TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TrancEaddict meeting Trance Energy 16-02-2002 !!!
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by TranceFool on Feb-08-2002 13:48:

Ik denk dat ik die kaart maar es alvast heel goed uit mn kop ga leren

Posted by M5 on Feb-08-2002 15:44:

meeting plek lijkt me uitstekende plek...

gewoon als je zaal 1 in komt lopen aan het begin van de rechterbar...makkie dus..

enne als het te druk is dan verwijderen we wel ff een paar people

Posted by Flipper01 on Feb-08-2002 17:03:

Thumbs up goed plan!

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Komt er ook iemand van jullie welles op de id&t site?

nieuwtje: er komt een filmpremi�re in de chillout. vorig jaar was er ook film. met tribunes ertegenover. dus nu ook tribunes en anders wel stoelen.....dus....klaar

GOED PLAN!!
We spreken om 0:00 uur af voor of op de tribunes bij de Filmzaal
Check de map:

Posted by Obi on Feb-08-2002 19:06:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik denk dat ik die kaart maar es alvast heel goed uit mn kop ga leren

Uit je hoofd leren zal niet nodig zijn, je krijgt de floorplan ook nog 's mooi bij binnenkomst uitgedeeld... Hoef je alleen het getalletje '8' te onthouden en je kunt jezelf er zo naartoe navigeren

Posted by eXos on Feb-08-2002 19:19:

quote:
Originally posted by Obi

Uit je hoofd leren zal niet nodig zijn, je krijgt de floorplan ook nog 's mooi bij binnenkomst uitgedeeld... Hoef je alleen het getalletje '8' te onthouden en je kunt jezelf er zo naartoe navigeren

Helemaal gratizz.... zo zo

en wies btw die schone dame in je Avatar eigenlijk??

Posted by M5 on Feb-08-2002 22:45:

hmm waarom heb ik het gevoel dat ik ook deze meeting ga mislopen...

cinema is natuurlijk asociaal groot , en erg donker.....dusse ik voel hem al aankomen...

1ste plek leek me veel beterrr..

Posted by Henkie_henk on Feb-08-2002 23:10:

quote:
Originally posted by M5

enne als het te druk is dan verwijderen we wel ff een paar people

whaha ja dan neem je je snoepje.. en gebruik je je versiertruucs.. ist zo leeg.. werkt dat niet.. dan gebruik je die van mij.. heel te leeg..

Posted by mansie on Feb-08-2002 23:17:

Jester Ik ben er ook. Lekker in UTREG.

TRANCE ENERGY Daar is ie dan weer. Een vet feest in Utreg. Lekker dichtbij, kan gewoon naar huis kruipen. Wel jammer dat Marco V of Armin er niet bij zijn.

Voor dit weekend zou ik vast zeggen: Alaaf, het is weer Carnaval. Je gewoon ff een beetje laten vol lopen... Dan maakt het ook niet uit of het Kl*t* muziek is. Maar volgend weekend is het weer spacen !!
Helaas geen 40.000 party-people, maar slecht 30.000, dankzij Burgermeester Brouwer. Het zou te gevaarlijk zijn???

Zijn er van die gevaarlijke mensen dan??
Ik zie wel een hoop mensen die via dit forum proberen samen te scholen een bepaalde lokatie...

Ik zou maar uitkijken als ik jullie was, zo heb je de BvD achter jullie aan...

Maar goed. CU in a week. Energy, Trance Ernergy 2002 !!! Yes.
Mansie

Posted by Miss Proximus on Feb-09-2002 10:40:

quote:
Originally posted by Henkie_henk

whaha ja dan neem je je snoepje.. en gebruik je je versiertruucs.. ist zo leeg.. werkt dat niet.. dan gebruik je die van mij.. heel te leeg..

Ik dacht dat we geen zinloze posts meer zouden neerzetten, en vooral niet van dat irri offtopic gedoe dat betekent dus dat als je niet naar TE gaat dat je dan maar ergens anders gaat posten

anyway, we komen met alle niet-Nderlandse TA's ook wel langs wippen Het kaartje staat al op m'n forumpje Dan snappen zij ook wat de wensen zijn enzo

Posted by John on Feb-09-2002 11:23:

ishet nou bij de '8' of bij et pijltje of bij de tribunes of in de chillout of in zaal 2???

Posted by Ruben_Dubbink on Feb-09-2002 11:27:

als ik het goed begrijp is het bij punt 8, bij de bioscoop. Toch??

