TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »


Posted by eieregooie on Jan-07-2006 20:20:

lekkere foto hoor

Maar dan nog kent ie me niet


Posted by MdJ on Jan-08-2006 00:53:

quote:
Originally posted by empire
New Wave ik ben het totaal met je eens
ik vind zelfs dat talenten zoals Menno, Leon enz. het beter doen dan de gemiddelde bekende dj.
Maar het draait niet om ons!
Een club moet toch vol zijn anders houden de feesten van zelf een keer op!

**je lokt de mensen met iets bekends en daardoor heb je een mooi publiek ook voor de onbekendere dj's**


Afgelopen zomer hadden we met Signum, Menno de Jong, Adam White en Miika Kuisma 700 mensen binnen. Enkele tijd daarvoor trok Ferry Corsten ongeveer de helft (weet ook niet hoe dat kwam).

In Nederland is Trance altijd een risico, dus ik organiseer de feesten gewoon met de instelling: als we een risico nemen, pak het dan qua lineup meteen goed aan!

Ik hoop gewoon dat de echte trance liefhebbers eropaf komen, daar is het feest ook voor bedoeld uiteindelijk! Liever 700 echte trance liefhebbers dan 1400 verdwaalde mensen (bij de Asta zit het vanaf 500 man in de grote zaal toch al gezellig vol).

Gewoon komen dus, en genieten

Dit soort muziek, en dit soort lineups zijn nu eenmaal niet zo vaak in NL.


Posted by Loraine on Jan-08-2006 01:23:

AMEN !




Posted by jp on Jan-08-2006 01:25:

Wat doe jij nog zo laat op?


Posted by jp on Jan-08-2006 01:29:

Wat betreft de line-up: De mixen van Orkidea zwerven al sinds +/- 1997 over het internet. Lijkt me top die gast nu eens live te zien. Een van m'n eerste sets ooit gedownload was van hem (Na PvD en Oakie)


Posted by empire on Jan-08-2006 01:32:

hehe Menno
ik houd van die positiefe opmerkingen
ik laat me er ook niet van weerhouden om naar je feesten te komen
ze zijn naar mijn inzicht helemaal top en helemaal mijn ding.

dus ook dit zal zeker weer een topfeest worden voor de echte! trance liefhebber

**en van ferrry begrijp ik dus dat weer wel **


Posted by Muppy on Jan-08-2006 08:03:

Heb eerlijk gezegd nog nooit een live-set van orkidea gehoord


Posted by Loraine on Jan-08-2006 12:12:

quote:
Originally posted by jp
Wat doe jij nog zo laat op?


Hmmmm....hoezo sociale controle hier op TA ?


Posted by MdJ on Jan-08-2006 12:13:

quote:
Originally posted by jp
Wat betreft de line-up: De mixen van Orkidea zwerven al sinds +/- 1997 over het internet. Lijkt me top die gast nu eens live te zien. Een van m'n eerste sets ooit gedownload was van hem (Na PvD en Oakie)


Ja ik ken z'n naam ook al een hele tijd.

Die kerel is ook al voor de 5e keer tot nr. 1 DJ van Finland verkozen.

@ Empire, ik wilde het gewoon ff uitleggen, we willen gewoon nieuwe dingen blijven neerzetten qua lineup, en daar is een risico voor nodig


Posted by DjRV on Jan-10-2006 12:49:

producties van orkidea rulen zoiezo


Posted by M_Peror on Jan-13-2006 16:01:

Klinkt weer goed allemaal (ben niet anders gewend van Intuition / Menno). Ben hier dan ook ongetwijfeld weer bij!

Ook erg benieuwd naar Orkidea. Die paar setjes die ik heb zijn wel mijn ding, wil 'm graag eens live horen. Andy Moor trouwens ook.


Posted by bloesem on Jan-13-2006 21:12:

quote:
Originally posted by M_Peror
Klinkt weer goed allemaal (ben niet anders gewend van Intuition / Menno). Ben hier dan ook ongetwijfeld weer bij!

