TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [15-07-2006] Extrema Outdoor - Aquabest, Best/Eindhoven
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Posted by tijs08 on Jul-07-2006 16:46:

Time-Table online...........

http://www.extrema-outdoor.nl/Timetable%20klein.pdf

Posted by Frenkieee on Jul-07-2006 18:40:

Niets gezien in mn mail

Balen dat Remy, Steve Angello en Desyn Masiello nagenoeg gelijk draaien. Weet ook nog niet of ik naar Sasha ga of toch maar Sander K.

Zal deze week eens een mooi planninkje voor mezelf in elkaar flansen.

Posted by Gotcha85 on Jul-10-2006 10:55:

Josh Wink en Steve Lawler draaien tegelijk

+ Deep Dish en Hybrid tegelijk

wordt t toch kiezen.

Wel heel vet dat Sasha de main afsluit

Posted by basvh on Jul-12-2006 15:48:

Aangezien niemand naar dance valley wilde en de rest allemaal naar extrema ben ik zaterdag in best te vinden. Dan maar lekker hitjes luisteren bij Sander en Deep Dish

Posted by magrec on Jul-12-2006 16:02:

Sander en deep dish zijn juist de 2 acts die ik niet hoef te zien xaterdag.

Josh wink of lawler wordt denk ik de lastigste keus ja en dan eigenlijk ook nog de 16 bits tegelijk met hybrid.

Posted by SnuggLe on Jul-12-2006 19:25:

quote:
Originally posted by magrec
Sander en deep dish zijn juist de 2 acts die ik niet hoef te zien xaterdag.

Josh wink of lawler wordt denk ik de lastigste keus ja en dan eigenlijk ook nog de 16 bits tegelijk met hybrid.

Lawler. 100% zeker.
Die set van hem van afgelopen weekend is DIK.

Het wordt voor mij iets van Shindeo, Aquaviva, Remy / Angello, Solveig, Lawler, Hybrid en Sashaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Scheelt nu dat de Future Funk en Prog bij elkaar zitten.

Posted by magrec on Jul-13-2006 08:01:

herstel: Lawler wordt het ja. Dikke set man die plattenlegerset!!
Dat is echt een dikke combi van minimale plaatjes en dikke prog

Posted by Frenkieee on Jul-13-2006 11:52:

11:30 - 13:00 = Fedde Le Grand
13:00 - 14:30 = Benny Rodrigues, of John Acquaviva
14:30 - 16:00 = Steve Angello
16:00 - 16:30 = Desyn Masiello, miss wat langer en dus wat minder Angello
16:30 - 18:00 = Collabs Session
18:00 - 19:30 = Steve Lawler
19:30 - 21:00 = 16 Bit Lolitas
21:00 - 22:45 = Sasha

Denk dat mijn programma er ongeveer zo uit gaat zien.

Posted by basvh on Jul-13-2006 12:04:

11:30 - 13:00 = Fedde Le Grand of Petter
13:00 - 14:30 = John Acquaviva
14:30 - 16:00 = Steve Angello
16:00 - 16:30 = Desyn Masiello, miss wat langer en dus wat minder Angello
17:00 - 18:00 = Kraak en Smaak
18:00 - 19:00 = Maas, Wink, Riviera of Lawler
19:00 - 21:00 = Deep Dish
21:00 - 22:45 = Sander Kleinenberg

Posted by basd on Jul-13-2006 13:11:

Ik zie wel. Kan wel wat plannen maar dat komt er toch nooit van.

Posted by magrec on Jul-14-2006 15:08:

Zal wel lekker druk worden morgen! 25000 man helemaal uitverkocht, A2 afgesloten bij eindhoven!

Posted by basvh on Jul-14-2006 15:24:

mag je digicams meenemen?

Posted by magrec on Jul-14-2006 15:33:

weet ik eigenlijk niet. volgens mij was dat vorig jaar geen probleem maar ik durf niet 100% zeker te zeggen dat het mag.

Posted by AxePlode on Jul-16-2006 01:09:

damn, eerste keer op extrema, echt een enorm topfeest. het was wel echt gruwelijk druk maar niet onoverleefbaar. heb me er echt zeker heel hard vermaakt. nu slapen.

Posted by magrec on Jul-16-2006 10:21:

Opzich had extrema het beter voor elkaar dan vorig jaar. Verplaatsing future funk was goed alleen was het daar nog de hele dag �berdruk en met deep dish was het gewoon kansloos. Deep Dish draaide toch alleen maar de bekende hitjes dus na 5 minuten snel nar hybrid gegaan die heerlijk draaiden.

Parkeren en entree ging dit keer supersnel, en meteen ff munten gehaald die je gelukkig zowel voor eten als drinken kon gebruiken en je hoefde niet per 5 munten te halen ofzo wat je wel bij udc & id&t ziet. Geluid vond ik bij alle area's wel slecht, veel stroringen (bij mixed geen kraak en smaak omdat er technische storingen waren) timetables werden niet uitgedeeld en er klopte ook niet veel meer van. naja dat waren dan wel de organisatorische minpunten. Area's waren super aangekleed, publiek was ok en de dj's waren goed. Grootste tegenvaller was toch wel sasha heerlijke platen maar die weer verneuken met loopjes en andere effecten die hij uit ableton haalde waardoor de vaart er helemaal uitging.

