TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Post uuw huisdier!
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by The_G0dfather on Jun-19-2007 17:40:

lol


Posted by Glexx on Jun-19-2007 17:42:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Hola, die lijkt als twee druppels water op onze kat


Ook op die van ons


Posted by Real on Jun-19-2007 17:47:

Het gaat dus wel degelijk om een vogel, zoals ge�llustreerd op volgende prent.




Posted by FCB_Fanatic on Jun-19-2007 18:41:

quote:
Originally posted by Real


En hopsakee! Efkes een thread reviven!


katten, BAH !!!!

de buren hier twee huizen verder hebben der ook een paar. Vuile beesten zijn het, die schijten en pissen hier de hele buurt onder


Posted by Vishnu on Jun-19-2007 18:42:

quote:
Originally posted by Glexx
Ook op die van ons

En op onzen Hobbes.


Posted by Zehra on Jun-20-2007 06:14:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
katten, BAH !!!!

de buren hier twee huizen verder hebben der ook een paar. Vuile beesten zijn het, die schijten en pissen hier de hele buurt onder


Over 't algemeen zijn katten propere beesten. Ze wassen zich bijna elke dag en als ze moeten, is 't zo dat ze netjes hun uitwerpselen bedekken met grond. Raar dat je dat denkt...
Ik heb ook buren (wonen 4 huizen verder) die beweren dat onze kat het doet in hun tuin en dan nog op het gras(!). Dat zijn dan mensen die al jaren geen ene keer goeiedag hebben teruggezegd tegen mij. Denk je dat onze kat 4 tuinen gaat doorkruisen om zijn ding te doen terwijl wij zelf al een grote tuin hebben waar hij zich kan uitleven. Dat denk ik niet.


Posted by Dj LPG on Jun-20-2007 06:45:

quote:
Originally posted by Zehra
Ik heb ook buren (wonen 4 huizen verder) die beweren dat onze kat het doet in hun tuin en dan nog op het gras(!). Dat zijn dan mensen die al jaren geen ene keer goeiedag hebben teruggezegd tegen mij. Denk je dat onze kat 4 tuinen gaat doorkruisen om zijn ding te doen terwijl wij zelf al een grote tuin hebben waar hij zich kan uitleven. Dat denk ik niet.


T is wel zo dat een kat haar eigen terrein liever proper houdt en dus op een ander terrein haar behoeftes gaat doen, maar ze zal dan idd eerder tussen de planten gaan en dat bedekken dan in het midden van een grasplein. Als ze het niet kan bedekken is er niks aan te doen natuurlijk, zoals de katten van onze buren (ondertussen zo'n 20 of zelfs meer) vinden het bvb leuk om ons plat dak vol te leggen, waardoor we hier de hele zomer met een heerlijke geur zitten en veeeeeel vliegen
Maar deze zomer komt er verandering in want ik ga een sprinklerinstallatie zetten


Posted by Zehra on Jun-20-2007 06:47:

quote:
Originally posted by Dj LPG
T is wel zo dat een kat haar eigen terrein liever proper houdt en dus op een ander terrein haar behoeftes gaat doen, maar ze zal dan idd eerder tussen de planten gaan en dat bedekken dan in het midden van een grasplein. Als ze het niet kan bedekken is er niks aan te doen natuurlijk, zoals de katten van onze buren (ondertussen zo'n 20 of zelfs meer) vinden het bvb leuk om ons plat dak vol te leggen, waardoor we hier de hele zomer met een heerlijke geur zitten en veeeeeel vliegen
Maar deze zomer komt er verandering in want ik ga een sprinklerinstallatie zetten


Ik zie die van ons wel vaak tussen de planten gaan. Maar die is dan nog maar 3 jaar oud ofzo.

Trouwens, zie pagina 1. Grappige huisdieren heeft die Push.


Posted by Real on Jun-20-2007 09:33:

quote:
Originally posted by Zehra
Ik zie die van ons wel vaak tussen de planten gaan. Maar die is dan nog maar 3 jaar oud ofzo.

Trouwens, zie pagina 1. Grappige huisdieren heeft die Push.


Hij heeft zijn huisdieren getuned.


Posted by Push2005 on Jun-20-2007 09:55:

quote:
Originally posted by Real
Hij heeft zijn huisdieren getuned.


Lol, Oude URL's

Kzal miss wel nog ns nieuwe foto's posten; ondertussen hebben we er 4 kippen bijgekregen

Btw: Katten rox !


Posted by Config on Jun-20-2007 10:11:

quote:
Originally posted by Zehra

Ik heb ook buren (wonen 4 huizen verder) die beweren dat onze kat het doet in hun tuin en dan nog op het gras(!).


kinky beesten


Posted by FCB_Fanatic on Jun-20-2007 18:17:

quote:
Originally posted by Zehra
Over 't algemeen zijn katten propere beesten. Ze wassen zich bijna elke dag en als ze moeten, is 't zo dat ze netjes hun uitwerpselen bedekken met grond. Raar dat je dat denkt...
Ik heb ook buren (wonen 4 huizen verder) die beweren dat onze kat het doet in hun tuin en dan nog op het gras(!). Dat zijn dan mensen die al jaren geen ene keer goeiedag hebben teruggezegd tegen mij. Denk je dat onze kat 4 tuinen gaat doorkruisen om zijn ding te doen terwijl wij zelf al een grote tuin hebben waar hij zich kan uitleven. Dat denk ik niet.


idd, ze doen dat in de struiken, maar mijn ma kan daar nie zo goed tegen. Ze steekt nogal vrij veel werk in het proper houden van die tuin. Daarbij komt trouwens nog dat katten dat alleen doen als de zand droog is. Vandaar dat ze ook al hun behoefte in de garage van onze buren hebben gedaan. Meermaals zelf, daar stinkt het dus nogal vrij veel

bij ons is het in de garage nog maar een aantal keer gebeurt


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.