TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Spring Cruise 2006
Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »

Posted by CJ InterCity on Mar-04-2006 06:08:

T�nkte bara l�gga till mitt namn i listan p� folk som ska med. Blir f�rsta krysen f�r mig, YEAH BABY YEAH!! och s�klart har jag lite n00b fr�gor:

N�r b�r man befinna sig vid in-checkningen eller vad det nu �r... passkontrollen? l�gger b�ten till i finland eller �ker den runt i 2 dygn ute p� b�ljan bl�? ifall den l�gger till: var n�gonstans?

japp det var nog allt f�r den h�r g�ngen!

Posted by SteveTranz4ever on Mar-04-2006 10:07:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
T�nkte bara l�gga till mitt namn i listan p� folk som ska med. Blir f�rsta krysen f�r mig, YEAH BABY YEAH!! och s�klart har jag lite n00b fr�gor:

N�r b�r man befinna sig vid in-checkningen eller vad det nu �r... passkontrollen? l�gger b�ten till i finland eller �ker den runt i 2 dygn ute p� b�ljan bl�? ifall den l�gger till: var n�gonstans?

japp det var nog allt f�r den h�r g�ngen!

Du b�r vara vid silja-terminalen runt 1 timme f�re avg�ng... allts� typ vid 19:00
B�ten �r ju till havs 23 timmar, den stannar till en snabbis vid Mariehamn p� �land och n�n timme i �bo i Finland.

�r det n�t s� �r de bara att ringa mig... du har mitt nummer !

Posted by CJ InterCity on Mar-04-2006 12:57:

tackar s� hj�rtligt stiv

vill ju passa p� att l�gga till Suomi i listan p� l�nder man satt foten i

Posted by Laszlo on Mar-04-2006 13:38:

quote:
T�nkte bara l�gga till mitt namn i listan p� folk som ska med. Blir f�rsta krysen f�r mig, YEAH BABY YEAH!!

h�rligt du kommer inte �ngra dig!

en SWETA-meetup �r ett m�ste p� kryssen!

Posted by ScuL on Mar-04-2006 16:18:

quote:
tackar s� hj�rtligt stiv

vill ju passa p� att l�gga till Suomi i listan p� l�nder man satt foten i

det ville jag ocks� men det �r tufft..
min brorsa gn�ller fortfarande att jag har INTE varit i Finland f�r att jag har aldrig satt fot p� landet.

men det �r jobbigt f�r om man vill stiga av i �bo f�r man g� genom passkontroll och �terigen n�r man vill tillbaka ombord, skulle ocks� vara r�dd att b�ten drar igen utan mig !

Posted by SteveTranz4ever on Mar-04-2006 16:38:

quote:
Originally posted by ScuL
det ville jag ocks� men det �r tufft..
min brorsa gn�ller fortfarande att jag har INTE varit i Finland f�r att jag har aldrig satt fot p� landet.

men det �r jobbigt f�r om man vill stiga av i �bo f�r man g� genom passkontroll och �terigen n�r man vill tillbaka ombord, skulle ocks� vara r�dd att b�ten drar igen utan mig !

Det finns dom som har lyckats med det... fast dom var j�vligt fulla ocks�

Posted by Laszlo on Mar-04-2006 16:47:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det finns dom som har lyckats med det... fast dom var j�vligt fulla ocks�

hmmm....under en av kryssningarna s� hann vi till och med g� vilse samt s�tta oss och ta en bit mat n�r vi steg av. Jag tror att det kan ha varit 36-timmarskryssen dock, och d� tror jag b�ten l�g i hamn l�ngre...

Posted by Braxen on Mar-06-2006 14:44:

Skulle pr�jsa v�r hytt idag, men icke sa nicke, alla atg maskiner va ur funktion, weei .. blir till � f�rs�ka igen imorn..

Posted by Gate 42 on Mar-06-2006 16:41:

quote:
Originally posted by Braxen
Skulle pr�jsa v�r hytt idag, men icke sa nicke, alla atg maskiner va ur funktion, weei .. blir till � f�rs�ka igen imorn..

Samma h�r. Fick h�ra att det var n�got fel hos Silja. De kunde inte komma fram. Hoppas man kan k�ra imorrn ocks� s� de inte stryker bokningen. Har ju n�mligen f�tt h�ra flera olika datum p� n�r det ska vara betalt.

6:e sa killen jag bokade av, 7:e s�ger MB i sitt senate mail. F�r se hur det g�r imorrn..

Posted by MondayBar on Mar-07-2006 14:03:

Viktig info ang kryssningen

Tisdag 7 mars:
Problem med betalning via ATG-ombud

SIlja Line har under de tv� sista dagarna haft problem med tekniken f�r betalning via ATG-ombud i vissa delar i landet. Om det drabbat dig, kontakta Silja Line p� 08-22 21 40.

