TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!!
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by magrec [off topic] je bent gespot op de dvd door paul en consorten. [/off topic] |

Hey Snuggle, ik heb je reply op die TE-thread op fok.forum.nl gelezen
tnx 
| MOET JIJ NIET SLAPEN DAGO?????? |
Keb geen internet doordeweeks (en in het weekend veel te druk om te internetten) en hoorde het van SnuggLe... Lijkt me vet plan om d'r heen te gaan!
Ben nu vrienden aan het overtuigen, zet me dus voorlopig maar bij de misschientjes
Zo'n Nexus party wil ik gewoon nog een keer meemaken 
der komen der zat inhun eentje.....boeiuh toch, gewoon komen, beetje housen, beetje smoken, beetje chillen.......gewoon komen dus 

onze wandelende, smokende, housende, chillende promotiemachine 
en dat helemaal GLATIES

dat was het woord wat ik bedoelde 
| Originally posted by New Wave en dat helemaal GLATIES |

gigigi, glatoeliek ik ook Slinees, ik bawipanggang gistel gleet heb 
pinda pinda lekka lekka
da ist lundvlees tog?
:-)
maaruh effe back to tha topic (effe goeie voorbeeld geven)
Effe vraagje wie allemaal met de trein komen?!?!?!? dan kenne we effe een tijd afspreken (ja nu al ja, anders blijven we chinees lullen
)
Ik kom misschien ook wel 
Zou eerst eigenlijk naar teqnology gaan maar er waren geen kaarten meer dus nu kan ik wel naar nexus 
Moet alleen nog ff kijken of er iemand meegaat anders moet ik in me uppie en daar heb ik eigenlijk ook nie echt zin in. Ik laat binnenkort wel ff horen of ik definitief kom.
| Originally posted by Optimus pinda pinda lekka lekka |
| Originally posted by Eye-Riz Hey Snuggle, ik heb je reply op die TE-thread op fok.forum.nl gelezen tnx |
Of heb ik je afgezeken?? Of wat? 

Stand van mensen die nu gaan:
Alpha
Jukx
Optimus
Little Theseus
magrec
New Wave
Eye-riz
Dago B Duck
Leander
Aphexx
SnuggLe + Vriendin
Dr Mystical
Kolkiewolkie
Miss P
Misschien:
Tais
Petrus
M5
Yarnie
Tijs08
En ik denk dat je Petrus en Miss P tot de Zekers kunt gaan rekenen (zij gaan de de Misschiens verraden en lopen over naar de Zekers
)
dit is hem volgens mij
totnutoe
bij de weg, er zijn zat mensen die ook alleen komen, dus alleen komen is vanaf vandaag geen geldig excuus meer. andere excuses gaan in de excuses-database en worden gecheckt op geldigheid 
fijn ook dat ik in het overzicht sta
wordt achter de schermen wel gewerkt om ook te komen... valt om de fucking drommel niet mee
greetz kolkiewolkie
EDIT: vergeet wat ik in de eerst zin zei, was net te laat met posten

Dankje Snuggle voor het alvast toevoegen van mijn naam 
Maar ok ik kom dus ook in me uppie, dus ik zou graag willen weten wie ik op het station al kan meeten..
| Originally posted by kolkiewolkie fijn ook dat ik in het overzicht sta |
was ff de mensen uit de thread aan het tellen... kolkiewolkie had ik er al bij gezet, maar M5 nog niet (duizendmaal excuses!!!)
Zijn jullie Zekers of Misschiens? k Zet jullie maar gewoon even bij de Zekers
, gun jullie het voordeel van de twijfel 
Post van hiervooris dus ge-edit...
Allejezus ik let ff nie op en t worden er steeds meer! Vet kewl hehehe 
Ik kom ook alleen hoor
Maar toch ook weer niet want jullie zijn er toch??? 
| Originally posted by Miss Proximus Ik kom ook alleen hoor Maar toch ook weer niet want jullie zijn er toch??? |
| Originally posted by Eye-Riz was ff de mensen uit de thread aan het tellen... kolkiewolkie had ik er al bij gezet, maar M5 nog niet (duizendmaal excuses!!!) Zijn jullie Zekers of Misschiens? k Zet jullie maar gewoon even bij de Zekers , gun jullie het voordeel van de twijfel ![]() Post van hiervooris dus ge-edit... |
WAT IS DAT NOU?
Eerst beledigd zijn dat ik je er niet bij had gezet, en nu zeggen dat je een Misschienetje bent?????? MOOI IS DAT!!!!