TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- WWW (Wij Wonen Waar ??)
Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
... ik mis nog best een boel namen (ik zal geen namen noemen
goed, me staat er iig op
greetz kolkiewolkie
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie ... ik mis nog best een boel namen (ik zal geen namen noemen |
henkie: nijkerk ofzo
alpha: ede
New Wave en m5: hoevelaken
bellie: purmerend
nastra azzuro: den haag

Wow, hij zit er idd echt vet uit. Misschien leuk om achterop een 2e TA-shirt te zetten? 
GreetZ, DC
zoo ik heb eff nog naar wat namen gezocht..
-kartikeya
den haag
-bellie
purmerent
-dj lex
Spijkenisse
-DjRV
Amsterdam
-Donna
Zaanstad (klopt dit?, en ze meot er volgens mij gewoon op
)
-mido
haarlem
-Dj Alpha
ede (?)
-Dago "B" Duck
Utrecht
-Smirnoff
kampen
-Flippe
asten
-Raymond
rotterdam
-Vinyl Boy
Den haag
-Mysteric
veluwe
-Obi
Amsterdam
-raoel (bestaat ie nog
)
eindhoven
-dj_highforce
apeldoorn
-chicane
dordrecht
-NiTro
Hellendoorn
*edit* (vergeten)
-serialkillah
Doetinchem
(lokatie onbekend
)
-HiGH_NrG
-basvh (??)
-tango (waar woont die?)
-Robvef (??)
-Bouma-Bros (waar wonen sido en sander??)
-Teal'k (??)
-Pjotr G
zo als ik je vergeten ben.. sorrie
ik heb ook nog wel wat nuttige dingen te doen.. 

misschien meoten we spad vragen om Rudy op de engelse map te laten zetten.. is wel zo gein 
dr. kuipers (ik zal het maar vast zeggen, staat ook gewoon bij zijn naam altijd..) woont in lochem
marco harleman - apeldoorn (?, meen ik, geen tijd om dat op te zoeken)
edit: gurian - twello
edit: waars remy-D???
greetz kolkiewolkie
Zoooo, dat was weer een hele lijst met namen!
Ik heb bijna iedereen erop gezet, er waren een aantal namen waar t niet zeker van was waar ze wonen, dus die heb ik er nog maar niet opgezet!
Remy D komt ook uit Haarlem, en JuNKX komt uit Sneek 
Dankuwel Proxy voor het noemen van de uiteraard belangrijke Hoevelakers

Effe tussendoooooor.....Hengay die komt niet uit nijkerk......die komt uut Harde(r)wijk toch?......en die spleetoog die moet er ook nog op.......danku
| Originally posted by New Wave Effe tussendoooooor.....Hengay die komt niet uit nijkerk......die komt uut Harde(r)wijk toch?......en die spleetoog die moet er ook nog op.......danku |
)
ik meen ook dat henkie in harderwijk woonde ==>> anders zou ie goed gestoord zijn om in zwolle naar school te gaan
verder woont groove of the groove (weenie precies hoe die gast heet) ook in ede...
| Originally posted by TimeportE Optimu(t)s die staat der al op hoor.. en Flipper01 zal wel kijken of hij jou en M5 op een betere manier der op kan zetten.. (het is ook een beetje druk op die plek ) |

| Originally posted by kolkiewolkie ... ik mis nog best een boel namen (ik zal geen namen noemen |
| Originally posted by Yarnie glanis gans en massivv staan er oko nog niet bij |

zet ADK ook maar ff op de map, hij woont ook in den Dungen, hij komt nooit meer maargoed 
michiel komt ook uit den haag, en the groove komt uit ede, kamaya komt uit leiden, HaZZa komt uit Hoogeveen. zoo weer wat lui gevonden die der nog nie opstonden 
-------------------
Originally posted by kolkiewolkie
... ik mis nog best een boel namen (ik zal geen namen noemen
-------------------
Driekes (m5) staat er op, Alpha ook, henkie ook.
Akira niet inderdaad, die woont in Barneveld
Dat is effe zien.....tussen Hoevelaken en Ede in, en dan
Ideetje:
* <-- hoevelaken
......* <----Barneveld
.......* <---- Ede
| Originally posted by New Wave Neujoh :-) tis goed maaaaaan, iedereen ken je lezen!!! gewoon laten zo!!! |

Hoi,
t is een tijdje geleden dat ik hier gepost heb, maarre kan ik er ook nog bij? 
Ik woon in Grave, dat ligt vlak onder Nijmegen aan de maas (+- 15 km onder Nijmegen)en ligt nog net in Noord-Brabant.
mzzl
| Originally posted by ChooChoo Hoi, t is een tijdje geleden dat ik hier gepost heb, maarre kan ik er ook nog bij? ![]() Ik woon in Grave, dat ligt vlak onder Nijmegen aan de maas (+- 15 km onder Nijmegen)en ligt nog net in Noord-Brabant. mzzl |
| Originally posted by Flipper01 Kwam Glanis niet ook ergens uit de buurt van Enschede??? |
| Originally posted by Flipper01 Nee sorry, er worden geen bouwkundigen toegevoegd aan de kaart |
)
Misschien een ideetje om bij de steden en plaatsen 1x de naam te noemen, dat houd het wat overzichtelijker.
Verder mooi kaartje zo...
| Originally posted by Oxygen Ja ach.........Venlo dan maar he! Daar hadden we toch nog niemand dacht ik............ |