TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Gaming Thread
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »

Posted by mellow_head on May-20-2006 16:54:

Ik speel al jaren Heroes Of Might & Magic, ma de 5de vindk toch wa tegenvallen, zeker qua battlefield. Tis meer strategisch gericht nu

Posted by Phortastic on May-20-2006 19:21:

quote:
Originally posted by Bertn
COD 2 rules!

We spelen dat hier nu vaak op het netwerk, echt super spel

jup alleen is het jammer dat al die cheaters de boel verkloten, en Punkbuster werkt ni goe

Posted by Bertn on May-20-2006 19:24:

ik speel dat enkel op de kotLAN, geen cheaters daar, en allemaal mensen die ik persoonlijk ken. veel leuker

Posted by Phortastic on May-20-2006 19:46:

quote:
ik speel dat enkel op de kotLAN, geen cheaters daar, en allemaal mensen die ik persoonlijk ken. veel leuker

jep das ook zo

Posted by mellow_head on May-21-2006 16:24:

Zijn hier mensen die Magic Workstation hebben? Wil graag es spele tege BETA's

Posted by Toni_D2 on May-21-2006 16:39:

quote:
Originally posted by mellow_head
Zijn hier mensen die Magic Workstation hebben? Wil graag es spele tege BETA's

Zijde ge ne nerd?
Gamen is gewoon tijdverlies.

Posted by mellow_head on May-21-2006 16:50:

quote:
Originally posted by Toni_D2
Zijde ge ne nerd?
Gamen is gewoon tijdverlies.

As gij da gamen noemt... ik speel bekan nix op mn PC, as mn I'net ne tijd uitligt ofzo kank ff e LANneke thuis opbouwe ma voor de rest...

Posted by Synthesia on May-21-2006 20:55:

Daarstraks een redelijk interessante reportage over geweld in gaming en hoe dat zich bij sommigen onbewust tot agressiever gedrag en desensitisering leidt alsook de desactivatie van bepaalde delen van de hersenen tijdens het game spelen.

http://www.canvas.be/canvas_master/programmas/overleven/c_overleven_060521_gamend/index.shtml

Posted by Nyah on May-22-2006 19:31:

quote:
Originally posted by Synthesia
en desensitisering leidt alsook de desactivatie van bepaalde delen van de hersenen tijdens het game spelen

qu� wa?

Posted by Antony on May-22-2006 19:34:

quote:
Originally posted by Nyah
qu� wa?

lol op sportstage in frankrijk was da het enige da de franse monitors tegen ons zeiden

Posted by Shadowkid on May-22-2006 19:55:

Het enige dak (te) veel speel is Football Manager, tpobleem is wel dat dat ni echt een spel is dat ge rap eens voor een snel spelleke opstart, daar verdoede rap veel tijd mee. Raar eigelijk, want dat is een heel passief spel.

Verder wel de GTA serie en wat FPS zoals UT-serie, Far Cry, MOHAA, COD. Vroeger ook RTS zoals Age of Empires en C&C-serie.

Posted by Synthesia on May-22-2006 20:07:

quote:
Originally posted by Nyah
qu� wa?

Comma vergeten na de 'leidt'

Posted by Phortastic on May-22-2006 21:08:

quote:
Originally posted by Shadowkid
Het enige dak (te) veel speel is Football Manager, tpobleem is wel dat dat ni echt een spel is dat ge rap eens voor een snel spelleke opstart, daar verdoede rap veel tijd mee. Raar eigelijk, want dat is een heel passief spel.

lol ik ga hier ni verklaren hoeveel uren ik daar in men leven al aan besteed heb, want dat zou ik al moeten uitdrukken in weken denk ik

Ik tel wel ook de uren erbij toen het nog championship manager was

Beste voetbal manager game ooit gewoon, highly addictive

Posted by Push2005 on May-22-2006 21:11:

Zijn er hier mensen die Final Fantasy spelen ?

Ik ben daar extreem fan van... Het aantal uur da ik daar heb opgezeten druk je best al uit in maanden

Far Cry hebk hier ook liggen; maar het spreekt me niet zoveel aan eerlijk gezegd, nochtans vind ik FPS wel cool.

Posted by Dj LPG on May-22-2006 22:22:

Bezig aan GTA: San andreas... nog moeilijk van tijd

Posted by Bertn on May-22-2006 22:50:

quote:
Originally posted by Push2005
Zijn er hier mensen die Final Fantasy spelen ?

