TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Gaming Thread
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »
Ik speel al jaren Heroes Of Might & Magic, ma de 5de vindk toch wa tegenvallen, zeker qua battlefield. Tis meer strategisch gericht nu
| quote: |
| Originally posted by Bertn COD 2 rules! We spelen dat hier nu vaak op het netwerk, echt super spel |
ik speel dat enkel op de kotLAN, geen cheaters daar, en allemaal mensen die ik persoonlijk ken. veel leuker
| quote: |
| Originally posted by Bertn ik speel dat enkel op de kotLAN, geen cheaters daar, en allemaal mensen die ik persoonlijk ken. veel leuker |
Zijn hier mensen die Magic Workstation hebben? Wil graag es spele tege BETA's 
| quote: |
| Originally posted by mellow_head Zijn hier mensen die Magic Workstation hebben? Wil graag es spele tege BETA's |
| quote: |
| Originally posted by Toni_D2 Zijde ge ne nerd? Gamen is gewoon tijdverlies. |
ik speel bekan nix op mn PC, as mn I'net ne tijd uitligt ofzo kank ff e LANneke thuis opbouwe
ma voor de rest...
Daarstraks een redelijk interessante reportage over geweld in gaming en hoe dat zich bij sommigen onbewust tot agressiever gedrag en desensitisering leidt alsook de desactivatie van bepaalde delen van de hersenen tijdens het game spelen.
http://www.canvas.be/canvas_master/programmas/overleven/c_overleven_060521_gamend/index.shtml
| quote: |
| Originally posted by Synthesia en desensitisering leidt alsook de desactivatie van bepaalde delen van de hersenen tijdens het game spelen |
| quote: |
| Originally posted by Nyah qu� wa? |
op sportstage in frankrijk was da het enige da de franse monitors tegen ons zeiden
Het enige dak (te) veel speel is Football Manager, tpobleem is wel dat dat ni echt een spel is dat ge rap eens voor een snel spelleke opstart, daar verdoede rap veel tijd mee. Raar eigelijk, want dat is een heel passief spel.
Verder wel de GTA serie en wat FPS zoals UT-serie, Far Cry, MOHAA, COD. Vroeger ook RTS zoals Age of Empires en C&C-serie.
| quote: |
| Originally posted by Nyah qu� wa? |
| quote: |
| Originally posted by Shadowkid Het enige dak (te) veel speel is Football Manager, tpobleem is wel dat dat ni echt een spel is dat ge rap eens voor een snel spelleke opstart, daar verdoede rap veel tijd mee. Raar eigelijk, want dat is een heel passief spel. |


Zijn er hier mensen die Final Fantasy spelen ?
Ik ben daar extreem fan van...
Het aantal uur da ik daar heb opgezeten druk je best al uit in maanden
Far Cry hebk hier ook liggen; maar het spreekt me niet zoveel aan eerlijk gezegd, nochtans vind ik FPS wel cool.
Bezig aan GTA: San andreas... nog moeilijk van tijd
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Zijn er hier mensen die Final Fantasy spelen ? Ik ben daar extreem fan van... Het aantal uur da ik daar heb opgezeten druk je best al uit in maanden Far Cry hebk hier ook liggen; maar het spreekt me niet zoveel aan eerlijk gezegd, nochtans vind ik FPS wel cool. |
The Godfather is ook wel cool trouwens. Wel saai opt laatste als de verhaallijn gedaan is. Maar ok 
Laatste game wat ik gespeeld heb is Dreamfall: the longest journey. Soort adventure game. Totaal niet moeilijk, maar nadruk ligt compleet op het ongelooflijk intrigerende Science fiction verhaal. Zelden zo een prachtig verhaal gezien. Enige nadeel: als ge het uitspeelt hebt ge nog geen einde
Dat houden ze voor de 3de game uit de serie schijnt 
http://www.gamespot.com/pc/adventur...tml?q=dreamfall
ik heb uit verveling Oblivion van mijn HD gesmeten. RPG's zijn duidelijk niet aan mij besteed
Ik ben gelukkig al een tijdje gestopt met gamen, aangezien ik er ongeveer 2 jaar geleden veel te veel tijd instak. All-time favorite is en zal waarschijnlijk altijd Red alert 2 zijn ( hoewel ze RA3 aan het maken zijn, compleet in 3D
). Maar vele andere zijn ook de revue gepasseerd: Pharaoh, Warcraft, Black & White, AoE, Tiberian Sun, Starcraft, Diablo, Renegade, Caesar, Championship Manager, Fifa etc. Eigelijk zowat alle strategy games heb ik ooit wel is gespeeld
Helaas ben ik de laatste week weer verslaafd geraakt aan Football Manager 2006
maar aan de positieve kant heb ik toch al de CL gewonnen met Anderlecht ![]()
| quote: |
| Originally posted by Bertn ik heb uit verveling Oblivion van mijn HD gesmeten. RPG's zijn duidelijk niet aan mij besteed |
hehe, patience is a virtue! (of hoe da ook getypt wordt)
| quote: |
| Originally posted by Phortastic lol ik ga hier ni verklaren hoeveel uren ik daar in men leven al aan besteed heb, want dat zou ik al moeten uitdrukken in weken denk ik ![]() Ik tel wel ook de uren erbij toen het nog championship manager was ![]() Beste voetbal manager game ooit gewoon, highly addictive |
kben vroeger wel ne hevige gamer geweest maar da's ondertussen enorm geminderd. Vroeger was dat vooral Nintendo (den eerste, kweet nie meer hoe em heet
) en gameboy. Toen we dan thuis nen pc hadden ben ik daar dan op beginnen gamen. Dat was dan oa Championship Manager (is idd ENORM verslavend), warcraft, Fifa, Unreal, c&c, ... echt teveel om op te noemen
recentelijk ben ik er na jaren eindelijk eens toegekomen om starcraft uit te spelen. De maanden daarvoor speelde ik dan ook vrij vaak nog Pro Evolution Soccer, maar nu ben ik der weer mee gestopt voor een tijdje en game ik zelfs niet meer (buiten free cell en spider solitaire
)
mss dat ik binnekort terug begin met ne voetbalmanager, mijn broer is bezig zelf ene online te maken ... dus kan wel ns zijn dat ik mj daar ga mee bezig houden 
^^ PES > fifa 
PES 5 ben ik nu aant spelen, ma moet nog pak oefenen, krijg geen goalen gemaakt 
wel veel realistischer dan fifa hehe
| quote: |
| Originally posted by Phortastic ^^ PES > fifa ![]() PES 5 ben ik nu aant spelen, ma moet nog pak oefenen, krijg geen goalen gemaakt ![]() wel veel realistischer dan fifa hehe |
. Kben dan ook definitief naar PES overgestapt (ook PES 5). Is nu wel al een tijdje geleden dat ik het nog gespeeld heb
| quote: |
| Originally posted by FCB_Fanatic daar ben ik het dus volledig mee eens . Kben dan ook definitief naar PES overgestapt (ook PES 5). Is nu wel al een tijdje geleden dat ik het nog gespeeld heb |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.