TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Kindred Spirits producties
Pages (20): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
Als ik een aantal producties herbeluister, heb ik ook wel dat gevoel eigenlijk
Van wie heb je die gekregen trouwens?
| quote: |
| Originally posted by TOR Als ik een aantal producties herbeluister, heb ik ook wel dat gevoel eigenlijk Van wie heb je die gekregen trouwens? |
Was jij niet Beljes_addict op t.nu?
Spammen onder twee accounts, lol. Goed gevonden!
Alleen was een subtielere nickname beter geweest 
| Originally posted by TOR Was jij niet Beljes_addict op t.nu? Spammen onder twee accounts, lol. Goed gevonden! Alleen was een subtielere nickname beter geweest |
das toch puur tijdverlies dat in en uitloggen, in die tijd kan je al 3 posts doen
En als ik ooit een 2de account zou hebben of gehad hebben , dan nooit Beljes_addict, geloof me, die nickname is al pijnlijk genoeg..
| Originally posted by ConFig Ik heb nog nooit een productie gehoord van Kindred Spirits dus ik doe geen uitspraak hierover. |
| Originally posted by domineesje was je op betaparty |
Ff een kleine heads-up.
Cosmic Tracer - Le Royaume Des Cieux krijgt op 19 december een release op Total Digital, het digitale sublabel van Bonzai.
| Originally posted by TOR Ff een kleine heads-up. Cosmic Tracer - Le Royaume Des Cieux krijgt op 19 december een release op Total Digital, het digitale sublabel van Bonzai. |
| Originally posted by TOR Ff een kleine heads-up. Cosmic Tracer - Le Royaume Des Cieux krijgt op 19 december een release op Total Digital, het digitale sublabel van Bonzai. |
Zalig Kevin, en dik verdiend! 
Komt er misschien ook een remix van een Bonzai-artiest?
Er was oorspronkelijk een B.E.N. Remix gepland, maar uiteindelijk is er beslist het nummer als deel van een EP uit te brengen.
das leuk nieuws
proficiat!!!
Jammer, ik verheugde me op een Philippe Van Mullem Remix 
very nice, proficiat!
proficiat man!
Congratz Tor, een verdiende release 
Goed zo Kev 
Ik ga hier binnenkort nog wat nieuwe stuff posten, is al ff geleden...
Zowiezo mijn 'Okoboji' en 'In leaps and bounds' remixes, en heb nog wat andere dingen die ik toch niet ga releasen 
Ben zeer benieuwd, is al ff geleden dat ik nog es iets nieuws van u gehad heb 
Ik weet het, moet van de eerste 2 Silas & Nulleins EP's geleden zijn zeker? 
Ik ben de laatste weken terug meer prog aan 't maken, maar heb nog niets 100% af, na de reacties op het 'Intimit� EP' ben ik h��l perfectionistisch geworden 
Er loopt momenteel een Organic Intellectual Remix contest, kan interessant zijn 
http://www.onlyrecords.com/remix.php/
Cheers, daar komt zeker iets van in huis 
Ge hebt talent, Pumaz! T doet pijn om het toe te geven, maar 't is gewoon zo... alleen denk ik dat ge u beter op hardstyle richt, tbh!
ah good 'ol Kaan Duzarat. maakt dit tegenwoordig nog zo'n geniale platen? =<