TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Raad de film aan de hand van de screenshot
Pages (86): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 »
be my guest
RANKSCHIKKING:
1.Shadowkid - 3 ptn
2.Eagle, JdDark - 2 ptn
3.Domineesje, Vishnu, CygnusX, Pooley, Tiger - 1 punt
| quote: |
| Originally posted by JdDark be my guest |

komt eraan hoor 
Hahaha, zo'n miserie dat het belachelijk is. bsplayer dan maar.
pffff F*ck this. Doe maar iemand anders, sorry.
Ik zal een poginkske doen. Dit is de oorsprokelijke pic die ik in gedachten had:

Maar aangezien ik vrees dat dit te moeilijk is, doe ik er een 2de bij
:

(Degene die het weet aan de 1ste pic: chapeau
)
Alst een serie is: Derrick?
Alst ne film is: Indiana jones achtig iets?
Tis geen serie zenne
Ge moet het bij de oude horrorfilms gaan zoeken, maar ik vermoed dat ik 1 van de weinigen ben die nog naar dat soort films kijkt 
ik gok op Hellraiser
en als't die niet is heb ik nog wel een alternatief 
| Originally posted by FCB_Fanatic ik gok op Hellraiser en als't die niet is heb ik nog wel een alternatief |
Iemand enig idee hoe ik zo ne screenshot kan nemen? Kheb het in bsplayer geprobeerd zoals eerder uitgelegd, en ik vind dan ook wel een jpg bestand terug, maar daar is niets uit op te maken ( = in't zwart wit en vervormd beeld). Kan ik dat op ��n of andere manier oplossen?
is er mss een andere manier?
| Originally posted by FCB_Fanatic Iemand enig idee hoe ik zo ne screenshot kan nemen? Kheb het in bsplayer geprobeerd zoals eerder uitgelegd, en ik vind dan ook wel een jpg bestand terug, maar daar is niets uit op te maken ( = in't zwart wit en vervormd beeld). Kan ik dat op ��n of andere manier oplossen? is er mss een andere manier? |
FCB_Fanatic , eerste keer dak u tegekom precies, en da moet dan net vandaag
mvg, Frutos_Fanatic
| Originally posted by Antony FCB_Fanatic , eerste keer dak u tegekom precies, en da moet dan net vandaag |
daarmee hebben we hier nog geen screenshot he mannen 
Vooruit dan maar:
A Beautiful Mind?
| Originally posted by Jasperovitsj A Beautiful Mind? |
Inderdaad
1.Shadowkid - 3 ptn
2.Eagle, JdDark - 2 ptn
3.Domineesje, Vishnu, CygnusX, Pooley, Tiger, Jasperovitsj - 1 punt
Iemand anders mag in mijn plaats een screenshot posten 
| Originally posted by domineesje daarmee hebben we hier nog geen screenshot he mannen |

).
| Originally posted by Jasperovitsj Iemand anders mag in mijn plaats een screenshot posten |
| Originally posted by Eagle` zeg geniepigaard, ge stelt nooit een nieuwe opgave op zodat ge altijd kunt meedoen aan de volgende en kans hebt op een punt te scoren die ge niet hebt wanneer ge zelf een opsteld ![]() om het op zen dialect te zeggen; DA VLIEGERKE GOE NI OP ZENNE SUSKE !! |
| Originally posted by JdDark en laatste pic is van mar adrento |
k
ik zal eens een foto posten, van ��n van mijn favoriete films
het gaat niet om wat je ziet op het scherm, het zijn mensen die die film bekijken... is ietwat moeilijk
als niemand het vindt, zal ik morgen een tweede foto posten