TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Gaming Thread
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »

Posted by mellow_head on May-20-2006 16:54:

Ik speel al jaren Heroes Of Might & Magic, ma de 5de vindk toch wa tegenvallen, zeker qua battlefield. Tis meer strategisch gericht nu

Posted by Phortastic on May-20-2006 19:21:

quote:
Originally posted by Bertn
COD 2 rules!

We spelen dat hier nu vaak op het netwerk, echt super spel

jup alleen is het jammer dat al die cheaters de boel verkloten, en Punkbuster werkt ni goe

Posted by Bertn on May-20-2006 19:24:

ik speel dat enkel op de kotLAN, geen cheaters daar, en allemaal mensen die ik persoonlijk ken. veel leuker

Posted by Phortastic on May-20-2006 19:46:

quote:
ik speel dat enkel op de kotLAN, geen cheaters daar, en allemaal mensen die ik persoonlijk ken. veel leuker

jep das ook zo

Posted by mellow_head on May-21-2006 16:24:

Zijn hier mensen die Magic Workstation hebben? Wil graag es spele tege BETA's

Posted by Toni_D2 on May-21-2006 16:39:

quote:
Originally posted by mellow_head
Zijn hier mensen die Magic Workstation hebben? Wil graag es spele tege BETA's

Zijde ge ne nerd?
Gamen is gewoon tijdverlies.

Posted by mellow_head on May-21-2006 16:50:

quote:
Originally posted by Toni_D2
Zijde ge ne nerd?
Gamen is gewoon tijdverlies.

As gij da gamen noemt... ik speel bekan nix op mn PC, as mn I'net ne tijd uitligt ofzo kank ff e LANneke thuis opbouwe ma voor de rest...

Posted by Synthesia on May-21-2006 20:55:

Daarstraks een redelijk interessante reportage over geweld in gaming en hoe dat zich bij sommigen onbewust tot agressiever gedrag en desensitisering leidt alsook de desactivatie van bepaalde delen van de hersenen tijdens het game spelen.

http://www.canvas.be/canvas_master/programmas/overleven/c_overleven_060521_gamend/index.shtml

Posted by Nyah on May-22-2006 19:31:

quote:
Originally posted by Synthesia