TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wat schaft de pot?
Pages (13): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
bloemkool stinkt
vanavond sat�'s me gebakkken patatjes en appelmoes
Vanmiddag: Schnitzel me bloemkool 
seg amai en ik dacht da ik moeilijk was op gebied van eten
Mensen stap eens af van die boerenkost
! Ik heb net een vegetarische pasta naar binnen gewerkt 
�k ben moeilijk, ik eet bijvoorbeeld niks da uit de zee komt 
| quote: |
| Originally posted by Antony �k ben moeilijk, ik eet bijvoorbeeld niks da uit de zee komt |
da stinkt trouwens nog veel erger dan bloemkool
ik ben eigenlijk niet zo ne heel moeilijke wat groenten betreft, ik eet zo goed als alle groenten, de ene groente wel liever dan de andere. Ook vis eet ik meestal zonder al te veel problemen, wat vlees betreft ben ik wel iets kieskeuriger.
Kip en gehakt zal ik zonder al te veel problemen eten, maar worsten, biefstuk, kortelet en eigenlijk alles waar het been nog aan zit zal ik niet of met moeite opeten.
| Originally posted by Antony �k ben moeilijk, ik eet bijvoorbeeld niks da uit de zee komt |
| Originally posted by Push2005 Kdacht altijd da ik den enigsten was da nieks uit de zee lustte Al die vortigheid |
Goe om weten da er dus nog meer zijn... Is daar eigelijk gene naam voor, zeegetari�r ofzo
| Originally posted by FCB_Fanatic ik ben eigenlijk niet zo ne heel moeilijke wat groenten betreft, ik eet zo goed als alle groenten, de ene groente wel liever dan de andere. Ook vis eet ik meestal zonder al te veel problemen, wat vlees betreft ben ik wel iets kieskeuriger. Kip en gehakt zal ik zonder al te veel problemen eten, maar worsten, biefstuk, kortelet en eigenlijk alles waar het been nog aan zit zal ik niet of met moeite opeten. |
steak � l'os gegrild boven de haard, chance voor mezelf dat ik da w�l graag eet 
| Ik heb net een vegetarische pasta naar binnen gewerkt |
Vegetarisch is vo janetten
| Originally posted by Xilver Vegetarisch is vo janetten |
Vanavond tropische kip 
| Originally posted by Jasperovitsj Vanavond tropische kip |
)
De kip zelf is Belgisch, maar de rest is redelijk tropisch
(rozijnen, appelsien, curry, rijst, ananas, paprika, kokosmelk, tomaat,...) \o/
| Originally posted by Dj LPG wij ook kip, ma ik betwijfel of ze tropisch is (ze zag ewa wittekes ) |
| Belgi� nog altijd salmonella-land * Belgi� nog altijd salmonella-land Bekijk de pagina uit de krant Meer dan een kwart van de grote commerci�le kippenboerderijen in ons land is besmet met salmonella. Dat is beduidend m��r dan het EU-gemiddelde en ruim driemaal meer dan in Nederland. Dat meldt het Europees voedselagentschap EFSA, en het Federaal Voedselagentschap geeft het ,,probleem'' toe. |
Het maatjes seizoen is terug begonnen, jam jam 
Kmocht het ni weten, tis een surprise van de moeder 
| Originally posted by Antony zeegetari�r |
), gerookte paling op toast bijv.)... Verder moet ik er niks van weten... Inktvissenzuignappen, zeewier, kwallen... alles wat je verder terug vindt in de vertical seafood taco van je schoonmoeder gaat er bij mij niet in...
| Originally posted by Jasperovitsj Vanavond tropische kip |
aardappeltjes met bloemkool en hamburger
| Originally posted by Phortastic aardappeltjes met bloemkool en hamburger |