GreetZ RubDub

Posted by Miss Proximus on Feb-09-2002 12:03:

vind ik wel

punt 8 heeft tenminste een handig kaartje

Posted by John on Feb-09-2002 12:42:

oke dan gak naar punt 8, mensen die me niet willen zien moete dus niet naar punt 8 komen en het was om 0.00 u toch? wel jammer dat ik dan et begin van dumonde mis.. want om 1u wil iedereen weer rank 1 zien dus dan wordt et maar kort dumonde, maar je meot er wat voor over hebben om je mede TA's IRL te zien
de mzzzzls tot 16 feb

Posted by Dr. Kuipers on Feb-09-2002 13:20:

Opzich wel een goeie plek bij die videowalls.
Zal er deze keer wel zijn, de vorige gemist doordat ik aan het stampen was op Judge Jules
Maybe neem ik nog wat chickies mee, maar dat zien jullie dan wel weer .
Zal om 0.00 uur bij punt 8 zijn!

Posted by M5 on Feb-09-2002 13:31:

quote:
Originally posted by Henkie_henk

haha ja

vanavond neem ik andere meej henkie...wat frissere...!!

Posted by TranceFool on Feb-09-2002 13:31:

Das allemaal wel leuk en aardig maar hoe breed is die zaal wel nie???? (ik heb geen idee trouwens ) Ik bedoel gaan we in et midden staan of.....

Posted by M5 on Feb-09-2002 13:35:

ja vind ik ook een beetje raar...volgens mij is het vet groot daaro..

Ltheseus heeft een mooie plek aangewezen ensow..en ineens wordt er een andere plek geregeld door een paar lui....zonder overleg eigenlijk met Ltheseus..

Posted by Dr. Kuipers on Feb-09-2002 13:36:

quote:
Originally posted by TranceFool
Das allemaal wel leuk en aardig maar hoe breed is die zaal wel nie???? (ik heb geen idee trouwens ) Ik bedoel gaan we in et midden staan of.....

Daarvoor zijn de TA-shirts uitgevonden
Je ziet iedereen zo in die paars/groene outfit!

Posted by TranceFool on Feb-09-2002 13:40:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers

Daarvoor zijn de TA-shirts uitgevonden
Je ziet iedereen zo in die paars/groene outfit!

ja huh flappie , maar ik heb geen zin om een kwartier te gaan lopen zoeken of ik in et donker een TA-shirt zie

Posted by Miss Proximus on Feb-09-2002 15:43:

quote:
Originally posted by M5
ja vind ik ook een beetje raar...volgens mij is het vet groot daaro..

snelcursus lezen:

open je ogen.....doe je gulp dicht dan wordt je ook niet afgeleid...richt je ogen op het beeldscherm, lees van links naar rechts en probeer de informatie goed op te nemen zodat je begrijpt wat er staat...

bij de cinema is dus een tribune o.i.d daar spreken we af om 0.00 uur. het is daar aanzienlijk rustiger dan in de MAIN en je kunt ook relaxed nog wat lullen enzo. bovendien is het daar lichter en kun je elkaar dus makkelijker herkennen

quote:
Originally posted by M5
Ltheseus heeft een mooie plek aangewezen ensow..en ineens wordt er een andere plek geregeld door een paar lui....zonder overleg eigenlijk met Ltheseus..

als Thees het er niet mee eens is dan kan ie dat ook zeggen toch? ik heb m nog niet weer teruggezien! (waar ben je......!)

maar als jij liever in de main gaat meeten, dan "be my guest" ik kom jou toch wel ergens vooraan tegen

Posted by M5 on Feb-09-2002 16:04:

OW als het daar lichter is dan moet het lukken...

enne...ik herinner me ineens dat ik je GSM nog heb..dusse komt wel goed! ik vind het wel

Posted by Flipper01 on Feb-09-2002 16:41:

King U ask I deliver

Het idee van Miss P om bij de Cinema te meeten lijk me het beste, daar is het vrij rustig en vrij licht. Je ziet elkaar iig beter dan in de Main lijkt me..
Maar ik was al van plan om een nieuwe meeting thread te starten met een poll waar we zullen meeten. Misschien een idee als enkele mensen het niet met deze paats eens zijn... let me know

*het is misschien ook handig om ff telefoonnummers te exchangen als je bang bent om de meeting mis te lopen

Posted by eXos on Feb-11-2002 23:36:

Re: U ask I deliver

quote:
Originally posted by Flipper01

*het is misschien ook handig om ff telefoonnummers te exchangen als je bang bent om de meeting mis te lopen

Whaha, het is maar een meeting hoor. De helft komt toch niet opdagen (ja, ik spreek uit eigen ervaring )

Maar op zich heb je wel weer gelijk, stel je voor dat er een paar 10 meter verder op staan met een spandoek ofzo

(haha sorry )

iig veel plezier daaro

Pages (4): « 1 2 3 [4]