TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Post hier je art :) (ja "art" woehoei)
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Posted by Henkie_henk on Feb-08-2002 15:52:

quote:
Originally posted by John
..maar zou ik de psd van die en die van orbitman misschien mogen inkijken?

ps weet iemand een site waar je wat leuke fonts kan halen?

1) ja skoe.. (ik wil graag T1 dump van je thx)

2) search op google 1001fonts.. das kewle site..

Posted by John on Feb-08-2002 15:55:

quote:
Originally posted by Henkie_henk

1) ja skoe.. (ik wil graag T1 dump van je thx)

2) search op google 1001fonts.. das kewle site..

kewl thnx
over een jaar krijg je een accountje op mn TU/e internet als dat lukt

Posted by TimeportE on Feb-08-2002 16:03:

quote:

Ja tuurlijk heb ik advies voor je.. of t goeie advies is dat is aan jou

Sja ik zou niet altijd scanlines gebruiken.. soms maakt het een pic en soms ook juist niet

Knip de plaatjes goed uit.. met die 3e lasso tool (rechtermuisknop op lasso tool dan 3e klikken) daarna nog wat dingetjes handmatig weggumme.. (dik inzoomen dus).. dan hoef je ook niet die (naar mijn mening) lelijke glow te gebruiken om je mannetjes om te verbergen dat ze zo pixxelig zijn .. als je kut-plaatjes heb.. moe je gewoon verder zoeken.. slechte kwalie pix = vaak slechte sig.. of je moet opacity dik verlagen.. of ze gaan satinnen.. dan valt t weer niet op

ik zal trouwes wel die font erges online zetten dan.. is echt heel kewl

ow ja nog 2 dingetjes.. de background (inside) stroken met zwart 1 of 2 pixels.. dat is vaak ook heel kewl.. dan heb je dus een outlinetje deromheen.. en dat maakt de sig vaak "af".. ook komt het vaak beter uit op bepaalde achtergronden (van forums enzow) Ow ja en je ken je sigjes best wat groter maken hoor.. de norm op meeste boards is 300*150.. zelfs de admins en mods houden zich daar niet aan .. maar zoals van mij spawn sigje.. dat vink zelf dus wel een mooie afmeting.. selecteer die afmeting anders in adobe.. en dan doe je copy.. en dan doe je "new file" ofzow.. en dan heeft ie de aantal pixels die je nog onder je (copy) paste heb staan.. Handie he .. snap je ook wat ik bedoel? k zeg t beetje verknaakt misschien

en voor de rest ist oefenen en maar wat aanklooiie

ow ja hiers mijn nieuwe sig.. voor girly die mij bijna alle andre hazes albums paast (woehoe)

en nog iets..

http://whitewall.homestead.com/files/bspeedy3.gif

natuurlijk te groot als sig.. weet opzich ook niet wat k er mee moet.. k vinnem ook niet heeel geslaagd ofzow

ach ja..

L@ter

bedankt voor het advies.. ik had deze keer (en ook bij de teddy rupin sigs) ook al die andere lasso truc gedaan (met die magneet).. maar ik vond die glow der wel gein bijstaan
ik had trouwens deze keer geen scnalines gebruikt maar die grid van john met rode binnenverlichting (tja ze vragen om rode gloed dan krijgen ze het ook ) ..
verder bedankt voor je advies.. ik zal natuurlijk verder gaan om steeds maar beter te worden (maar niet deze week want ik ga straks naar oosterijk.. naar die madchen!! )

Posted by Flipper01 on Feb-08-2002 20:42:

Deze sig heb ik net gemaakt voor een klasgenoot van me:

Posted by Henkie_henk on Feb-09-2002 02:08:

haha kewl!!

hey dat plaatje van die molen heb ik ook Ga dat maar nooit uitcutte.. lol.. met die wieken.. klere..

http://whitewall.homestead.com/files/sambalbij.gif

http://whitewall.homestead.com/files/Entermaarweer.gif

mmmm :S

en sigje voor kerel.. weet nog nie of ie em leuk vind..

