TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 27/07/06 Tiësto @ Suikerrock: Grote Markt - Tienen (4h ISOS Set)
Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by christina TiC in hasselt da was het dubbel ofzo? |
| Originally posted by FredNova De hype is nog niet over hoor |
| Originally posted by kokkenmaster En waarom staat Progression als kleine naam op de Donna site bij de timetable? Hij is toch een artiest als een ander? |
| Originally posted by kokkenmaster Niet? Overal waar ik tegenwoordig het woord Tiësto laat vallen is het van "daar hebben we al lang niks meer van gehoord é" of "draait ie nog?". Niet dat dit echt representatief is, maar het duid toch op een feit dat er veel niet meer mee bezig zijn é... |
| Originally posted by Push2005 Omdat het warm-up dj's zijn ofzo... En zeg nu zelf; wie kent nu Progression |
Ivm het 2e... Dan wordt het tijd dat ze die ns leren kennen.
| Originally posted by DJ Sid kben wel beetje blij dat het nu wa over is, je merkt ook dat Tiësto veel minder mainstream draait, ook omdat hij nu nix anders als ISOS-sets speelt, en dat vind ik niet erg |
Niet dat LCA nu een wereldnummer is, maar dat em nu terug minder bekendheid heeft bij de massa vind ik alleen maar positief.
| Originally posted by kokkenmaster maar dat em nu terug minder bekendheid heeft bij de massa vind ik alleen maar positief. |

| Originally posted by FenixStyle Al is het natuurlijk wel afwachten of dit ook zo gaat blijven. Hij zou dit jaar nog met een nieuw album naar buiten, en ik vrees dat we dan weer sets gaan krijgen die voor 3/4 uit eigen werk bestaan.. Het is natuurlijk wel nog afwachten hoe z'n nummers gaan aanslaan bij het grote publiek. Ik hoop alvast dat zijn Pirates Of The Caraiben remix geen voorsmaakje is van de rest van het album.. |

is it possible to buy tickets at the entrance ?
or where can i buy them?
grtz from Germany
BSM
| Originally posted by BSM is it possible to buy tickets at the entrance ? |
zeg, Gaat het optreden van tiesto ergens opgenomen of live uitgezonden worden? Kan er speitig genoeg niet bijzijn.
ik zit ook nog steeds te twijfelen...
Tickets zijn besteld!
Duuuuuus ik ben er bijjjjjjjjj!hahaaaaaaaa

Ik moet werken. Spijtig, want ik krijg hoe langer hoe meer zin in een ISOS setje. 
ik zal er normaal gezien bij zijn (als ik binnen geraak
)
Kmoet volgende dag wel werken 
Als ik de vrijdag verlof krijg (weet ik morgen) wordt het een mooi trance weekend: donderdag Tiesto en zondag Tomorrowland... can't wait
Welke beta's gaan allemaal aanwezig zijn donderdag?:
Fenixstyle
...
Fenixstyle
Synthesia
Fenixstyle
Synthesia
diddi
Fenixstyle
Synthesia
diddi
FredNova +8 
^ Hebt ge uw oma en opa ook knn overtuigen ja?

| Originally posted by diddi ^ Hebt ge uw oma en opa ook knn overtuigen ja? |

Misschien een tip voor zij die met de auto komen:
Probeer parking te vinden in de buurt van het station en dan te voet naar het centrum (+/- 15 min)
Parkeren met Suikerrock is echt een ramp!
^ dat was ik van plan ja! 
| Primeur: reeds 14.000 tickets verkocht voor Tiësto Concert in Tienen Ingediend door Filip Vanden Berghe op Din, 2006-07-25 14:12. Festival | Nationaal nieuws De voorverkoop voor het Tiësto Concert in Tienen loopt heel vlot. De capaciteit van de Grote Markt is 20.000 personen en de voorbije weken gingen 2/3 van de tickets al over de toonbank. Er zullen nog tickets beschikbaar zijn aan de kassa. Om 21u30 start 's werelds beste deejay met zijn set. De support act Progression zorgt vanaf 20u voor de beats. In de binnenstad van Tienen worden 50.000 mensen verwacht. Meer info op www.suikerrock.be. (Foto: Filip Vanden Berghe) |