TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- ID&T
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas is sensation white al uitverkocht... wat jammer |
| Originally posted by FredNova Je bent nog jong, 7 jaar jonger dan deze ouwe zak ![]() |
| Originally posted by Phortastic Eentje: www.tranceaddict.kritiek.niet.toegelaten.com en de andere: www.tranceaddict.kritiek.wel.toegelaten.com |
www.tranceaddict.kritiek.niet.toegelaten.com bestaat nogtans al 
lol 
Gelukkig zijn er mensen voor en mensen tegen, anders zou het maar saai zijn hier he.
| Originally posted by FredNova Gelukkig zijn er mensen voor en mensen tegen, anders zou het maar saai zijn hier he. |
| Originally posted by Bertn haja, maar jammer dat er mensen zijn waarmee er op dat moment niet te praten valt, ook al zijn ze al "oude zakken van 7 jaar ouder" |
Ik zeg altijd: Leven en laten leven. Als ID&T wilt bestaan en blijft bestaan.. Wat kunt ge daar tegen hebben? Stopt me zagen. Moeter ni van weten? Blijft der dan af �, maar als ander mensen hun plezier daar in vinden, laat ze toch!
(Neen, ik kom niet van de mis. Het is zeker al 2 jaar geleden dat ik nog een kerk binnengeweest ben, en het was dan nog een begrafenis ook
)
| Originally posted by Tiger777 Ik zeg altijd: Leven en laten leven. Als ID&T wilt bestaan en blijft bestaan.. Wat kunt ge daar tegen hebben? Stopt me zagen. Moeter ni van weten? Blijft der dan af �, maar als ander mensen hun plezier daar in vinden, laat ze toch! |
Wat een bullshit man. Waarde gij ni degene die zo hevig zat te prediken in de vrijheid van meningsuiting thread?
Zoals al vaak werd gezegd: ID&T is de Studio 100 van de dance industrie.
Alles kost tegenwoordig veel geld als je iets wilt zien. Het is niet voor niets dat de meesten studenten in het weekend moeten bijverdienen. Voor zij die het niet kunnen betalen, moeten keuzes maken.
Het leven draait dus om geld en keuzes maken.
keb just nen documentaire gezien over id&t en tging over sensation white in duitsland, ze ebben daar ongeveer 200 000� verlies gemaakt..
| Originally posted by Magistrate keb just nen documentaire gezien over id&t en tging over sensation white in duitsland, ze ebben daar ongeveer 200 000� verlies gemaakt.. |
| Originally posted by Phortastic dat bedoel ik nu precies met die bullshit he. als het u ni bevalt, hou uw teut en laat de kritiek/discussies achterwege Wat een bullshit man. Waarde gij ni degene die zo hevig zat te prediken in de vrijheid van meningsuiting thread?Als Push en nog andere hun mening willen zeggen over ID&T dan doen ze da toch zeker, al ist 5 keer op ne dag |
Waarover moet er dan gediscussieerd worden h�? Zeg het mij eens. "Hoe slecht ID&T wel niet is?" Volgens mij niet slechter dan eendert welk ander label of merk. "Wat voor'n geldkloppers het niet zijn?" Even grote geldkloppers als bovenstaande. Zeikt is wa minder. Ik heb dat nog een tijdje geleden gezegd over muziek ook. Zo'n attitude dat als ge uitgaat, bij elk liedje dat er gespeeld wordt uzelf een ethische oefening opleggen: "mag ik hier wel op dansen of is het cheese??" Hier doet ge juist hetzelfde. Als ge naar sensation wilt gaan om een goeie avond uit te gaan... WTF IS DAAR VERKEERD MEE??? Gaat ge gaan betogen voor elke fucking boerefuif? Da's ook allemaal geldklopperij zenne!
| Originally posted by Tiger777 Man toch, kunde gij zeiken. Met het heilige zwaard der rechtschapenheid ID&T zo proberen neersabelen. Jonge toch |
| Originally posted by CygnusX God Is My DJ - The Story Of Sensation? |
| Originally posted by Phortastic gast ge snapt er geen teut van he jonge. |
| Originally posted by Tiger777 Klopt, ik ontbreek de intelligentie |
Effe ter verduidelijking: ik heb hier geen enkele keer beweerd dat ID&T geen kwaliteit aanbiedt h�... laat staan da ik de events die ze organiseren zwaar bekritiseer (moest je da denken probeer dan een zin te quoten, he zou me verbazen)
Ik liet me hier uit over het feit dat ID&T altijd 40 euro vraagt, ongeacht wat ze programmeren, en dat doen maar heel weinig andere party-organisers. En dat kan IMO gewoon niet.
Ge zou bij de bakker eens even veel geld voor een groot als voor een klein brood moeten betalen 
| Originally posted by Push2005 Effe ter verduidelijking: ik heb hier geen enkele keer beweerd dat ID&T geen kwaliteit aanbiedt h�... laat staan da ik de events die ze organiseren zwaar bekritiseer (moest je da denken probeer dan een zin te quoten, he zou me verbazen) Ik liet me hier uit over het feit dat ID&T altijd 40 euro vraagt, ongeacht wat ze programmeren, en dat doen maar heel weinig andere party-organisers. En dat kan IMO gewoon niet. Ge zou bij de bakker eens even veel geld voor een groot als voor een klein brood moeten betalen |
Ik heb helemaal geen probleem met de punten die Push2005 aanbrengt (en zeker niet met hem persoonlijk), ik probeer ze enkel te weerleggen... ik heb wel een probleem als dan 'tetten' en 'sletjuh' gewoon wat komen 'stoken'.
er komt toch niemand stoken man, het enige wat ik wou was een gezonde discussie. lees al mijn argumenten nog eens en je zal zien dat ik gewoon wat argumenten ivm id&t op een rij had gezet, en daarom belachelijk werd gemaakt
| Originally posted by Bertn er komt toch niemand stoken man, het enige wat ik wou was een gezonde discussie. lees al mijn argumenten nog eens en je zal zien dat ik gewoon wat argumenten ivm id&t op een rij had gezet, en daarom belachelijk werd gemaakt |
Iedereen heeft wel een punt, bijna iedereen toch. Eindeloze discussie...
| Originally posted by Phortastic ja maar ge kunt beter zwijgen ze... ge moogt namelijk nix negatiefs op forums zeggen he, wist ge da nog ni? |