TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation White 15/04 @Sportpaleis
Pages (16): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
leuke sfeer hier
| quote: |
| Originally posted by cyberia leuke sfeer hier |

| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 1. Dat Fred van zich laat "profiteren" werkt in twee richtingen. Zo kennen ze bij ID&T de naam FredNova al. Altijd goed om uwe naam te laten kennen bij grote bedrijven als ID&T denk ik. 2. Dat Fred Baker een anthem mag maken voor Sensation lijkt mij al genoeg eer op zich. Ok, tzou leuk zijn voor hem als hij mag gaan draaien, maar het feit dat zijn naam onder dat anthem mag staan is al een hele stap voor een niet-hyper-bekende-producer (ofzoiets). 3. Ik heb ne kameraad die ook supergoed kan trance draaien, en ik ben ook boos omdat hij niet mag draaien op sensation! Geef hem een kans om door te breken tot een bekendheid! 4. T is raar om te zien hoe al de "undergroundies" hier allemaal een minder bekende dj op Sensation willen zien. Stel u voor dat hij daar draait, succes heeft, en dat dat wel degelijk een carri�reboost is voor die mens. Dan lopen ze over een half jaar te bleiten dat hij commercieel is en platte kakmuziek maakt. Gotta love it |
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 It's funny cuz it's true...vreesk |
| quote: |
| Originally posted by Nyah +1 |
+1
Antony
Diddi
Nyah
Tiger777
FredNova
Ehe, you all sooooo missed my point ![]()
Antony
Diddi
Nyah
Tiger777
FredNova
Synthesia
/violin
ey zalig, mensen reageren eens niet met "fuck off"-achtige antwoorden op mijn post!
you just made my e-day!
tetten!
sex?
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 sex? |
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 T is raar om te zien hoe al de "undergroundies" hier allemaal een minder bekende dj op Sensation willen zien. Stel u voor dat hij daar draait, succes heeft, en dat dat wel degelijk een carri�reboost is voor die mens. Dan lopen ze over een half jaar te bleiten dat hij commercieel is en platte kakmuziek maakt. Gotta love it |
wie gaat er nu eigenlijk allemaal naar Sensation gaan??
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ehe, you all sooooo missed my point |
| quote: |
| Originally posted by Zehra so true. en ik denk nog steeds: fuck sensation! ga allemaal maar in een hoekje wenen samen met frednova |
gij ook

| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 ey zalig, mensen reageren eens niet met "fuck off"-achtige antwoorden op mijn post! you just made my e-day! |
| quote: |
| Originally posted by Zehra so true. en ik denk nog steeds: fuck sensation! ga allemaal maar in een hoekje wenen samen met frednova |
| quote: |
| Originally posted by Zehra so true. en ik denk nog steeds: fuck sensation! ga allemaal maar in een hoekje wenen samen met frednova |
| quote: |
| Originally posted by djibberonacid wie gaat er nu eigenlijk allemaal naar Sensation gaan?? |

| quote: |
| Originally posted by FredNova persoonlijk probleem met mij? |
e-drama at it's finest
^the bold and the beta?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.