TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- you guys know this one...?
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
haha.. hittade en norsk version
http://www.jxit.se/norsk.mp3
| quote: |
| Originally posted by ScuL kan l�gga till att l�ten �r veckans "dancesmash" p� Radio538 (antar att det finns n�gra som kommer ih�g att det brukade vara Radio538 som sponsrade och s�ndade Trance Energy i f�rflutnet ) |
[[ LINK REMOVED ]]
H�rni.. vad �r det f�r fel p� killen?!
F�r varje dag som g�r, s� undrar jag hur han kan st� ut med sig sj�lv och hans pinsamma uttalanden?
Det h�r �r riktigt l�jligt 
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,863415,00.html
hahahahaha
" -Men jag var s� inne i musiken att jag knappt m�rkte dem, s�ger han."
ahhh herregud!!!!
"�r Basshunter... homosexuell?"
"svaret �r hemskt, hemskt mycket mycket... nej"
HAHAHA! 6 viktiga uttalanden i mitt rektum!
Killen �r ju pinsam! Snart blir det nog n�n skottpeng p� honom. 
| Originally posted by DjAviander "�r Basshunter... homosexuell?" "svaret �r hemskt, hemskt mycket mycket... nej" HAHAHA! 6 viktiga uttalanden i mitt rektum! Killen �r ju pinsam! Snart blir det nog n�n skottpeng p� honom. |

L�ste att de planerar en lansering av det d�r utvecklingsst�rda mongot i USA ocks�. Helt sjukt om han lyckas sl� d�r, d� �r det seri�st n�got fel p� m�nniskors smak vad g�ller musik.
Visar bara att vem som helst kan s�tta sig dyngrak vid en dator och g�ra en "hit" som gemene man kan sitta och digga..
| Originally posted by hustler L�ste att de planerar en lansering av det d�r utvecklingsst�rda mongot i USA ocks�. Helt sjukt om han lyckas sl� d�r, d� �r det seri�st n�got fel p� m�nniskors smak vad g�ller musik. Visar bara att vem som helst kan s�tta sig dyngrak vid en dator och g�ra en "hit" som gemene man kan sitta och digga.. |
| Originally posted by hustler L�ste att de planerar en lansering av det d�r utvecklingsst�rda mongot i USA ocks�. Helt sjukt om han lyckas sl� d�r, d� �r det seri�st n�got fel p� m�nniskors smak vad g�ller musik. |
Vi f�r v�l v�nta och se om det blir n�gon hit i USA. De har ju �nd� ingen smak..
Jofawe: Fyfan vad ful hon �r 
ja herregud en s�n skata, tyv�rr s� anser dagens unga tjejer att det �r snyggt att se ut s�n 
eurodance har aldrig funkat i USA, inte ens n�r Madonna eller Kylie Minogue gjorde det. s� jag har inga stora f�rv�ntingar p� Basshunter heller!!
Men l�ten fungerar utm�rkt i Europa hittills, trots att det �r Svenskt!
| Originally posted by >>FK ja herregud en s�n skata, tyv�rr s� anser dagens unga tjejer att det �r snyggt att se ut s�n |
Originally posted by ScuL desto slampigare desto b�ttre |
![]()
Det �r ju sant Zoric 
| Originally posted by >>FK V�lkommen till Sverige |
) ful som fan o de tror de �r kulast
helt v�rdel�st
| Originally posted by >>FK Det �r ju sant Zoric |
| Originally posted by >>FK ja herregud en s�n skata, tyv�rr s� anser dagens unga tjejer att det �r snyggt att se ut s�n |
| Originally posted by Akia Ja, men �r det s� konstigt, det �r ju s�na som ni killar dreglar efter! |
Fanns det inte en tr�d om typ killar/tjejer och f�rh�llanden osv f�r l�������ngesen h�r p� sweta? Vore kul att gr�va upp ![]()
F.�. s� �r tjejer ett ont sl�kte! 
Jag orkar inte med folk som ska ta s� mycket plats, s� jag vilar fr�n de nu p� Sommarlovet.

| Originally posted by Jeremy H Fanns det inte en tr�d om typ killar/tjejer och f�rh�llanden osv f�r l�������ngesen h�r p� sweta? Vore kul att gr�va upp F.�. s� �r tjejer ett ont sl�kte! |
L�tsas som att du inte bryr dig om de s� ska du se att det blir andra bullar...grabbar, var ni �n g�r - ge FAAAAAN i att kl�nga p� brudarna. Finns det n�got som st�ter bort damerna s� �r det fjantar som beter sig som om varje brud de ser �r "den r�tta" och "f�rlorar jag henne s� g�r v�rlden under". Det om n�got har jag l�rt mig under mina 23 korta �r.
H�ller med om efterspelet i din mening Lazlo, att man m�ste se vidare om det inte funkar, dock s� �lskar tjejer att f� uppm�rksamhet och bekr�ftelse, n�got jag personligen har sv�rt f�r (s�vida det inte �r befogat sj�lvfallet) tjejernas v�rderingar till saker och ting i den "ungdomliga" �ldern har f�r�ndrats radikalt bara under de senaste 10 �ren, till det s�mre imo
aja, ska sluta vara moralk�rring bara f�r man �r gammal och gr�
alla �r ju fria att leva som de vill 
Japp, givet att de vill ha uppm�rksamhet, och sj�lvklart ska de ha det - men ju mer man f�rs�ker k�pa deras "godk�nnande" med presenter, middagar och fan vet vad, desto mindre attraherade k�nner de sig av dig.