Verder een topdag gehad alleen iets teveel gezopen (zoals gebruikelijk )

Posted by magrec on Jul-16-2006 10:21:

Opzich had extrema het beter voor elkaar dan vorig jaar. Verplaatsing future funk was goed alleen was het daar nog de hele dag �berdruk en met deep dish was het gewoon kansloos. Deep Dish draaide toch alleen maar de bekende hitjes dus na 5 minuten snel nar hybrid gegaan die heerlijk draaiden.

Parkeren en entree ging dit keer supersnel, en meteen ff munten gehaald die je gelukkig zowel voor eten als drinken kon gebruiken en je hoefde niet per 5 munten te halen ofzo wat je wel bij udc & id&t ziet. Geluid vond ik bij alle area's wel slecht, veel stroringen (bij mixed geen kraak en smaak omdat er technische storingen waren) timetables werden niet uitgedeeld en er klopte ook niet veel meer van. naja dat waren dan wel de organisatorische minpunten. Area's waren super aangekleed, publiek was ok en de dj's waren goed. Grootste tegenvaller was toch wel sasha heerlijke platen maar die weer verneuken met loopjes en andere effecten die hij uit ableton haalde waardoor de vaart er helemaal uitging.

Verder een topdag gehad alleen iets teveel gezopen (zoals gebruikelijk )

Posted by basvh on Jul-16-2006 12:07:

Het feest was erg gezellig, leuke sfeer, en vrolijke mensen. De brabantse gemoedelijkheid maakte het feest.

Stages zagen er over algemeen leuk uit, vooral de future funk wat een top area in het water. Heerlijk gedanst!

We kwamen rond 11.30 aan en toen was het erg rustig, werd pas wat later druk.

DJ's die ik echt zo goed als helemaal gehoord heb:
Fedde le Grand
Deep Dish
Sander Kleinenberg
Steve Angello

Verder nog flarden van:
Remy
Isis
Nick-K
Sandy Riviera
Benny Rodrigues
Josh Wink

quote:
Deep Dish draaide toch alleen maar de bekende hitjes dus na 5 minuten snel nar hybrid gegaan die heerlijk draaiden.

Eerste 5 min zatten idd paar hitjes, daarna ging het redelijk diep. Althans voor mij dan, in het laaste kwartier kwamen dan nog wel een tweetal hitjes.

Verder nog wat opzienbarende dingen gezien zoals iemand die gebeft werd midden in de the techhouse tent en een dame die aan het skinny dippen was.

+
Gezelligheid
Snelle barservice
Vrouwelijk Schoon
Lekker eten
Zonnebrand en andere verzorgende middelen op de wc

-
Brak en zacht geluid
geen time tables
Geen uitzinnige party sfeer

Conclusie, gezellige en leuke dag gehad. Geld dubbel en dwars waard volgend jaar gewoon weer dance valley though

Posted by Creamfields23 on Jul-16-2006 12:51:

Ook een onverwachte topdag beleefd gisteren. Twee uur binnengekomen en tot zes uur de nuchtere man uitgehangen. Hier en daar flink de schaduw opgezocht.

Zes uur lekker aan de Bacos gegaan en daarna losgegaan. Ben alleen even speciaal naar Deep Dish wees te koekeloeren. Wat een drukte daaro! Heb de set ook maar een minuut of twintig gehoord. Veel slappe hap en toen vertrokken.

Ik vond onze maskerman Dr. Lektroluv de man van de dag. Wilde hem stiekem al zien en toevallig stond het volk waarmee we gingen daaro. Deze gast had echt een geweldige set vol energie, diepe bassen en wat 80's muziek.

Jammer dat ik niemand van hier heb herkend. Ik dacht nog als ik mister snuggle zie zal ik hem eens aan spreken. Die ken ik namelijk wel van de foto's hiero. Volgende keer beter.

Posted by moogwai on Jul-16-2006 13:00:

Vond het echt een top feest. Relaxte sfeer, goede muziek en perfect weer (vooral dat windje was fijn, zodat het niet te warm was)! Die zakjes water waren ook erg fijn!

De meeste dj's die ik heb gezien waren wel goed, maar ook weer niet top.

quote:
Verplaatsing future funk was goed alleen was het daar nog de hele dag �berdruk en met deep dish was het gewoon kansloos. Deep Dish draaide toch alleen maar de bekende hitjes dus na 5 minuten snel nar hybrid gegaan die heerlijk draaiden.

Vond de Future Funk zeker de vetste stage. Ben niet overal geweest, maar hier was het handjes in de lucht gehalte toch wel het grootst. En Deep Dish draaide zeker geen hitjes set.

quote:
Geluid vond ik bij alle area's wel slecht, veel stroringen (bij mixed geen kraak en smaak omdat er technische storingen waren)

Vond het geluid bij Future Funk en the Lakeside zeker wel goed voor een outdoor feest. Bij de Main was het geluid wel minder, en natuurlijk jammer van Kraak & Smaak idd.

Posted by Gotcha85 on Jul-16-2006 13:05:

heb wel een relaxt dagje gehad, smiddags eigenlijk overal en nergens geweest. Ook relaxt op het strand gelegen.

Had t goed naar mn zin bij lawler, daarna nog stukje van hybrid gehoord.. klonk ook errug vet.

Sasha vond ik eerlijk gezegd beetje tegenvallen.

Toch al met al een topdag

Posted by magrec on Jul-16-2006 13:37:

Deep dish draaide dus echt wel hitjes ok dan kunnen ze wel een paar onbekende dingen draaien voor de rest is het gewoon een standaard deep dish hitjesset. Die zakjes water zijn toch gewoon kansloos??? Afzetterij bij het leven. Ik wil voor 2 euro wel een flesje van 0,5 liter en geen zakje van 0,25 waar je niet ��ns al het water uit kunt krijgen. Wat dat betreft kijk je met weemoed terug naar awakefestival waar je niet meer dan 2 munten voor drank kwijt bent.

Posted by Sand Leaper on Jul-16-2006 14:59:

Good times. I wasn't all that impressed with the music to be honest (too much inoffensive minimal and house), but Dr. Lektroluv's typical 8-bit techno set was refreshing, as was the solid round of banging and funky techno from DJ 3000 and Oscar Mulero. And who would've thought that you'd get to hear the original version of Blur - Song 2 at an event like this?

A note about the timetables: there were actually several of them posted up all over the place, but they were all torn down at some point, which is why it became harder and harder to find them as the day went by. Also a bit of a bummer that The Advent's live PA was moved to after the Collabs Session without anyone announcing anything, making me miss over half of one of the things I had looked forward to the most musically. Not to mention that Kraak + Smaak never got to do their live PA at all.

Regardless, with such a fantastic vibe at a place like Aquabest with this kind of weather, it's pretty much impossible to not enjoy yourself at an outdoor festival. Walking back and forth between Future Funk and Lakeside just gave me a massive grin every time.

Thanks to basd for getting me my ticket, I wouldn't have made it otherwise.

Posted by Frenkieee on Jul-16-2006 17:50:

Mijn eerste outdoorevent, heb een prachtige dag beleefd. Niet alle DJ's die ik vooraf wilde zien gezien, ik had geen zin om van de mixed naar de lakeside en weer terug te lopen. Voor mij dus geen Masiello en Lawler.

Het was wel weer balen dat Angello maar een uur draaide. Verder heel veel vrouwelijk schoon gezien, lekker weer gehad, hele dag door gedanst.

Kwaliteit van het geluid kon inderdaad beter. Toen 16Bit Lolitas Sedna draaiden hoorde, begreep de rest niet waarom ik dat nummer zo goed vind.

Volgend jaar weer!

Posted by basd on Jul-16-2006 18:11:

quote:
Originally posted by Sand Leaper
Thanks to basd for getting me my ticket, I wouldn't have made it otherwise.

No problemo.

Het was weer top. Uiteraard niks gezien wat ik wilde zien, afgezien van een (klasse) half uurtje Mulero (gaaf ingerichte tent, maar veel te warm, dus maar weer naar buiten). Lawler was goed, prog-tent was sowieso gezellig, en de rest van de dag beetje buiten gehangen, biertje gedronken en slap geouwehoerd. Ontzettend gelachen om een Herman Brood meets Rocky Balboa die in zijn eentje een complete film aan het naspelen was bij Erick E.

Sowieso laatste twee uur ofzo alleen maar bij de Future Funk geweest, op zich niet echt mijn ding maar was erg lachen daar. Afsluiting met een of andere remix van Pink Floyd - The wall, inclusief sterretjes en lasers was ook niet gek. Top sfeertje.

Eigenlijk niets negatiefs te melden, was snel binnen, relatief snel buiten (al is je fiets dwars door de meute douwen als iedereen naar buiten wil best een uitdaging), leuke mensen, mooie vrouwen, lekker weer (niet eens verbrand), en veel meer is er ook niet nodig geloof ik.

Daarna nog even naar de Rechter geweest, waar Benny R. nog een paar diepe plaatjes aan elkaar draaide terwijl in een ander zaaltje een of andere acid techno DJ aan het snoeien was.. Leuk, redelijk druk, maar na een anderhalf uur en nog een paar biertjes daar ging het kaarsje een beetje uit en zijn we de matrassen maar op gaan zoeken.

Volgend jaar zeker weer, hopelijk dan niet tegelijk met DV.

Posted by Frenkieee on Jul-16-2006 18:18:

Dat nummer was volgens mij Prydz vs. Floyd - Proper Education

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »