TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
אוי זה היה טוב
לא ציפיתי לזה
חחחחחח חמוד ביותר
חחחחחח חמוד ביותר
חייב לספר לכם אחת שסיפרו לי היום בערב. זה בא אחרי איזה שוט של אבסנט+ייגרמאייסטר+אפטר-שוק אז אני לא בטוח כמה זה ישפיע עליכם 
בכל מקרה:
איזה אחד היה צריך לזיין, לא זיין כבר חודש כולו מת לזיין. אקיצר ההוא הולך לבית זונות של אתיופיות, בא רואה אתיופית אומר לה "אני יוסי" אז היא אומרת "יוטי יוטי" אז הוא שואל אותה "איך קוראים לך" אז היא עונה "טרה טרה" אז ההוא "אה, שרה. רוצה לבוא איתי לאיזה סיבוב שרה?" אז היא עונה "כן טיבוב טיבוב". טוב ההם עושים סיבוב מגיעים לכזה גן משחקים לנדנדות אז הוא שואל אותה "רוצה להתנדנד?" אז היא אומרת "כן טנדנד טנדנד" טוב ההוא מנדנד אותה וזה, מזדיינים. מזיין מזיין מזיין פתאום היא עושה לו "טילטול טילטול" ההוא בא לוקח את הנדנדה דופק לה בטילטול - שילשלה עליו 
כנראה צריך להיות שיכור בשביל לצחוק מזה...
לא משהו... סורי אחי

למה נתנו לט'רד הזה להעלם??!
start posting jokes
אני צריך לחפש כמה טובות שיפילו אתכם
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter למה נתנו לט'רד הזה להעלם??! start posting jokes אני צריך לחפש כמה טובות שיפילו אתכם |
| quote: |
| Originally posted by NaOren ?? ???? ????? ????. ??? ??? ?? ????:"???? ???? ?? ?????? ??? ????" ???? ??? ?? ??? ?? ??? ??? ???? ?? ??? ???? ???? ???? ?'??? |
| quote: |
| Originally posted by oren_naor דב ושפן חרבנו ביער. הדב שאל את השפן:"תגיד נדבק לך לפעמים חרא לתחת" השפן אמר לו שלא אז הדב שאל אותו אם הוא יכול לנגב איתו ת'תחת |
| quote: |
| Originally posted by NaOren ??? ?????? ??? ?? ????? ?????? ????? ??? ????? |
| quote: |
| Originally posted by NaOren ??? ????? ????"? ??? ????? ????? ????? ??? ????? ??? ????? 3 ????? ???? ??? ????? ???? ??? ????? 5 ????? ???? |
| quote: |
| Originally posted by NaOren ??? ?????? ?? ?????? ????? ?? ???? ????? ?? ?????? ?????... |
| quote: |
| Originally posted by NaOren ?? ???? ???? ??????, ????? ?????? ????? ?? ??? ??? ???????? ?????? ????? |
אבל למה כל כך הרבה פוסטים?
תרכז את כל הבדיחות בפוסט אחד
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts אבל למה כל כך הרבה פוסטים? תרכז את כל הבדיחות בפוסט אחד |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike צודק - ואורן עוד משהוא אתה לא צריך לצטט כל הזמן שאתה נותן פוסט ועוד משהוא - קיבלתי ידיעות ממודים אחרים פה שאתה עושה להם בעיות הם ביקשו ממני להגיד לך על זה אני מניח שעשית את זה בלי כוונה אבל תשתדל לא להציף פורומים אחרים בעברית |
אני לא יודע מה איתכם אבל יש כאלה שסתם מצוטטים כמו יובל (בלי לפגוע)
עכשיו שאתה מצוטט זה בד"כ לענות לתשובה שלא קשורה לטופיק המרכזי עצמו
אבל אם נגיד מישהו שואל בטופיק על מסיבה לא צרעיך לצוטט על מה שהוא אמר!!! כי אתה עונה על הטופיק
אבל אם מישהו ככה שואל משהו בתוך המסיבה ואחרים ממשיכים לכתוב על הטופיק אז מצוטטים ועונים על התשובה!!
SIMPLE!
מורן ככה אתה צריך להסביר
אז מה עם הוא לא יודע אנגלית
סתם אורן, הסברתי לך שצריך ללחוץ על הכפתור למטה
POST REPLY
או אם אתה כבר לוחץ על ה
QUTUE
או משהו כזה
אז תמחק את כל מה שיש בתיבה שכותבים בה לפני שאתה כותב
וסחטיין על הבדיחות, השתפרת
אוקיי אז ככה...
לא אהבתי את הבדיחות אחי... והלכו לי העיניים מרוב פוסטים
תרכז הכל בפוסט אחד וחלאס עם הקווטים
אני יודע שאמרו את זה כבר אבל גם אני חייב לנקוט עמדה
ומורן... אולי תוסיף איזה סעיפון בזה של החדשים וככה יבינו?
תודה בן דוד טיפש...
שאתה אמרת לי איך לשלוח לא אמרת לי למחוק.....
מי יודע מה היה רשום בעמ' האחרון ביומן של אנה פרנק???
רגע מישהו דופק בדלת...
(אני לא אוהב בדיחות שחורות..., אבל אם מישהו רוצה יש לי מלא! )

אחת באה לגניקולוג עושה לו - דוקטור יש לי בעיה הכוס שלי צר מדי
טוב ההוא מחילט לבדוק -
מכניס יד אחת...אצבע ...שתיים והופ כל היד נכנסה
עושה לי תראי הכנסתי יד שלמה
האישה עושה לו = נו תנסה להכניס עוד אחת
מכניס אצבע...שתיים והופ כל היד נכנסה פנימה
הד"ר אמור לה תראי גברת שתי הידיים שלי בפנים !!
אז האשה עושה לו - עכשיו נראה אותך מוחא כפיים
זונה באה לרופא עושה לו - אני רוצה שתעשה לי חור בירך
אז הוא שואל אותה בשביל מה????
היא עונה - קצת כסף מהצד

מוש
מצטער להודיע לך אבל אני לא שואל אותך או אף אחד פה אם לצוטט או לא
מה כל כך מפריע?

חחחחחחחח השניה אהבתי !!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.