Ik ben daar extreem fan van... Het aantal uur da ik daar heb opgezeten druk je best al uit in maanden

Far Cry hebk hier ook liggen; maar het spreekt me niet zoveel aan eerlijk gezegd, nochtans vind ik FPS wel cool.

far cry vond ik ook niet echt zo geweldig. grafisch wel een pareltje, maar te moeilijk naar mijn gedacht

Posted by Phortastic on May-22-2006 22:58:

The Godfather is ook wel cool trouwens. Wel saai opt laatste als de verhaallijn gedaan is. Maar ok

Laatste game wat ik gespeeld heb is Dreamfall: the longest journey. Soort adventure game. Totaal niet moeilijk, maar nadruk ligt compleet op het ongelooflijk intrigerende Science fiction verhaal. Zelden zo een prachtig verhaal gezien. Enige nadeel: als ge het uitspeelt hebt ge nog geen einde

Dat houden ze voor de 3de game uit de serie schijnt

http://www.gamespot.com/pc/adventur...tml?q=dreamfall

Posted by Bertn on May-22-2006 23:17:

ik heb uit verveling Oblivion van mijn HD gesmeten. RPG's zijn duidelijk niet aan mij besteed

Posted by Nabistai on May-23-2006 00:47:

Ik ben gelukkig al een tijdje gestopt met gamen, aangezien ik er ongeveer 2 jaar geleden veel te veel tijd instak. All-time favorite is en zal waarschijnlijk altijd Red alert 2 zijn ( hoewel ze RA3 aan het maken zijn, compleet in 3D ). Maar vele andere zijn ook de revue gepasseerd: Pharaoh, Warcraft, Black & White, AoE, Tiberian Sun, Starcraft, Diablo, Renegade, Caesar, Championship Manager, Fifa etc. Eigelijk zowat alle strategy games heb ik ooit wel is gespeeld Helaas ben ik de laatste week weer verslaafd geraakt aan Football Manager 2006

maar aan de positieve kant heb ik toch al de CL gewonnen met Anderlecht

Posted by mellow_head on May-23-2006 10:55:

quote:
ik heb uit verveling Oblivion van mijn HD gesmeten. RPG's zijn duidelijk niet aan mij besteed

hehe, patience is a virtue! (of hoe da ook getypt wordt)

Posted by djcresto on May-23-2006 11:22:

quote:
Originally posted by Phortastic
lol ik ga hier ni verklaren hoeveel uren ik daar in men leven al aan besteed heb, want dat zou ik al moeten uitdrukken in weken denk ik

Ik tel wel ook de uren erbij toen het nog championship manager was

Beste voetbal manager game ooit gewoon, highly addictive

Premier manager, championship manager, total club manager allen zijn ze zeer verslavend. Chamionship manager en total club manager vind ik evenwaardig.

In championship manager 98 ben ik vele europese scouts te snel af geweest

Posted by FCB_Fanatic on May-24-2006 00:00:

kben vroeger wel ne hevige gamer geweest maar da's ondertussen enorm geminderd. Vroeger was dat vooral Nintendo (den eerste, kweet nie meer hoe em heet ) en gameboy. Toen we dan thuis nen pc hadden ben ik daar dan op beginnen gamen. Dat was dan oa Championship Manager (is idd ENORM verslavend), warcraft, Fifa, Unreal, c&c, ... echt teveel om op te noemen

recentelijk ben ik er na jaren eindelijk eens toegekomen om starcraft uit te spelen. De maanden daarvoor speelde ik dan ook vrij vaak nog Pro Evolution Soccer, maar nu ben ik der weer mee gestopt voor een tijdje en game ik zelfs niet meer (buiten free cell en spider solitaire )

mss dat ik binnekort terug begin met ne voetbalmanager, mijn broer is bezig zelf ene online te maken ... dus kan wel ns zijn dat ik mj daar ga mee bezig houden

Posted by Phortastic on May-24-2006 00:12:

^^ PES > fifa

PES 5 ben ik nu aant spelen, ma moet nog pak oefenen, krijg geen goalen gemaakt

wel veel realistischer dan fifa hehe

Posted by FCB_Fanatic on May-24-2006 00:16:

quote:
Originally posted by Phortastic
^^ PES > fifa

PES 5 ben ik nu aant spelen, ma moet nog pak oefenen, krijg geen goalen gemaakt

wel veel realistischer dan fifa hehe

daar ben ik het dus volledig mee eens . Kben dan ook definitief naar PES overgestapt (ook PES 5). Is nu wel al een tijdje geleden dat ik het nog gespeeld heb

Posted by RadiantB on May-24-2006 11:34:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
daar ben ik het dus volledig mee eens . Kben dan ook definitief naar PES overgestapt (ook PES 5). Is nu wel al een tijdje geleden dat ik het nog gespeeld heb

Same here: PES3 op een lan 'gevonden' en sindsdien geen FIFA meer aangeraakt. :P
De laatste PES is iig een stuk moeilijker en soms iets te realistisch, maar als je 5 seizoenen met Barcelona speelt, merk je daar niks meer van. (stats stijgen tamelijk snel en de meeste spelers zijn nog jong)
Zeker Rooney kopen, die wordt uiteindelijk beter dan Ronaldinho en Eto'o samen. ^^ (Adriano pwns uiteraard ook)

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »