TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 27/07/06 Tiësto @ Suikerrock: Grote Markt - Tienen (4h ISOS Set)
Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »

Posted by The_G0dfather on Jul-20-2006 19:41:

quote:
Originally posted by christina
TiC in hasselt da was het dubbel ofzo?

'k bedoelde wel in welke andere landen hj nog allemaal isos sets doet

Posted by kokkenmaster on Jul-20-2006 20:52:

quote:
Originally posted by FredNova
De hype is nog niet over hoor

Niet? Overal waar ik tegenwoordig het woord Tiësto laat vallen is het van "daar hebben we al lang niks meer van gehoord é" of "draait ie nog?". Niet dat dit echt representatief is, maar het duid toch op een feit dat er veel niet meer mee bezig zijn é...

Owja, via het Nieuwsblad kan je voor een cd sparen van Suikerrock en 'The Loves We Lost' staat erop. Hoe lang zou deze versie eigenlijk duren aangezien er toch wel een 16 nrs op die cd staan?

En waarom staat Progression als kleine naam op de Donna site bij de timetable? Hij is toch een artiest als een ander?

Posted by Push2005 on Jul-20-2006 22:50:

quote:
Originally posted by kokkenmaster
En waarom staat Progression als kleine naam op de Donna site bij de timetable? Hij is toch een artiest als een ander?

Omdat het warm-up dj's zijn ofzo... En zeg nu zelf; wie kent nu Progression

Posted by DJ Sid on Jul-21-2006 08:41:

quote:
Niet? Overal waar ik tegenwoordig het woord Tiësto laat vallen is het van "daar hebben we al lang niks meer van gehoord é" of "draait ie nog?". Niet dat dit echt representatief is, maar het duid toch op een feit dat er veel niet meer mee bezig zijn é...

het was idd veel erger in de tijd van Traffic en Adagio For Strings! (en het daaropvolgende anderhalf jaar waar ge die nummers echt OVERAL hoorde)

kben wel beetje blij dat het nu wa over is, je merkt ook dat Tiësto veel minder mainstream draait, ook omdat hij nu nix anders als ISOS-sets speelt, en dat vind ik niet erg

Posted by kokkenmaster on Jul-21-2006 10:29:

quote:
Originally posted by Push2005
Omdat het warm-up dj's zijn ofzo... En zeg nu zelf; wie kent nu Progression

Qua warming up: ok Ivm het 2e... Dan wordt het tijd dat ze die ns leren kennen.

Posted by kokkenmaster on Jul-21-2006 10:31:

quote:
Originally posted by DJ Sid
kben wel beetje blij dat het nu wa over is, je merkt ook dat Tiësto veel minder mainstream draait, ook omdat hij nu nix anders als ISOS-sets speelt, en dat vind ik niet erg

Helemaal mee eens. Ik zat vorige week zaterdag op een trouw en daar speelde plots 'Love Comes Again'... Terwijl je je wel moet bedenken dat ze daar anders hoempapa of andere brol draaien Niet dat LCA nu een wereldnummer is, maar dat em nu terug minder bekendheid heeft bij de massa vind ik alleen maar positief.

Posted by FenixStyle on Jul-21-2006 10:43:

quote:
maar dat em nu terug minder bekendheid heeft bij de massa vind ik alleen maar positief.

Dat bedoelde ik dan ook met dat de grote hype over is

Al is het natuurlijk wel afwachten of dit ook zo gaat blijven. Hij zou dit jaar nog met een nieuw album naar buiten, en ik vrees dat we dan weer sets gaan krijgen die voor 3/4 uit eigen werk bestaan.. Het is natuurlijk wel nog afwachten hoe z'n nummers gaan aanslaan bij het grote publiek. Ik hoop alvast dat zijn Pirates Of The Caraiben remix geen voorsmaakje is van de rest van het album..

Posted by Push2005 on Jul-21-2006 11:00:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Al is het natuurlijk wel afwachten of dit ook zo gaat blijven. Hij zou dit jaar nog met een nieuw album naar buiten, en ik vrees dat we dan weer sets gaan krijgen die voor 3/4 uit eigen werk bestaan.. Het is natuurlijk wel nog afwachten hoe z'n nummers gaan aanslaan bij het grote publiek. Ik hoop alvast dat zijn Pirates Of The Caraiben remix geen voorsmaakje is van de rest van het album..

Die pirates remix is zowa het enige werk sinds "In My Memory (CD)" die opmerkelijk kwalitatief geproduced is terug de oude uplifting feel weergeeft. Dat nummer is een meesterwerk. Zeker als je bedenkt dat het origineel in 3/4 geschreven is en het perfect in een 4/4 getransformeerd is.

Ik heb al 2 tracks van't album gehoord en die zijn maar so-so. Van zo'n artist albums moet je nooit teveel verwachten. Alleszinds zal hij zijn sets niet meer volproppen met die dingen zoals vroeger; ook Tiësto leert uit zijn fouten

Tijs is terug goed bezig nu; hij mag van mij zo voortdoen

Posted by BSM on Jul-22-2006 14:45:

is it possible to buy tickets at the entrance ?
or where can i buy them?

grtz from Germany

BSM

Posted by MikeVee on Jul-22-2006 15:29:

quote:
Originally posted by BSM
is it possible to buy tickets at the entrance ?

Yes, you can buy tickets at the entrance. look for the sign "kassa"

Posted by dj pitch (Be) on Jul-23-2006 12:05:

zeg, Gaat het optreden van tiesto ergens opgenomen of live uitgezonden worden? Kan er speitig genoeg niet bijzijn.

Posted by eieregooie on Jul-23-2006 12:30:

ik zit ook nog steeds te twijfelen...

Posted by Gevork on Jul-23-2006 16:23:

Tickets zijn besteld!
Duuuuuus ik ben er bijjjjjjjjj!hahaaaaaaaa

Posted by Real on Jul-23-2006 17:05:

Ik moet werken. Spijtig, want ik krijg hoe langer hoe meer zin in een ISOS setje.

Posted by diddi on Jul-24-2006 07:41:

ik zal er normaal gezien bij zijn (als ik binnen geraak )

Kmoet volgende dag wel werken

Posted by jeronimo_jd on Jul-24-2006 18:04:

Als ik de vrijdag verlof krijg (weet ik morgen) wordt het een mooi trance weekend: donderdag Tiesto en zondag Tomorrowland... can't wait

Posted by FenixStyle on Jul-24-2006 18:21:

Welke beta's gaan allemaal aanwezig zijn donderdag?:

Fenixstyle
...

Posted by Synthesia on Jul-24-2006 19:07:

Fenixstyle
Synthesia

Posted by diddi on Jul-25-2006 07:12:

Fenixstyle
Synthesia
diddi

Posted by FredNova on Jul-25-2006 07:16:

Fenixstyle
Synthesia
diddi
FredNova +8

Posted by diddi on Jul-25-2006 07:31:

^ Hebt ge uw oma en opa ook knn overtuigen ja?

Posted by FredNova on Jul-25-2006 07:46:

quote:
Originally posted by diddi
^ Hebt ge uw oma en opa ook knn overtuigen ja?

ja ja, ons bomma is een die-hard bloempot fan

nee, ik heb 12 jaar op school gezeten in Tienen en tis natuurlijk wel eens sjiek om daar op de markt Tiësto te zien spelen... en dat dachten kameraden dus ook

Posted by FredNova on Jul-25-2006 07:47:

Misschien een tip voor zij die met de auto komen:
Probeer parking te vinden in de buurt van het station en dan te voet naar het centrum (+/- 15 min)
Parkeren met Suikerrock is echt een ramp!

Posted by diddi on Jul-25-2006 08:06:

^ dat was ik van plan ja!

Posted by diddi on Jul-25-2006 14:41:

quote:
Primeur: reeds 14.000 tickets verkocht voor Tiësto Concert in Tienen

Ingediend door Filip Vanden Berghe op Din, 2006-07-25 14:12. Festival | Nationaal nieuws
De voorverkoop voor het Tiësto Concert in Tienen loopt heel vlot. De capaciteit van de Grote Markt is 20.000 personen en de voorbije weken gingen 2/3 van de tickets al over de toonbank. Er zullen nog tickets beschikbaar zijn aan de kassa. Om 21u30 start 's werelds beste deejay met zijn set. De support act Progression zorgt vanaf 20u voor de beats. In de binnenstad van Tienen worden 50.000 mensen verwacht. Meer info op www.suikerrock.be. (Foto: Filip Vanden Berghe)

Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »