TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition
Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
SWETA MIX FESTIVAL UPLOAD �FF T�� P�� !!!!
Adress: sweta.mine.nu
Login: sweta
Passw: festival2
PORT!: 7171
Om ni inte fattar er p� FTP-clients program s� k�r p� denna direktadress.
ftp://sweta:[email protected]:7171
Ni kan bara ladda upp filer, inte ladda hem.
�ff T�� P��n �r online 24/7
Ladda upp i vilken kvallitet ni vill, alla typer av mp3, wma, wav.
mp3 i 192kbps duger gott och v�l f�r alla �ndam�l !
L�gg g�rna med en text-fil med lite info. typ vilken stil som spelas, l�ngd osv. Underl�ttar n�r vi ska best�mma speltider & ordning p� allt. Tracklist �r valfritt men folk l�r fr�ga !

ska man g�ra en tracklista i word ex och l�gga in i ftpn med mixen ?
| quote: |
| Originally posted by ArcticBeach ska man g�ra en tracklista i word ex och l�gga in i ftpn med mixen ? |
| Originally posted by Christian �. ja fast skriv i "anteckningar" ist�llet, smidigare �n i word... |
ok ok, jag har iof inte word heller tog bara som ett exempel 
blir nog en uplifting melo mix f�r min del, satsar p� 30min mix, �r s� rostig i mixandet s� det kommer l�ta skit men men 
satte ig�ng min upload nu, i god tid f�r en g�ngs skull 
V�ntar p� att f� en l�t sen ska ja recka
Blir ett r�tt drivigt housesett, hoppas ja 
S� d�r d� var min mix p� v�g upp

| Originally posted by Vizay satte ig�ng min upload nu, i god tid f�r en g�ngs skull |

jag �r hos min p00lare nu � spelar in en ny mix.. var inte riktigt n�jd med den gamle 
D� var den inspelad
Sl�nger upp ikv�ll 
| Originally posted by SteveTranz4ever N�t som �r lite m�rkligt �r att medlemmar som �r i det n�rmaste inaktiva p� SWETA helt pl�tsligt blir aktiva under ett par dagar f�r att bara f� sin mix spelad... ![]() |
aja, sl�nger upp en mix sen f�r ni best�mma om jag �r v�rdig eller ej
Som vanligt s� �r man ute i sista sekunden. Har f�rst�s inte spelat in n�got �n. Men jag f�r kirra till n�got under n�stkommande dag.
�r ju fan SMC idag plus att jag m�ste ta en sv�ng f�rbi jobbet och kirra lite shit. Hoppas mina skivor jag best�llde i m�ndags hinner komma fram innan. �r ett s� j�vla hett sp�r jag vill lira i mixen 
Tror jag kommer byta genre ocks�. Men vi f�r se vad jag k�nner f�r imorrn n�r inspelningen startar 
Som vanligt med mitt felkn****de internet s� avbr�ts d n�r jag skulle sl�nga upp filen, men jag g�r ett nytt f�r�sk nu .. s� jag kommer ha 2 mappar uppe p� ftp'n .. men du m�rker nog vilken som e korrekt .. 
I'm in...dock s� r�kar min mix vara 50min...hoppas ni inte sk�r halsen av mig f�r det :/
| Originally posted by Taste I'm in...dock s� r�kar min mix vara 50min...hoppas ni inte sk�r halsen av mig f�r det :/ |
Ja, det �r ju f�rvisso kul att s� m�nga st�ller upp 
Sen tycker jag att vi k�r m�ndag 19-22, tisdag 19-22 och onsdag 19-22.
D� krockar inget med ASOT iallafall, plus att det inte blir p� en fredag.
�r ni med mig? 
Btw, min mix �r p� 60.30
m�n tis ons tycker jag �r skitbra, d� k�nns inte veckan s� l�ng heller 
ah..det �r ju klockerz
Verkar dock inte bli lika m�nga mixar som f�rra g�ngen, bara 7st uppladdade atm, men d �r ju trots allt mer �n ett dygn kvar 
Kan vi inte inkludera s�ndag ox�? ;S
Folk i allm�nhet (l�s 'jag') har definitivt mer tid att kn�pa ihop n�t p� helgen �n p� vardagarna.. 
ska vi flytta datumet till m�ndag d� ist�llet?
Sure, flytta p� bara 
okej d� fixer jag ocks� en set under helgen 
| Originally posted by Braxen Verkar dock inte bli lika m�nga mixar som f�rra g�ngen, bara 7st uppladdade atm, men d �r ju trots allt mer �n ett dygn kvar |