TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- City Parade 2006
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by Push2005 on Jun-25-2006 12:00:

quote:
Originally posted by massiveK
leuke trance op dit : Arksun arisen

De man die dit gespeeld heeft mogen ze arresteren, dies nog nie uit, zelfs nie op promo

Posted by Antony on Jun-25-2006 12:12:

quote:

opvallend weinig walen

Posted by Bertn on Jun-25-2006 12:17:

hebben walen een kruis op hun voorhoofd of zo misschien?

Posted by E-motion_error on Jun-25-2006 12:21:

quote:
Originally posted by mrcanon
manneke, rijd keer door vlaanderen en dan keer door walloni� en vertel mij keer het verschil, da heeft trouwens nog niets met politiek te maken. T'is mijn mening eh, k'snap nie waarom da ge u daarin opjaagt.

Neen het gaat hier over de CP, de CP die zijn beste, meest sfeervolle edities in Walloni�(Luik) heeft gekend en de marginaalste toestanden in Vlaanderen(Gent). Daarom begrijp ik niet dat Charleroi zo op voorhand werd veroordeeld. Uit de eerste reacties van mensen die gegaan zijn blijkt dan ook dat die vooroordelen ten onrechte waren.

Posted by Antony on Jun-25-2006 12:22:

Zeg nu ni da ge walen ni herkent. De doorsnee Britse hooligan kan je toch ook makkelijk van een Duitse onderscheiden door enkel naar het gezicht te kijken? Een Hollander herken je ook zo op straat. Of ben ik de enige met deze gave. De jongen centraal in beeld met een zwart hemd is voor mij duidelijk een Waal. Maar ik wil daar niks mee zeggen he, geen reden om zo agressief te reageren. Anders had ik hier al vroeger mee liggen lullen dat Charleroi stinkt...

Posted by Push2005 on Jun-25-2006 12:23:

Het zal dan een gave zijn van je

Ik herken alleen Hollanders, de rest lukt me niet

Posted by Tiger777 on Jun-25-2006 12:54:

quote:
Originally posted by Antony
De jongen centraal in beeld met een zwart hemd is voor mij duidelijk een Waal.

Gijsen amateur, totaal ni, das ne Vlaming, ik denk zelfs een van Oost-Vlaanderen. Diene daarvoor ja, met zen paars ding met "bray steve" op, DAT is ne waal.

Posted by massiveK on Jun-25-2006 12:55:

quote:
Zeg nu ni da ge walen ni herkent. De doorsnee Britse hooligan kan je toch ook makkelijk van een Duitse onderscheiden door enkel naar het gezicht te kijken? Een Hollander herken je ook zo op straat. Of ben ik de enige met deze gave. De jongen centraal in beeld met een zwart hemd is voor mij duidelijk een Waal. Maar ik wil daar niks mee zeggen he, geen reden om zo agressief te reageren. Anders had ik hier al vroeger mee liggen lullen dat Charleroi stinkt...

Ik heb deze foto genomen en er waren veel mensen die frans spreken rond mij... dus stop zeggen bulshits....

Posted by Tiger777 on Jun-25-2006 12:56:

quote:
Ik heb deze foto genomen en er waren veel mensen die frans spreken rond mij... dus stop zeggen bulshits....

Inderdaad, percies of charleroi stinkt niet. djezes

Posted by Antony on Jun-25-2006 13:01:

MassiveK ge hebt precies ni door da ik geen mening over Charleroi heb, ben er nog ni geweest, zou het zelfs me tv-beelden ni herkennen. Hoe zou �k dan weten hoe het daar ruikt... Had geen problemen, nu misschien wel Die me zen zwart hemd is Waal, ziede aan die oogskes.

en nu gaank achter mennen hoek Tom Boonen, Nico Mattan en Peter Van Petegem toejuichen. Zoda ne Vlaming de driekleur mag dragen

Posted by FenixStyle on Jun-25-2006 13:08:

quote:

Njah sommige Walen hebben wel ne karakterkop waar ge onmiddellijk aan ziet dat het Walen zijn. Moet zelfs zeggen dat ik dikwijls aan de kledingsstijl kan zien uit welke stad iemand komt..

Maarja dat gaat natuurlijk bijlange niet voor iedereen op, dus om op basis van een foto te zeggen dat er weinig Walen waren?!