Posted by John on Feb-09-2002 16:42:

heheheh ik vind die plaatjes wel grappig he henkie chello is de beste! en dat sigje is ook wel mooi..maja ik ben die kerel niet

nog wat crap:
http://kem.hapklaar.com/gi0vann1/something2.jpg
tja...
hij kan ook zonder en met veel vaag:
http://kem.hapklaar.com/gi0vann1/something.jpg
http://kem.hapklaar.com/gi0vann1/something3.jpg

naja.. nog maar wat tutorials doen die je tog weer vergeet

Posted by Henkie_henk on Feb-09-2002 17:46:

ik zie geen verschil tusse 2 en 1 :P

mmm sja.. weetnie of t met dat vrouwtje derbij beter is.. ziet er wel kewl en origineel uit (die cirkeltjes dan .. met die lijpe plaatjes)

ow ja ditch die font rechtsonder n00b font je meu impact gebruiken man en dan ken je natuurlijk altijd de font.. rasterize en dan zelf stukjes deruitknippe en weekveel wat nog meer..

sambal bij

Ow ja.. wrom maak jij eiglijk dat soort plaatjes?? kep er ook wel veel van die "enter screens" zo noem k t maar.. terwijl k er nieteens een site voor heb ofzow

Posted by Jappio on Feb-09-2002 18:13:

Heyy,, ik ben ook weer creatief bezig geweest

wat vinden jullie van deze sig? Je moet toch wat doen h�.. op zo'n saaie regenachtige zaterdag

oja,, en voor de fijnproevers onder ons: dat mevrouwtje links is een flugeldame van Sensation, en die dames recht's zijn mijn angels jappio's angel's dus haha

Posted by John on Feb-10-2002 13:07:

quote:

Ow ja.. wrom maak jij eiglijk dat soort plaatjes?? kep er ook wel veel van die "enter screens" zo noem k t maar.. terwijl k er nieteens een site voor heb ofzow

je kan je sig-site een enter screen geven
ik maak plaatjes eigenlijk voor nix tis wel grappig om aan te kutten met ps als je nix te doen heb..of als je tentamen 2 weken hebt ofzo

sigje van jou ziet er leuk uit he jappio

ik ga vandaag ook maar weer es aankutte...heb tog geen ruk te doen (behalve 10 boeken lezen voor nederlands, wat profielwerkstukjes en po's...leve de 2e fase...kan niet wachten op de 3e)

Posted by arno on Feb-10-2002 14:08:

voor deze heb ik alleen de linetool gebruikt:

Posted by John on Feb-12-2002 10:35:

hebbie dat 3d gedoe ook met de line tool gedaan?

nog wat creaties van de laatste tijd..beetje simpel maar goed:
http://kem.hapklaar.com/gi0vann1/taki.jpg
http://kem.hapklaar.com/gi0vann1/silence.jpg
http://kem.hapklaar.com/gi0vann1/dreamgirl.jpg

Posted by Ruben_Dubbink on Feb-12-2002 17:10:

moet zeggen dat je dat behoorlijk leuk doet John! Complimentje van mijn kant.
Moet eigenlijk binnenkort ook nog s bezig met wat nieuws, maar ja,
de combinatie van stage en van een vriendin vreet tijd (en energie).

GreetZ RubDub

Posted by Flipper01 on Mar-06-2002 18:54:

Exclamation Help!!

Wie kan mij helpen??
Ik ben op zoek naar het Heineken lettertype! Is hier een speciaal lettertype voor en zo niet welk lettertype lijkt er dan het meest op?
Ik ben namelijk bezig met het design van een T-shirt en wil hiervoor het Heinken logo gebruiken en de Heineken text vervangen door m'n eigen tekst.. Het gaat hier over de tekst 'Heineken'.
Ik hoop dat iemand t weet!

Posted by Henkie_henk on Mar-06-2002 22:11:

ik heb em niet gevonden

je kan natuurlijk altijd even vragen op

http://www.1001fonts.com/messageboard.html

of op de main site en dan 1 van de links.. (want op 1001 hebbe ze em niet)

maar wat ik zou doen (na een korte zoektocht) gewoon zelf cutte en paste met heineken.. als je dat nog nie kan wil k dat ook wel doen.. beetje bijtekene zelf.. kwestie van die letter uitcutten en zo draaiien/knippen/tekenen etc dat t de juiste letter vormt..

GreetZz

Posted by eXos on Mar-11-2002 20:40:

Ik als beginnende Photoshopper vind mijn Sig aardig gelukt.

Posted by TimeportE on Mar-11-2002 21:50:

jop.. hier mijn nieuwe sig.. eff snel gemaakt.. had weer eens zin om iets leuks te doen..
al vond ik mijn vorige sig wel veel beter gemaakt, deze is wel grappig

Posted by -=WVG=- on Mar-12-2002 14:00:

tjonge

Posted by kolkiewolkie on Mar-12-2002 14:21:

LOL

eindelijk mijn eigen sig in mekaar geflanst...

ik noem het alleen niet echt art... te simpel voor..

nou ja... ik BEN simpel

vind hem trouwens best geinig

EDIT: met dank aan Obi... daarvan is de foto ooit geweest

Posted by Blik on Mar-12-2002 15:21:

quote:
Originally posted by -=WVG=-

in ��n woord geweldig

Kolkiewolkie, ��n tip, of maak onderaan je sig nog een witte rand erbij, of haal aan de zijkant en bovenkant die witte lijn eraf

Posted by kolkiewolkie on Mar-12-2002 15:27:

quote:
Originally posted by Blik

Kolkiewolkie, ��n tip, of maak onderaan je sig nog een witte rand erbij, of haal aan de zijkant en bovenkant die witte lijn eraf

dat komt omdat ik het copyright van TE eronder weg heb geknipt...LOL.. en daarmee dus ook dat witte randje.. viel me pas op toen ik hem al geupped had..

greetz
||
\/

Posted by Jappio on Mar-13-2002 10:56:

Ik geloof dat dit t juiste forum is voor dit soort opmerkingen Ik wil hier nl ff zeggen dat ik een groot voorstander ben van de (huidige) sig van Petrus hehe.. Het vergroot het scrollplezier behoorlijk

En ik vind het trouwens ook gewoon mooi gemaakt! ( )

Posted by eXos on Mar-13-2002 11:09:

quote:
Originally posted by Jappio
Ik geloof dat dit t juiste forum is voor dit soort opmerkingen Ik wil hier nl ff zeggen dat ik een groot voorstander ben van de (huidige) sig van Petrus hehe.. Het vergroot het scrollplezier behoorlijk

En ik vind het trouwens ook gewoon mooi gemaakt! ( )

TNX, helemaal mee eens. Ik ben zelf net begonne met Photoshop en vind m aardig gelukt.

Nu nog wat plugins (waar ik er al 100 van heb gedowned, maar niet weet wat ik er mee aan moet ) en dan ga ik echt hoge ogen gooien

LOL

Posted by Jappio on Mar-13-2002 12:42:

Hehe.. ik ken t probleem er staan er geloof ik een stuk of 200 op, maar als ik is een x een nuttige heb gevonden ben ik weer vergeten waar die ook al weer stond Dus dat schiet nie op

Hier nog 1tje die ik heb gemaakt.. Kom maar op met de kritieken

Posted by Jappio on Mar-13-2002 12:44:

Oja, en kan iemand mij vertellen hoe je nou gemakkelijk zo'n 'venster' om je picture heen krijgt? Thnx

Posted by TimeportE on Mar-13-2002 12:50:

quote:
Originally posted by Jappio
Oja, en kan iemand mij vertellen hoe je nou gemakkelijk zo'n 'venster' om je picture heen krijgt? Thnx

bij blending options.. stroke.. je krijgt der dan een rood venster der omheen maar die kun je veranderen in de stroke options (krijg je door op stroke te klikken )
en die sig.. hij komt een beetje onscherp over.. of ligt dat nou aan mij.. ??

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »