TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Spring Cruise 2006
Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »
T�nkte bara l�gga till mitt namn i listan p� folk som ska med. Blir f�rsta krysen f�r mig, YEAH BABY YEAH!!
och s�klart har jag lite n00b fr�gor:
N�r b�r man befinna sig vid in-checkningen eller vad det nu �r... passkontrollen? l�gger b�ten till i finland eller �ker den runt i 2 dygn ute p� b�ljan bl�? ifall den l�gger till: var n�gonstans?
japp det var nog allt f�r den h�r g�ngen!
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity T�nkte bara l�gga till mitt namn i listan p� folk som ska med. Blir f�rsta krysen f�r mig, YEAH BABY YEAH!! och s�klart har jag lite n00b fr�gor:N�r b�r man befinna sig vid in-checkningen eller vad det nu �r... passkontrollen? l�gger b�ten till i finland eller �ker den runt i 2 dygn ute p� b�ljan bl�? ifall den l�gger till: var n�gonstans? japp det var nog allt f�r den h�r g�ngen! |
tackar s� hj�rtligt stiv
vill ju passa p� att l�gga till Suomi i listan p� l�nder man satt foten i 
| Originally posted by CJ InterCity T�nkte bara l�gga till mitt namn i listan p� folk som ska med. Blir f�rsta krysen f�r mig, YEAH BABY YEAH!! ![]() |
du kommer inte �ngra dig!
| Originally posted by CJ InterCity tackar s� hj�rtligt stiv vill ju passa p� att l�gga till Suomi i listan p� l�nder man satt foten i |

| Originally posted by ScuL det ville jag ocks� men det �r tufft.. min brorsa gn�ller fortfarande att jag har INTE varit i Finland f�r att jag har aldrig satt fot p� landet. ![]() men det �r jobbigt f�r om man vill stiga av i �bo f�r man g� genom passkontroll och �terigen n�r man vill tillbaka ombord, skulle ocks� vara r�dd att b�ten drar igen utan mig ! |
| Originally posted by SteveTranz4ever Det finns dom som har lyckats med det... fast dom var j�vligt fulla ocks� |
Skulle pr�jsa v�r hytt idag, men icke sa nicke, alla atg maskiner va ur funktion, weei
.. blir till � f�rs�ka igen imorn.. 
| Originally posted by Braxen Skulle pr�jsa v�r hytt idag, men icke sa nicke, alla atg maskiner va ur funktion, weei .. blir till � f�rs�ka igen imorn.. |
Viktig info ang kryssningen
Tisdag 7 mars:
Problem med betalning via ATG-ombud
SIlja Line har under de tv� sista dagarna haft problem med tekniken f�r betalning via ATG-ombud i vissa delar i landet. Om det drabbat dig, kontakta Silja Line p� 08-22 21 40.
Mvh,
Staffan, Monday Bar
oh well, gick inte idag heller, inte ens me visakort
.. men vi fick 'f�rl�ngt' s� vi f�r pr�jsa imorn ist�lle, om d g�r ....
japps, ringde ocks� silja och fick mitt f�rl�ngt till den 9:e...
Varf�r betalar ni inte online ? Det gjorde jag... smidigt som fan !
| Originally posted by SteveTranz4ever Varf�r betalar ni inte online ? Det gjorde jag... smidigt som fan ! |
| Originally posted by Laszlo P� siljas hemsida? skickas biljetterna hem till en d� eller? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag fick hem en faktura ungef�r som man f�r med de vanliga vardagsr�kningarna... med postgiro nummer & OCR nummer... |
Fixade min biljett idag, fanns kvar en B-hytt och en C-hytt n�r jag ringde. Fattar inte hur det kan komma sig men jag k�nner mig oerh�rt n�jd!
grattis till dig!
men fan va sjukt och d�lig stil av silja/mbar eller vilka som nu st�r bakom. fel information hela tiden ang�ende resthytterna :/ hoppas att man f�r tag p� n�gon hytt.
yehepp d� va hytterna betalda och klara, g�tt det ska bli! 
| Originally posted by Kaveh grattis till dig! men fan va sjukt och d�lig stil av silja/mbar eller vilka som nu st�r bakom. fel information hela tiden ang�ende resthytterna :/ hoppas att man f�r tag p� n�gon hytt. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Obetalda hytter sl�pps p� torsdag den 9e klockan 08:00 H�ng p� luren ! Silja bokning: 08-22 21 40 Bokningskod: MBAR |
| Originally posted by Vizay yehepp d� va hytterna betalda och klara, g�tt det ska bli! |
no offense gott folk men Armin, Tiesto, PVD och hela bunten kan sl�nga sig i v�ggen j�mf�rt med THE MAN ferry!
f�r se till att ha Ambulans redo med CPR kunniga (blondiner?) n�r vi kommer tillbaks i hamn

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 
| Originally posted by CJ InterCity no offense gott folk men Armin, Tiesto, PVD och hela bunten kan sl�nga sig i v�ggen j�mf�rt med THE MAN ferry! f�r se till att ha Ambulans redo med CPR kunniga (blondiner?) n�r vi kommer tillbaks i hamn ![]() weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
| Originally posted by Vizay no offense men ferry kan g� och l�gga sig n�r Agnelli & Nelson spelar skjortan av honom! |