Posted by kirstolas on Jun-25-2006 13:11:

Ik ben gisteren ook geweest en wil toch graag effe vertellen dat al die vooroordelen over Charleroi gewoon belachelijk zijn. Ga mij voor de rest niet mengen in jullie discussie maar aan diegene die niet geweest zijn omdat ze schrik hadden dat Charleroi ging tegenvallen i say HA HA twas bangelijk, ge hebt iets gemist!!!

Fuse truck was volgens mij de leukste met de beste muziek.
Hoogtepunt voor mij was op de closing toen Laurent Garnier - Crispy bacon werd gedraaid.

Foto's volgen....

EDIT Wat betreft het aantal walen, ik vond toch ook (dit is een indruk die ik had, heb geen tellingen gedaan :-) )dat er overwegend vlamingen waren

Posted by massiveK on Jun-25-2006 13:13:

vlaamse gier stinkt ook...

Wat mij betreft dacht ik voordat ik naar charleroi kom dat het meer vuil zal zijn.. maar het was ok, toch is het niet een mooie stad maar dit park daar is niet lelijk en er zijn ook sommige mooie oude huizen..

Maar ja inderdaad als je een beetje uit het center ga, daar vind je veel afvalstoffen...

Sfeer was goed, ik heb nooit me niet zeker gevoeld, politie heeft een goeie job gedaan, ik heb vriendelijk met vlaamse gepraten (in frans, nederlands en engels)... waarom komen jullie altijd met dit taalkwestie? Laat een beetje rust met dit... je kan niet alles als een taalproblematiek zien..

En ik ben ni walen, ik kom uit Brussel en ben franstalig, toch probeer ik in het nederlands te spreken met vlamingen (niet met hollanders want ik versta niks

Alle franstaligen of walen zijn niet vuile domme werkloze enn luie mensen... zoals niet alle vlamingen zijn domme racisten...

We moeten stoppen met die valse beelden... Ik dacht niet dat ik dit soort reactie zal vinden in een trance forum.. dacht dat tranceliefhebbers waren tolerant en openminded... hoop dat het goed het geval is

Posted by Nabistai on Jun-25-2006 13:17:

quote:
waarom komen jullie altijd met dit taalkwestie? Laat een beetje rust met dit... je kan niet alles als een taalproblematiek zien..

Tis niet voor het een of het ander, maar imo zijt ge de enigste die hier heel de tijd zit te zagen over "taalproblemen" en "problemen met de walen" etc

Voor de rest hou ik mij hier buiten.

Posted by Tiger777 on Jun-25-2006 13:20:

quote:
(niet met hollanders want ik versta niks

niks van aantrekken, ik heb dat ook

Dat er meer risico is dat er dingen in charleroi misgingen, das dikke zever natuurlijk, dat weet ik ook, maar als het daar geen city parade of watever is, hangt daar sowieso al een grimmige sfeer. En naar wat ik hoor is dat inderdaad wel meegevallen.

En diegenen die charleroi al eens bezocht hebben zonder speciale gelegenheid zoals dezen zullen dat beamen. Dat heeft niks met intolerantie tov walen of whatever te maken.

Posted by massiveK on Jun-25-2006 14:02:

ja dat is mogelijk.. En ik ga akkoord om te zeggen dat charleroi is neit de beste "place to be" toch was het city parade heel leuk (niet zo leuk dan in Luik of gent maar toch goed) en degenen die zijn niet gekomen want het daar was hebben iets gemist..

Eind of deze discussie wat mij betreft, Cya @ rector voor de beta party

Posted by Real on Jun-25-2006 15:29:

Khad ook de indruk dat er meer Vlamingen dan Walen waren. Alle mensen achter de togen en ticketverkoop waren trouwens Vlaams.

Posted by pooley on Jun-25-2006 16:35:

Triestig hoe de mannekes die eerst voor 'music is the language' pleiden en dan ineens beginnen over de Vlaamse-Waalse gang van zaken.
Ge zou beter eerst is ter plaatse gaan voor een oordeel te vellen, dan nog eens over de taal beginnen, hebt gijle echt niks beters te doen?

