TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
Polen verrassend verloren tegen Ecuador met 2-0.
Miljaar menne pronostiek!
| quote: |
| Originally posted by Real Polen verrassend verloren tegen Ecuador met 2-0. Miljaar menne pronostiek! |

Wereldgoals van Lahm en Frings

| Originally posted by Real Polen verrassend verloren tegen Ecuador met 2-0. Miljaar menne pronostiek! |
Kunt ge eigelijk ergens zien welke matchen (over het ganse toernooi) precies op vt4 en welke op kanaal2 worden uitgezonden?
man, die foto van Ciss� 
zo'n matchen vandaag
, wil geen enkel missen
pronostiek ==> England - Paraguay 3-3
Trinidad and Tobago - Sweden Sweden gaat dit op hun gemakje winnen 1-4
Argentina - C�te d'Ivoire Match of the day 3-0
20 hooligans opgepakt in Frankfurt
Twintig voetbalsupporters, hoofdzakelijk Engelsen en Duitsers, werden in de nacht van vrijdag op zaterdag gearresteert door de politie van Frankfurt bij enkele gewelduitspattingen na de eerste dag van het WK voetbal, maakte een woordvoerder zaterdag bekend.
Achttien van hen werden zaterdagmorgen al vrijgelaten, aldus de politie van Frankfurt, waar zaterdagnamiddag de wedstrijd tussen Engeland en Paraguay wordt gespeeld. Onder de invloed va alcohol hadden de aangehouden supporters materi�le schade aangericht in de stationswijk van Frankfurt.
Vooral wagens en restaurants kregen het zwaar te verduren. De Engelse en Duitse fans begonnen ook met elkaar te vechten, met enkele lichtgewonden tot gevolg. Vrijdagavond had de politie al preventief ingegrepen om een confrontatie tussen supporters te voorkomen. (belga)
lol @ engeland. Als ze zo blijven spelen maken ze echt totaal geen kans op de titel.
Nu hadden ze nog geluk dat de tegenstander aardig meehelpt...
10/jun Engeland-Paraguay 2 - 0
10/jun Trinidad - Zweden 1 - 3
10/jun Argentini� - Ivoorkust 2 - 1
dit was mijn pronostiek voor vandaag... tot zover is het nog niet zo goed geweest voor mijn punten
Trinidad doet het h��l goed tegen Zweden. Wel beetje agressief voetbal met momenten. Arme Wilhelmsson. 
Edit: jawadde Zweden, werk uw kansen eens af. 
Ik snap niet goed dat Kallstrom er niet van in het begin op stond. Gaf op de korte tijd dat hij op het veld stond een goeie indruk, en toch een paar mooie passes. Wihelmsson was ook wel goed bezig.
Zweden heeft idd wel een aantal kansen gehad, maar zoals Trinidad verdedigde was het ver van makkelijk. Ibrahimovic bijvoorbeeld constant met 2-3 man op hem (wat wel logisch is). En buiten 1 � 2 man die bij Trinidad van tijd vooraan stonden, speelde gans die ploeg zuiver op de verdediging (en hoe dan nog). Daardoor is het ook wel ni zo makkelijk om echt zuivere kansen af te dwingen.
| Originally posted by Real Arme Wilhelmsson. ![]() |
just da flosjke hoeft ni
Trinidad mag anders een kaarsje branden voor Hislop hoor, berewedstrijd dat die gekeept heeft
En dat voor de 2de doelman, mooi z'n kans gegrepen! 
En Argentini� al 2-0 voor

Komaan ivoorkust 
| Originally posted by Shadowkid Ik snap niet goed dat Kallstrom er niet van in het begin op stond. |
Morgen 2-0, believe 
| Originally posted by Dj_Day-V Morgen 2-0, believe |
S&M - Nederland: 1-1
Mexico - Iran: 3-1
Angola - Portugal: 0-2
zo heb ik ze gepronostikeerd, momenteel een gedeelde 22ste plaats op 648 deelnemers
t is wel nog vroeg in de wereldbeker natuurlijk 
| Originally posted by Tomorrow Traxx Ja, voor Servi� - Montenegro |
Wees sportief...
Morgen Nederland zien, de rest boeit me niet zo echt. Gelukkig maar, want m'n Statistiek lijdt er nu al onder
Maandag Brazili� \o/
| Originally posted by Bertn 10/jun Argentini� - Ivoorkust 2 - 1 dit was mijn pronostiek voor vandaag... |
Ik zit met een dilemma. Zou ik om 15u naar Servi�-Montenegro - Nederland zien of naar finale Roland Garros (Federer - Nadal) ?
Je kan ook nog naar Formule 1 kijken 
Ja lol Silverstone, het saaiste parcours