritt: 10 Euro
Start: 23:00 Uhr

Pages (11): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »