TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
Absolut, det �r bara trist att s�dant skall h�nda n�r man verkligen har velat g� p� n�got. Men att stanna �r sj�lvklart.
Jag m�ste erk�nna att det fick mig att b�rja garva, men samtidigt vill jag inte vara otrevlig och visa det, Hehe
Finns det ens n�gon stad som heter n�got i Motala-v�g? 
S� det blir jag, mjz och kanske lazlo mao? plus anuga.
Jag �r i samma situation som mjz: tr�kiga polare som inte h�nger med! J-a lundakarneval! 
PM:ar telenr.
Jao, vi kommer ju ner 20.20 till Malm�, och jag antar att det �r lite v�l sent f�r att ta oss till Genarp 
Vi f�r v�l k�ra meetup inne p� slagt ist�llet (som om det brukar g� bra..haha) 
Vi �r tre personer som �ker fr�n V�xj�. Beroende p� hur tidigt jag f�r smita iv�g fr�n jobbet samt om vi alla f�r plats i Anugas l�genhet s� kanske vi dyker upp...
Det b�rjar hur som helst rycka lite sm�tt i benen nu 
| quote: |
| Originally posted by Laszlo blir det f�rfest nu trots allt? fan, jag som sagt till chefen att jag inte drar f�r�n 8-9tiden till malm�......kanske kan komma ifr�n tidigare �nd�. Innan tiestofesten f�rfestade m�nga av oss p� Flame tror jag....d� lirade irish lite schyssta stuff d�r, innan vi drog vidare till f�rfestst�lle nr. 2, n�gonstans ute vid turning torso,,,, |
har ju gl�mt den... S� jag kollar om vi kan anv�nda deras gear denna g�ngen med.| quote: |
| Originally posted by Laszlo Vi �r tre personer som �ker fr�n V�xj�. Beroende p� hur tidigt jag f�r smita iv�g fr�n jobbet samt om vi alla f�r plats i Anugas l�genhet s� kanske vi dyker upp... Det b�rjar hur som helst rycka lite sm�tt i benen nu |
| Originally posted by anuga L�ter som Flame �r det b�sta alternativet f�rtillf�llet, var ju d�r med innan Tijs, jag �r ledig hela dagen, m�ste h�mta min biljett har ju gl�mt den... S� jag kollar om vi kan anv�nda deras gear denna g�ngen med. |
F�rresten...
SWETA-gruppfoto...n�r var hur?
F�rra �ret d� Marco V lirade togs denna:
s� hur blir det nu? grupp-kram p� Flame? hur dags? dit kan jag nog smyga ut en stund 
Hur l�ngt �r det fr�n Flame till Slagt? Vad s�gs om uppslutning d�r vid 8-9-tiden? D� hinner vi ta en bit mat, den som k�nner f�r det, en eller ett par kalla samt snacka lite skit, innan vi drar till slakteriet runt 11-sn�ret - om Flame �verhuvudtaget �r �ppet s�l�nge imorgon dvs...
Slagthuset ligger precis p� andra sidan stationen, inte speciellt l�ngt. Om nu flame �r det jag t�nker p� p� gustav adolfs torg 
Jag kan eventuellt ta mig till Flame med en polare ikv�ll. Anl�nder dock inte i malm� f�rr�n runt 20.00-tiden, s� vi f�r se vad som h�nder.
Vi ses dock inne p� Slagsthuset! 
Kan vi f� en v�gbeskrivning till flame fr�n stationen? Skulle vara toppen! 
| Originally posted by Smeagol Kan vi f� en v�gbeskrivning till flame fr�n stationen? Skulle vara toppen! |

| Originally posted by SWE_TRANCE Nu är jag ju inte från Malmö men detta har jag kommit fram till ![]() ![]() Pricken i botten av bilden skall altså vara Gustav Adolfs Torg (där Flame ligger). Slagthuset är den övre såklart... Centralstationen kan ju ingen missa väl |
| Originally posted by SWE_TRANCE Nu är jag ju inte från Malmö men detta har jag kommit fram till ![]() ![]() Pricken i botten av bilden skall altså vara Gustav Adolfs Torg (där Flame ligger). Slagthuset är den övre såklart... Centralstationen kan ju ingen missa väl |
skrik hiphop e skit s� h�gt du kan - antingen f�r du en stor kram av oss eller en fot i baken av n�n Malm�bo
alright gott folk, vi ses p� Flame!
Trevlig resa! 
| Originally posted by CJ InterCity skrik hiphop e skit s� h�gt du kan - antingen f�r du en stor kram av oss eller en fot i baken av n�n Malm�bo alright gott folk, vi ses p� Flame!Trevlig resa! |

| Originally posted by CJ InterCity skrik hiphop e skit s� h�gt du kan - antingen f�r du en stor kram av oss eller en fot i baken av n�n Malm�bo alright gott folk, vi ses p� Flame!Trevlig resa! |

| Originally posted by Smeagol Annars f�r vi ringas vid helt enkelt. Hur stort �r det d�r st�llet egentligen? Annars "SWEEEEEEEEEEETA!! Var �������������r ni!?!?!?" |
som Herkules i Lund typ.
Jag �r den med brun skjorta l�ngst ner till v�nster p� bilden p� f�reg�ende sida...
T�get �r nog framme runt halv nio tror jag, s� jag dyker v�l upp lite efter det.
| Originally posted by anuga Inte speciellt stort som Herkules i Lund typ.0735 056 778 om det skulle beh�vas |

precis kommit hem fr�n jobbet...dusch + lite annat sen drar vi...vi syns p� Flame!
Flame st�nger 20, om vi inte �r tillr�kligt m�nga.
Men vi �r v�lkomna till Buddah Bar ist�llet s�ger �garen, tror nog vi tar Glorias ist�llet, ligger n�rmre �n Flames, 1km, samma v�g som kartan, st�nger efter vi g�tt 
| Originally posted by anuga Flame st�nger 20, om vi inte �r tillr�kligt m�nga. Men vi �r v�lkomna till Buddah Bar ist�llet s�ger �garen, tror nog vi tar Glorias ist�llet, ligger n�rmre �n Flames, 1km, samma v�g som kartan, st�nger efter vi g�tt |