TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
Pages (20): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
| quote: |
| Originally posted by Dj P.A! Helt klart den b�sta lineupen hittils p� kryssningarna enligt min smak. �r en superstor fan av "Armada g�nget" Men vafan g�r d� monday bar? L�gger b�de Armin & Markus p� kv�llen p� stora golvet - samtidigt som Remy, Matthew Dekay & Harry Lemon p� det lilla. Sedan har man inga bra namn alls p� fredagen. Riktigt d�ligt om det blir s�. Detta betyder ju att man missar Remy & Co p� det lilla golvet. F�r inte fan bangar man Armin & Markus? Lite m�rkligt ocks� att Armin lirar f�re Markus (och dessutom bara 2 timmar) eftersom Amrin's stil �r betydligt h�rdare �n Markus. Som sagt j�vligt bra lineup - men kasst uppl�gg. Hoppas Monday bar tar sitt f�rnuft till f�nga och flyttar n�gra Armada namn till fredagen. |
S�d�r, nu �r hytt bokad f�r min del ocks�!
Enligt henne i bokningen fanns det ett "bra g�ng hytter kvar i alla kategorier" 
Dom hade iofs rensning ig�r ocks� s�.
Passa p� nu ni som �r sugna, kommer antagligen bli et j�vla drag 
Listan kan b�rja 
Anuga
Braxen
Laszlo
NooN
Steve
SWE_TRANCE
Vizay
Anuga
Braxen
Laszlo
NooN
Steve
SWE_TRANCE
Vizay
fisken
kvicket
Anuga
Braxen
Laszlo
NooN
Steve
SWE_TRANCE
Vizay
fisken
kvicket
Jofawe
Anuga
Braxen
Laszlo
NooN
Steve
SWE_TRANCE
Vizay
fisken
kvicket
Jofawe
rawbound
Anuga
Braxen
Laszlo
NooN
Steve
SWE_TRANCE
Vizay
fisken
kvicket
Jofawe
rawbound
mjz
Smeagol
Har en plats ledig i v�r hytt om n�gon k�nner sig utel�mnad. 
Anuga
Braxen
Laszlo
NooN
Steve
SWE_TRANCE
Vizay
fisken
kvicket
Jofawe
rawbound
mjz
Smeagol
staz
marey
keddo
cham
Hur m�nga lediga hytt platser finns det?
Har minst tv� polare som vill h�nga med nu 
i min hytt �r det jag, Smeagol och NooN, s� bara en.
| Originally posted by NooN Remy �ste p� r�tt bra n�r han v�rmde f�re Armin p� GK. Personligen tyckte jag Remy var grymmare �n Armin Jag tycker att bara Markus Schulz �r en fet anledning till att �ka med! |
trevligt med hardstyle dag 2

Jupp f�r er som missat det
DAG 2 PANORAMA FLOOR
- DJ CHOOSE http://www.djchoose.com
- STONEFIELD http://www.liquidsunset.org
Det blir h�rt h�rt ! Allt fr�n hardtrance till hardstyle
Lyssna p� Stonefield aka. Fredrik Stenerfelts senaste promo mix !
http://www.liquidsunset.org/artist/mp3.php?id=247
hmm...visste inte att stenis lirade h�rdstil...aldrig h�rt honom spela s� det ser jag fram emot, trots att det inte riktigt �r min kopp med te...
spelade sj�lv in en promo till future lounge ig�r...�verg�ngarna satt som en sm�ck varenda en av de, men fan...den k�nns �nd� inte som mixen �r 100%-ig...k�nns som det i det hela taget inte riktigt �terspeglar det jag lirar. Bra material men den bygger lixom inte...inget drag i mixen...F�r nog ta o spela in en ny efter jobbet inatt. Jag SKA fan st� bakom ett par skivspelare p� en MBar-kryssning om det s� �r det sista jag g�r!!! 
Tracklist ^^ ?
..Och sk�nt att man kasnke f�r lite yta � dansa p� dag.2 till Stonebridge eftersom alla 'hardtrancen�rdar'
kommer vara p� panorama 
| Originally posted by Laszlo hmm...visste inte att stenis lirade h�rdstil...aldrig h�rt honom spela s� det ser jag fram emot, trots att det inte riktigt �r min kopp med te... |

Furure Lounge promo inskickad, ser ut som f�ljer:
01. 16 Bit Lolitas - Destiny
02. Claude Vonstroke - Deep Throat (DJ Sneak Stroky Mix)
03. Deep Groove - Drum Honey (Trophy Twins and Funkagenda Mix)
04. Starecase - Vapour Trails (Matt Rowan & Jaytech Mix)
05. Eurythmics - I've got a life (Sander Kleinenberg Remix)
06. Seyton & Dumb Dan - Buck Futter (Cryo Remix)
07. The Knife - Silent Shout (Williams Acidic Circuits Remix)
08. Trophy Twins - Pete loves Rat (Funkagenda Mix)
09. Abslute & Blade - Crash (No more kids and dogs on the dancefloor remix)
10. Sander Kleinenberg - This is not Miami
11. Dean Coleman feat. I Mean - Hypnotic (Those who don't speak of Remix)
12. Paolo Mojo - 1983 (Eric Prydz Remix)
H�ll tummarna ffs 
Scul, Stenis lirar betydligt mer hardstyle �n hardtrance, det �r ett som �r v�ldigt s�kert 
Om inte annat s� kolla in hans senaste mix p� liquidsunset..
| Originally posted by Kvicket Scul, Stenis lirar betydligt mer hardstyle �n hardtrance, det �r ett som �r v�ldigt s�kert ![]() Om inte annat s� kolla in hans senaste mix p� liquidsunset.. |
H�r finns mitt promo set till future loungen, f�r er som �r nyfikna och vill tala om f�r mig om jag har vad som kr�vs eller om jag bara sl�sar min tid
Tracklist tre inl�gg tidigare
ftp://mondaybar:[email protected]:10201/
Ni hittar mig p� Panorama Floor 
| Originally posted by Monday Bar Staffan p� TCs forum " Hall� d�r.. vi har inte best�mt alla namn �nnu som ska spela i Future Lounge eftersom Johnny har varit hemma och sjuk ett par dagar s� ni som skickat in men �nnu inte f�tt svar..ge inte upp hoppet! Mvh, Staffan, Monday Bar" |
Brukar de h�ra av sig �ven till de som inte h�ller m�ttet och inte f�r spela? (typ mig
)
| Originally posted by Laszlo Brukar de h�ra av sig �ven till de som inte h�ller m�ttet och inte f�r spela? (typ mig ) |
Imorgon ska Monday Bar meddela Future Lounge linan !
Jag vet 3 DJs �n s� l�nge