TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 2005 TranceAddict Tune of the Year
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »
A: Perasma - Swing 2 Harmony
B: Interstate - I Found You
C: Bart Claessen - Playmo
D: Kuffdam & Plant - Summerdream
Poll A vond ik de moeilijkste, t'was vooral tussen Perasma en Above & Beyond maar dan vind ik van beide platen de remixen beter, namelijk de Deservers An Effort Symphony Dub en de Airwave Remix respectievelijk
| quote: |
| Originally posted by mrcanon Wat the drill betreft, vind de Laurent Pautrat Remix veel beter dan het origineel. Niemand die ik dat ooit weten draaien heb. Als er iemand is die het kent zou'k wel keer willen weten wat zij er van vinden. |
| Originally posted by mrcanon Wat the drill betreft, vind de Laurent Pautrat Remix veel beter dan het origineel. Niemand die ik dat ooit weten draaien heb. Als er iemand is die het kent zou'k wel keer willen weten wat zij er van vinden. |
^ lol
ronde twee!
A: Pryda - Aftermath
B: Jonas Steur - Silent Waves
A: Love Theme Dusk
B: Zocalo
Bah; Zocalo is door en Playmo niet
Groep A: Castamara/Halcyon/Interstate
... niet te doen
A: Interstate - I Found You
B: Jonas Steur - Silent Waves (om hem te steunen, summerdream zal het zelf wel halen hoop ik
)
B : Without You
over groep A moet ik nog wat nadenken...
| Originally posted by CygnusX B : Without You |
A: Castamara
B: Zocalo
A: Air for life
B: Silent waves
A: Pryda - Aftermath
B: The Killers - Mr brightside (Thin White Duke remix)
Twelve had in groep A moeten zitten ffs!!

| Originally posted by Jasperovitsj A: Pryda - Aftermath B: The Killers - Mr brightside (Thin White Duke remix) Twelve had in groep A moeten zitten ffs!! |
A: Interstate - I Found You
B: Kuffdam & Plant - Summerdream
| Originally posted by Push2005 Hanee; vorige keer waren die groepen ook zo slecht uitgebalanceerd. Nu hebben de alternatieve tranceliefhebbers eens iets om verdeeld over te zijn; anders stemmen ze eensgezind op Aftermath en in de andere groep op twelve. Hoe was het vorige keer niet met Lucid; Playmo �n Lyteo in ��n groep ? Elk afzonderlijk zouden ze misschien zijn doorgegaan |
| Originally posted by Jasperovitsj Mr brightside > Twelve > Aftermath |
Ik heb een rockverleden, dus ik kan zulke goeie adaptaties van rocknummers bes appreci�ren 
| Originally posted by Jasperovitsj Mr brightside > Twelve > Aftermath Dermee |
| Originally posted by Push2005 Daar ga ik volledig mee akkoord |

| Originally posted by Phortastic en btw heb same gevote als Jasper. Aftermath & mr brightside dus. |

| Originally posted by Real Jullie progheads zijn een ZIEKTE voor TA. ![]() |
Purple Haze en Dogzilla, heb niet gestemt op de tracks die ik nu het beste vind. Maar waar ik, de eerste weken toen ik ze ontdekte, het meest aan had 
| Originally posted by Real Jullie progheads zijn een ZIEKTE voor TA. ![]() |

Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrnnnnn 
Real is nie uplifting genoeg; ge moet NOG zuiverder gaan