En er uiteindelijk nog is het politieke tegengooien, wtf, ok het staat u niet aan, ga dan niet en luistert nog wat achter u pc naar muziek (kom h� )

Posted by massiveK on Jun-25-2006 16:38:

ja inderdaad tis niet niew dat electronic music heeft meer succes in het noord. Dus het is niet verbazend dat er waren meer vlaamse mensen.

Maar door het feit dat het in wallonie vond plaats waren ook een goede nummer of franstaligen.
Dit soort gebeurtenis hulp met een grote herkennis of electroniek muziek in het zuid en dat is goed.

Posted by Steve-Austin on Jun-25-2006 17:47:

quote:
vlaamse gier stinkt ook...

Wat mij betreft dacht ik voordat ik naar charleroi kom dat het meer vuil zal zijn.. maar het was ok, toch is het niet een mooie stad maar dit park daar is niet lelijk en er zijn ook sommige mooie oude huizen..

Maar ja inderdaad als je een beetje uit het center ga, daar vind je veel afvalstoffen...

Sfeer was goed, ik heb nooit me niet zeker gevoeld, politie heeft een goeie job gedaan, ik heb vriendelijk met vlaamse gepraten (in frans, nederlands en engels)... waarom komen jullie altijd met dit taalkwestie? Laat een beetje rust met dit... je kan niet alles als een taalproblematiek zien..

En ik ben ni walen, ik kom uit Brussel en ben franstalig, toch probeer ik in het nederlands te spreken met vlamingen (niet met hollanders want ik versta niks

Alle franstaligen of walen zijn niet vuile domme werkloze enn luie mensen... zoals niet alle vlamingen zijn domme racisten...

We moeten stoppen met die valse beelden... Ik dacht niet dat ik dit soort reactie zal vinden in een trance forum.. dacht dat tranceliefhebbers waren tolerant en openminded... hoop dat het goed het geval is

Wow, wat kan ik nog toevoegen?

- Luik was meer sympatiek dan Charleroi ...
- Misschien was de CP een beetje te "cheap", slechts 22 trucks, geen Illusion, Versuz, Zillion, ... en de line-up van closing party

Maar soit, toch een leuke zaterdag in Charleroi (ps: ik haat Charleroi �h )

Tot volgende keer in Antwerpen.

Posted by Tiger777 on Jun-25-2006 17:49:

quote:
Originally posted by Steve-Austin
Wow, wat kan ik nog toevoegen?

Dat vlaams bier NIET stinkt!

quote:
(ps: ik haat Charleroi �h )

Dan zijt ge ok

Posted by Steve-Austin on Jun-25-2006 17:50:

quote:
ja inderdaad tis niet niew dat electronic music heeft meer succes in het noord. Dus het is niet verbazend dat er waren meer vlaamse mensen.

De probleem volgens me is dat Charleroi was niet een dorp van Techno zoals Luik, Gent, Antwerpen, ...

Posted by Real on Jun-25-2006 17:55:

quote:
- Misschien was de CP een beetje te "cheap", slechts 22 trucks, geen Illusion, Versuz, Zillion, ... en de line-up van closing party

Ik geef u gelijk, maar die set van Dave Clarke was wel HEERLIJK. Samen met dat lang vuurwerk, rrrrraw.

Posted by Dj Mike Foston on Jun-25-2006 21:18:

City Parade was Ok dit jaar... Geen mega editie, maar gewoon goed...

Ik ben niet gegaan voor de muziek, maar wel voor de sfeer...
Fantastich dat we geluk hadden met het mooie weer... :-)

Organisatorisch zat alles vrij strak, alleen jammer dat ge totaal niet wist waar den uitgang was op de Closing Party...

Efkes flippen toen we van de VIP parking naar het hotel moesten voor onze pers accreditatie en recht door een menigte partyfreaks reden die ons busje als ideaal doelwit zagen... ;-)

Maar voor de rest was Charleroi meer dan in orde...

De 1ste editie in Luik blijft echter nog altijd mijne favoriet !!!

Hier nog een 300-tal fotokes...

Posted by sbastien4678 on Jun-25-2006 22:33:

quote:
De probleem volgens me is dat Charleroi was niet een dorp van Techno zoals Luik, Gent, Antwerpen, ...

De wallonie in algemeen (even niet in Luik)

Ik ben niet gegaan. ik dacht als vele mensen dat een totale mislukking zou is maar volgens de verslagen was het toch een grote success

Pages (4): « 1 2 3 [4]