Ook erg benieuwd naar Orkidea. Die paar setjes die ik heb zijn wel mijn ding, wil 'm graag eens live horen. Andy Moor trouwens ook.


Helemaal mee eens!

het duurt nog ff, maar ik heb er z�ker zin in!!


Posted by Donna on Jan-20-2006 09:06:

Tis maar wat je risico noemt,volgens mij zijn deze feesten altijd wel positief verlopen met een "prettig" gevulde Asta.


Posted by Loraine on Jan-24-2006 21:11:

FF pimpen hoor:



Alsof we ze zonder die picas niet zouden herkennen, hahahahaha ?!


Posted by jp on Jan-24-2006 21:21:

quote:
Originally posted by Loraine

Alsof we ze zonder die picas niet zouden herkennen, hahahahaha ?!


Ik niet in ieder geval, op Menno na dan


Posted by Rubenderonde on Jan-31-2006 09:03:

Ziet er weer prima uit!

Het is tijd voor een nieuwe generatie, als iemand het voortouw moet nemen dan is de kans groot dat het de intuition crew is!


Posted by Loraine on Feb-01-2006 05:02:

quote:
Originally posted by MdJ
.....en ik ga gewoon verder met andere gigs, produkties, en onzin.

Dussss... roll call dan maar?

MdJ


Bij deze gaan we weer verder

quote:
Originally posted by Loraine

ROLL CALL:

MdJ
Estuera

Siesta
Zzandirt
Loraine
Stephan B
Ei (met dank voor de kleverige post !)
jp
@win
HardKiller
MaGiK54
Muppy
Jay M (Yarune )
Tom Lont
bloesem


Posted by jp on Feb-02-2006 22:30:

Naast die twee extra lasers, komen er ook misschien wat exotische danseressen om de boel op te luisteren?

Zo niet moeten Donna en Loraine maar wat improviseren


Posted by Rubenderonde on Feb-03-2006 14:52:

quote:
Originally posted by Loraine
Loraine ditmaal "on ze reskjoe"

ROLL CALL:

MdJ
Estuera

Siesta
Zzandirt
Loraine
Stephan B
Ei (met dank voor de kleverige post !)
jp
@win
HardKiller
MaGiK54
Muppy
Jay M (Yarune )
Tom Lont
bloesem
RubendeRonde



Posted by MdJ on Feb-04-2006 13:38:

quote:
Originally posted by jp
Naast die twee extra lasers, komen er ook misschien wat exotische danseressen om de boel op te luisteren?

Zo niet moeten Donna en Loraine maar wat improviseren


Intuition de Erotic Edition


Posted by Loraine on Feb-04-2006 21:47:

quote:
Originally posted by MdJ
Intuition de Erotic Edition



Dammit SPAMMO...ga jij nog us ff fijn de boel opjutten jah !!
Dat verjaardagskadootje kun je anders wel shaken hoor !!

Enne, btw: Whale (NZ-Fan) staat toch al gepland om achter jou en Frietje op het blok in de DJ BOOFF te gaan dansen ???

De sub-titel van dit feest IS EN BLIJFT:

INTUITION DRINKING CONTEST
...al verliep mijn training afgelopen donderdag in Studio 80 niet geheel volgens de planning...


Posted by jp on Feb-05-2006 04:12:

Krijg hier steeds meer zin in


Posted by nz-fan on Feb-05-2006 13:57:




"Intuition de Erotic Edition"

groetjes


Posted by Loraine on Feb-06-2006 03:41:

HEHHEHEHHEHEHE















Posted by MdJ on Feb-17-2006 13:54:

Timetable:

23:00-00:30 Orkidea
00:30-02:00 Andy Moor
02:00-04:00 Menno de Jong vs. Jonas Steur
04:00-05:00 Airbase


Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.