TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Post uuw huisdier!
Pages (4): « 1 2 3 [4]
lol 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Hola, die lijkt als twee druppels water op onze kat |
Het gaat dus wel degelijk om een vogel, zoals ge�llustreerd op volgende prent.

| quote: |
Originally posted by Real ![]() En hopsakee! Efkes een thread reviven! |
| quote: |
| Originally posted by Glexx Ook op die van ons |
| quote: |
| Originally posted by FCB_Fanatic katten, BAH !!!! de buren hier twee huizen verder hebben der ook een paar. Vuile beesten zijn het, die schijten en pissen hier de hele buurt onder |
| quote: |
| Originally posted by Zehra Ik heb ook buren (wonen 4 huizen verder) die beweren dat onze kat het doet in hun tuin en dan nog op het gras(!). Dat zijn dan mensen die al jaren geen ene keer goeiedag hebben teruggezegd tegen mij. Denk je dat onze kat 4 tuinen gaat doorkruisen om zijn ding te doen terwijl wij zelf al een grote tuin hebben waar hij zich kan uitleven. Dat denk ik niet. |
| quote: |
| Originally posted by Dj LPG T is wel zo dat een kat haar eigen terrein liever proper houdt en dus op een ander terrein haar behoeftes gaat doen, maar ze zal dan idd eerder tussen de planten gaan en dat bedekken dan in het midden van een grasplein. Als ze het niet kan bedekken is er niks aan te doen natuurlijk, zoals de katten van onze buren (ondertussen zo'n 20 of zelfs meer) vinden het bvb leuk om ons plat dak vol te leggen, waardoor we hier de hele zomer met een heerlijke geur zitten en veeeeeel vliegen Maar deze zomer komt er verandering in want ik ga een sprinklerinstallatie zetten |
| quote: |
| Originally posted by Zehra Ik zie die van ons wel vaak tussen de planten gaan. Maar die is dan nog maar 3 jaar oud ofzo. Trouwens, zie pagina 1. Grappige huisdieren heeft die Push. |
| quote: |
| Originally posted by Real Hij heeft zijn huisdieren getuned. |
| quote: |
| Originally posted by Zehra Ik heb ook buren (wonen 4 huizen verder) die beweren dat onze kat het doet in hun tuin en dan nog op het gras(!). |
| quote: |
| Originally posted by Zehra Over 't algemeen zijn katten propere beesten. Ze wassen zich bijna elke dag en als ze moeten, is 't zo dat ze netjes hun uitwerpselen bedekken met grond. Raar dat je dat denkt... Ik heb ook buren (wonen 4 huizen verder) die beweren dat onze kat het doet in hun tuin en dan nog op het gras(!). Dat zijn dan mensen die al jaren geen ene keer goeiedag hebben teruggezegd tegen mij. Denk je dat onze kat 4 tuinen gaat doorkruisen om zijn ding te doen terwijl wij zelf al een grote tuin hebben waar hij zich kan uitleven. Dat denk ik niet. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.