TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hoe staat het met uw liefdestatus ?
Pages (11): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »
| quote: |
Originally posted by DJ Wout |
| Originally posted by Jasperovitsj ROFL En er is een foto van Xilver naast Wout, vorigjaar op highlite. Beter vergelijkingsmateriaal is er niet |
Crappy foto's, van wie was die camera
Anyway: Tzou een tweeling kunnen zijn 
bij diee laatste foto stade precies staande te maffen X. 
/me kijkt naar die hand
| [b]Originally posted by New Wave [/b Je weet het he, ik heb me zweep klaar liggen. Kan pappa New Wave dat lieve zachte perzikenkontje even flink verwennen met een heerlijk pak slaag. |
| Originally posted by Aur�lie Ik wordt niet gezweept , ik ben diegene die ze uitdeelt |
Ik vind het opvallend dat de meesten ook al een vrij lange relatie hebben. Langste bij mij was 6 maand en een beetje, en op dit moment ben ik single. En het valt natuurlijk ook op dat Aur�lie de enige vrouwelijke single is op het forum, maar ik had eigelijk de indruk dat er meer vrouwen op het forum zaten.
| Originally posted by Shadowkid Ik vind het opvallend dat de meesten ook al een vrij lange relatie hebben. Langste bij mij was 6 maand en een beetje, en op dit moment ben ik single. En het valt natuurlijk ook op dat Aur�lie de enige vrouwelijke single is op het forum, maar ik had eigelijk de indruk dat er meer vrouwen op het forum zaten. |
| Originally posted by Shadowkid maar ik had eigelijk de indruk dat er meer vrouwen op het forum zaten. |
... en toch is het spijtig dat we geen hermafrodiet hebben, dan kon ik zeggen "pics or stfu"
Al 4 jaar single en blijf dat ook de komende jaren 
| Originally posted by MikeVee Al 4 jaar single en blijf dat ook de komende jaren |

| Originally posted by TOR ze krijgt dan ook alle aandacht van die 22 single mannen |
| Originally posted by Shadowkid Vandaar dat ze speciaal 'happy single' zei, ze krijgt 23x zoveel aandacht als iemand met een relatie |
| Originally posted by Antony dien indruk hebbek toch nooit ghad... denk da meisjes gewoon minder snel den aan-knop van ne pc vinden. (lees: willen vinden) |
| Originally posted by Synthesia En ook procentueel minder graag naar trance luisteren, spijtig genoeg. |
| Originally posted by Synthesia En ook procentueel minder graag naar trance luisteren, spijtig genoeg. |
/etc... blootgesteld aan commerci�le R&B en hiphop.
| Originally posted by Real Gelukkig zijn er genoeg uitzonderingen. |
Ze zouden die zenders moeten bombarderen. Bij mij gaat het er echt niet in hoe mensen die "muziek" mooi kunnen vinden, zo degenererend voor de vrouw, zo plat, vulgair, gangsta(wannabe), dikkenek-achtig, agressief...mja...k'ga der niet (weer) verder over beginnen zagen
Denk toch wel dat het ietske meer is dan smaak..t'zal ook gewoon meeloperij met de massas zijn. Spijtige zaak, in het westen dat eigenlijk een zeer individualistische maatschappij is waar de meesten toch allemaal denken dat ze uniek zijn (zeker in vergelijking met het oosten) ,...mja dit zal wel de onbewuste meesleping zijn in het kuddegedrag geleid door de media.
Mijn 2 cents voor vandaag 
nog 48 en whebbe der 50
ma ghebt gelijk... begrijp soms ook ni wa iedereen daar zo goe aan vind
^volledig mee akkoord
Misschien moeten we beginnen met 50cent te remixen om trance wat populairder te maken.
Stel je voor:
A: 50 Cent - Candy Shop (Armin Van Buuren's Universal Religion Mix)
B: 50 Cent - Candy Shop (Gabriel & Dresden's Sweet, Sweet Candy Mix)

| Originally posted by Real Meisjes zijn erg na�ef rond hun 14e (de zogenaamde breezah-jaren), en worden dan via TMF/MTV/Jim/Donna/Qmusic/De Joepie /etc... blootgesteld aan commerci�le R&B en hiphop.En dan groeien ze uit tot meisjes met een slechte muzieksmaak. Mijn theorie. Gelukkig zijn er genoeg uitzonderingen. |
. Maar ik denk dat de "breezah-jaren" toch wel op zn minst tot 16 doorlopen
vinyl met bulletholes in dan... 50 moet aan zijn gangsta-imago denken ![]()