TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (NL)
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »
Wie van jullie lieve Belgjes komen nu uiteindelijk over 3 weken naar Den Haag? 
ik ga voor in trance we trust op 17 maart. 12 maart moet ik te vroeg opstaan 
| quote: |
| Originally posted by djcresto ik ga voor in trance we trust op 17 maart. 12 maart moet ik te vroeg opstaan |
als er vervoer is wil ik gerust meegaan.
zoniet, wil ik mss met den trein gaan.
| Originally posted by Bl@ckOut Wie zegt da ge moet opstaan, gewoon nachtje doordoen anyway, ik zal der wss ni geraken: geen vervoer/gezelschap. Spijtig |
Ik wil eindelijk ook wel eens naar de Asta!!
Wie rijdt?? 
| Originally posted by Push2005 Dat setje van jou en jonas ga je toch laten recorden h� ? |

| Originally posted by Bomar Ik wil eindelijk ook wel eens naar de Asta!! Wie rijdt?? |
| Originally posted by Bl@ckOut Dat was stiekem de verborgen vraag in mijn post Wat de trein betreft,kheb gezien dat er een vrij goede verbinding is tussen antwerpen en den haag. Als er voor de rest geen vervoer zou zijn is dat mss ook wel een optie. |
Ja idd. Tenzij ge vanuit Den Haag centraal vertrekt, maar ik heb geen idee hoever Asta daar vandaan ligt.
trein= antwerpen-den haag, is echt wel niet zo fijn hoor.
ik zal prolly wel gaan, en prolly wel rijden ook. dus neem u plaatsen in zou ik zeggen.
allright Dries, bij deze stel ik me kandidaat. met u heb ik nog nooit meegereden! =)
| Originally posted by Gladius allright Dries, bij deze stel ik me kandidaat. met u heb ik nog nooit meegereden! =) |
Ik pak een optie op een plaats Dries
Maar nog ni 100% zeker of ik ga..
Als ik ga: SHOTGUN! (= ik zit mee van voor) 
^gelieve dan wel allemaal mentaal voor te bereiden op 1 helse rit (via tramsporen
)
@gert, kheb ook wel zin in die In trance we trust party 
Ik wil anders ook wel meerijden
^alstublieft... knappe koning Dries 
ik wil er ook zeker bij zijn, maar rijden zie ik toch niet zitten.. zou een rit van drie uur zijn voor mij. doorrijden geen probleem, maar drie uur wakker blijven in het terugkeren
trein is idd vrij moeilijk.. de eerste verbinding richting Antwerpen vertrekt pas rond een uur of acht.
Hier is 't nog beslissen of we naar Asta gaan of naar La Rocca de dag erna.
pff kheb hier serieus goesting om te gaan. Maar moet zondagochtend om 10u competitie gn spelen, 9 uur vertrekken. Als ploegkapitein kan ik er moeilijk als een vrak bijlopen. Zeker omdat de titel nog een mogelijkheid is.
na TE had ik 2 uur geslapen, en toch een goei match gespeeld =). eens ge bezig zijt gaat dat wel vind ik.
Kben precies meer geneigd om hier naartoe te gaan, dan naar Armin, maar kweet et nog ni goe. Als ik ga, zijn er nog 3 plaatskes in mijne limousine.
| Originally posted by djcresto pff kheb hier serieus goesting om te gaan. Maar moet zondagochtend om 10u competitie gn spelen, 9 uur vertrekken. Als ploegkapitein kan ik er moeilijk als een vrak bijlopen. Zeker omdat de titel nog een mogelijkheid is. |

btw, da is toch gewoon betalen aan den inkom he? Kheb toch nergens iets gelezen van kaartverkoop.
kaartenverkoop is voor janetten. is asta niet altijd gewoon de inkom