TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dj BeLLiE - Live @ ID&T Radio (01-02-02)
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Ik wil die mix!!!!!!!!! Ik moest verdomme werken, en ik weet niet hoe ik zoiets moet opnemen ![]() Ey dushi, andreas vond t ook erg strak |
) maar heb em jammerlijk dus nog niet ergens kunnen uplaoden, iemand een nog neit getagged pubje?? pm mij maar dan up ik em wel.. 
ik heb hem ook gemist, zat de hele avond bij m'n vriendin en had er ook helemaal niet meer aan gedacht, ik ben em ondertussen ook aan het downloaden en ik ben benieuwd
Hartstikke bedankt jongens!!! 
het was echt vet cool daar.Was echt zenuwachtig in het begin,maar dat was snel voorbij eigenlijk.Na de eerste 3 platen had ik geeneens meer door dat ik voor de radio draaide.Ik zat daar in een hokkie zo groot als een slaapkamer met 3 andere vrienden.Die Koen die me had geintervieuwd ging gewoon weer naar zn kantoortje toe en ging weer rustig door met zn werk.Ik had wel een paar kleine foutjes maar ja dat kan gebeuren.hehehe.Ik ben ehct blij dat ik weer terug mag komen iig en misschien zelfs op een feest komen.Dit is iig een goeie stap richting iets moois.
En Yarnie die tracklist komt wel.Moet nog effe die platen weer bij elkaar gaan zoeken enzo 
GREETZ!!
IK wil die set heeel graag!!!!!!!!...Heb het begin gehoord en dat klonk heeel vet alleen m'n pc hield er mee op
En toen ik hem weer aan de praat kreeg was het al afgelopen...pokke 166!!!
Dus als iemand zo aardig wil zijn om link te geven??
Greetz Muppet
he Bellie!
kheb je set ook gemist maar aan de reacties te horen was hij super!
nog ff en je set roeleren net zo hard over het internet als die van bv. tiesto!!
greetzz
ik heb alleen de laaste 20 minuten gehoord, was erg goed!
ik wil die set
als ik m heb zal ik m op AG wel ff langs alle spamgroupjes sturen waar ik lid ben...
ik heb et ook gemist, maar ik zo te zien moettie in notime zeer goed te krijgen zijn =))
succes met je DJ-carri�re bellie 
ik heb space gevonden, maar ik moet eff kijken of het lukt met uplaoden etc.. (heb maar een max van 7kb/s upload
) uuh 163 mb hoe lang doe ik daar over??? ach ja ik zie het morgen wel.. 
Zonde dat ik de set heb gemist. Maar zodra hij online staat ga ik hem dll en beluisteren. ik ben heel erg benieuwd!!!!!!!
Sandman
Hier als belooft nog effe de tracklist :d
Tracklist Dj BeLLiE - Live @ ID&T Radio (01-02-02)
1.Mould Impression - Morgans Bass
2.Stanny Franssen - Lazerbeams
3.Marco Bailey - Carrera (Original Mix)
4.Dj Jerome - Exhaler
5.Jamie Anderson - Can't Stop (G-Force Rework)
6.Umek - CLR 02 (b1)
7.Deetron - Pace
8.Traxter - Believe (Original Mix)
9.Latin Loopworks vs. Tomaz Filterheadz - Mi Casa Es Su Casa
10.Chris Liebing - CLR 01 (Gaetano Parisio Mix)
11.Deetron - Vertigo
12.Hardcell - Low End (b2)
13.Vitalic - La Rock 01
14.Ignacio - Chios
15.Hardcell - Low End (b1)
16.Marco Bailey - Cheat Code
17.Hardcell - Gloom
18.Marco Carola - Open Source
19.Chris Liebing - CLR 08 (a1)
20.Bassoon - Narcosis
21.Speedy J. - Krekc
22.Gaiden - Point Blank (Speedy J. Remix)
23.Christian Varela - Pitch Structures
24.Christian Varela - Voltage Loops
25.Christian Smith & John Selway - Weather (Speedy J. Remix)
26.Chris Liebing - CLR 08 (b1)
27.Electric Deluxe - Electric Deluxe (Christian Varela Remix)
28.Mauro Picotto - Hong Kong
29.Ben Sims - Voodoo Tribe
GREETZ!!
okay hiero Bellie het 2de interview 
ik was eigenlijk al bang dat je ons zou vergeten 
maar gelukkig kwam die nog eff langs
hiero de link (interview2)
Thnx voor de link TimeportE (verrekes snelle d/l trouwens). Blij dat je trancEaddict nog ff noemt Bellie! Nu wil ik alleen nog die set horen die tussen die interviews in zat... 
Cool 
bedankt Timeporte..ennuh natuurlijk ben ik jullie niet vergeten.
Ik zoek alleen nog een plekkie waar ik hem kan uploaden ofzo.Wie kan mij helpen pleeaaseee!!!
GREETZ!!
uuh je zou blightly moeten pm'em die heeft een site gevonden waar dj's hun set op kunnen loaden (ftp ofzo is dat).. daar had hij immers ook zijn sets neergezet samen met veel andere lui, dus je kan met hem gaan praten! 

Thnx zal hem gelijk effe proberen te bereiken 
GREETZ!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.