TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »
lekkere foto hoor
Maar dan nog kent ie me niet 
| quote: |
| Originally posted by empire New Wave ik ben het totaal met je eens ik vind zelfs dat talenten zoals Menno, Leon enz. het beter doen dan de gemiddelde bekende dj. Maar het draait niet om ons! Een club moet toch vol zijn anders houden de feesten van zelf een keer op! **je lokt de mensen met iets bekends en daardoor heb je een mooi publiek ook voor de onbekendere dj's** |

(bij de Asta zit het vanaf 500 man in de grote zaal toch al gezellig vol).
AMEN !

Wat doe jij nog zo laat op? 
Wat betreft de line-up: De mixen van Orkidea zwerven al sinds +/- 1997 over het internet. Lijkt me top die gast nu eens live te zien. Een van m'n eerste sets ooit gedownload was van hem (Na PvD en Oakie) 
hehe Menno
ik houd van die positiefe opmerkingen
ik laat me er ook niet van weerhouden om naar je feesten te komen
ze zijn naar mijn inzicht helemaal top en helemaal mijn ding.
dus ook dit zal zeker weer een topfeest worden voor de echte! trance liefhebber
**en van ferrry begrijp ik dus dat weer wel
**
Heb eerlijk gezegd nog nooit een live-set van orkidea gehoord

| quote: |
| Originally posted by jp Wat doe jij nog zo laat op? |
| quote: |
| Originally posted by jp Wat betreft de line-up: De mixen van Orkidea zwerven al sinds +/- 1997 over het internet. Lijkt me top die gast nu eens live te zien. Een van m'n eerste sets ooit gedownload was van hem (Na PvD en Oakie) |
producties van orkidea rulen zoiezo
Klinkt weer goed allemaal (ben niet anders gewend van Intuition / Menno). Ben hier dan ook ongetwijfeld weer bij! 
Ook erg benieuwd naar Orkidea. Die paar setjes die ik heb zijn wel mijn ding, wil 'm graag eens live horen. Andy Moor trouwens ook.
| quote: |
| Originally posted by M_Peror Klinkt weer goed allemaal (ben niet anders gewend van Intuition / Menno). Ben hier dan ook ongetwijfeld weer bij! ![]() Ook erg benieuwd naar Orkidea. Die paar setjes die ik heb zijn wel mijn ding, wil 'm graag eens live horen. Andy Moor trouwens ook. |
Tis maar wat je risico noemt,volgens mij zijn deze feesten altijd wel positief verlopen met een "prettig" gevulde Asta.
FF pimpen hoor:
Alsof we ze zonder die picas niet zouden herkennen, hahahahaha ?!

| quote: |
| Originally posted by Loraine Alsof we ze zonder die picas niet zouden herkennen, hahahahaha ?! |
Ziet er weer prima uit!
Het is tijd voor een nieuwe generatie, als iemand het voortouw moet nemen dan is de kans groot dat het de intuition crew is!
| quote: |
| Originally posted by MdJ .....en ik ga gewoon verder met andere gigs, produkties, en onzin. Dussss... roll call dan maar? ![]() MdJ |
| quote: |
| Originally posted by Loraine ROLL CALL: MdJ Estuera Siesta Zzandirt Loraine Stephan B Ei (met dank voor de kleverige post !) ![]() jp @win HardKiller MaGiK54 Muppy Jay M (Yarune )Tom Lont bloesem |
Naast die twee extra lasers, komen er ook misschien wat exotische danseressen om de boel op te luisteren?
Zo niet moeten Donna en Loraine maar wat improviseren 
| quote: |
| Originally posted by Loraine Loraine ditmaal "on ze reskjoe" ROLL CALL: MdJ Estuera Siesta Zzandirt Loraine Stephan B Ei (met dank voor de kleverige post !) ![]() jp @win HardKiller MaGiK54 Muppy Jay M (Yarune )Tom Lont bloesem RubendeRonde |
| quote: |
| Originally posted by jp Naast die twee extra lasers, komen er ook misschien wat exotische danseressen om de boel op te luisteren? Zo niet moeten Donna en Loraine maar wat improviseren |
| quote: |
| Originally posted by MdJ Intuition de Erotic Edition |
Dammit SPAMMO...ga jij nog us ff fijn de boel opjutten jah !!

Krijg hier steeds meer zin in 
"Intuition de Erotic Edition"
groetjes

HEHHEHEHHEHEHE

Timetable:
23:00-00:30 Orkidea
00:30-02:00 Andy Moor
02:00-04:00 Menno de Jong vs. Jonas Steur
04:00-05:00 Airbase

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.