Mvh,
Staffan, Monday Bar

Posted by Braxen on Mar-07-2006 15:36:

oh well, gick inte idag heller, inte ens me visakort .. men vi fick 'f�rl�ngt' s� vi f�r pr�jsa imorn ist�lle, om d g�r ....

Posted by Laszlo on Mar-07-2006 15:54:

japps, ringde ocks� silja och fick mitt f�rl�ngt till den 9:e...

Posted by SteveTranz4ever on Mar-07-2006 15:59:

Varf�r betalar ni inte online ? Det gjorde jag... smidigt som fan !

Posted by Laszlo on Mar-07-2006 16:28:

quote:
Varf�r betalar ni inte online ? Det gjorde jag... smidigt som fan !

P� siljas hemsida? skickas biljetterna hem till en d� eller?

Posted by SteveTranz4ever on Mar-07-2006 16:30:

quote:
Originally posted by Laszlo
P� siljas hemsida? skickas biljetterna hem till en d� eller?

Jag fick hem en faktura ungef�r som man f�r med de vanliga vardagsr�kningarna... med postgiro nummer & OCR nummer...

Posted by Laszlo on Mar-07-2006 16:32:

quote:
Jag fick hem en faktura ungef�r som man f�r med de vanliga vardagsr�kningarna... med postgiro nummer & OCR nummer...

ofan...cool. De fr�gade iofs mig samma sak n�r jag ringde och best�llde men jag tyckte det var smidigt nog att h�mta ut de p� ATG som alltid innan...tji fick jag...� andra sidan �r det polarnas biljetter s� om jag inte har de i hand �r det de som f�r lida....

Posted by Aendy on Mar-07-2006 17:46:

Fixade min biljett idag, fanns kvar en B-hytt och en C-hytt n�r jag ringde. Fattar inte hur det kan komma sig men jag k�nner mig oerh�rt n�jd!

Posted by Kaveh on Mar-07-2006 19:05:

grattis till dig!

men fan va sjukt och d�lig stil av silja/mbar eller vilka som nu st�r bakom. fel information hela tiden ang�ende resthytterna :/ hoppas att man f�r tag p� n�gon hytt.

Posted by Vizay on Mar-07-2006 20:08:

yehepp d� va hytterna betalda och klara, g�tt det ska bli!

Posted by SteveTranz4ever on Mar-07-2006 20:10:

quote:
Originally posted by Kaveh
grattis till dig!

men fan va sjukt och d�lig stil av silja/mbar eller vilka som nu st�r bakom. fel information hela tiden ang�ende resthytterna :/ hoppas att man f�r tag p� n�gon hytt.

Obetalda hytter sl�pps p� torsdag den 9e klockan 08:00

H�ng p� luren !

Silja bokning: 08-22 21 40
Bokningskod: MBAR

Posted by Kaveh on Mar-08-2006 07:44:

quote:
Obetalda hytter sl�pps p� torsdag den 9e klockan 08:00

H�ng p� luren !

Silja bokning: 08-22 21 40
Bokningskod: MBAR

tack, provade nyss ocks� f�r s�kerhets skull. styrde tv� hytter, s� det blir att �ka av! =) g�ller bara att fixa �ldersdispens, fyller 5 dagar f�r sent hehe.

Posted by Pjox on Mar-09-2006 19:15:

quote:
Originally posted by Vizay
yehepp d� va hytterna betalda och klara, g�tt det ska bli!

hihi och idag har jag f�tt svar att det �r okej att jag �ker med.

Posted by CJ InterCity on Mar-15-2006 20:49:

no offense gott folk men Armin, Tiesto, PVD och hela bunten kan sl�nga sig i v�ggen j�mf�rt med THE MAN ferry! f�r se till att ha Ambulans redo med CPR kunniga (blondiner?) n�r vi kommer tillbaks i hamn

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Posted by Vizay on Mar-16-2006 10:28:

quote:
no offense gott folk men Armin, Tiesto, PVD och hela bunten kan sl�nga sig i v�ggen j�mf�rt med THE MAN ferry! f�r se till att ha Ambulans redo med CPR kunniga (blondiner?) n�r vi kommer tillbaks i hamn

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

no offense men ferry kan g� och l�gga sig n�r Agnelli & Nelson spelar skjortan av honom!

Posted by CJ InterCity on Mar-16-2006 12:13:

quote:
Originally posted by Vizay
no offense men ferry kan g� och l�gga sig n�r Agnelli & Nelson spelar skjortan av honom!

none taken... sist var grabbarna inte i toppform... men det var ju ocks� 3 �r sen

Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »