TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- התמסחרות של טראקים
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
Re: סלח לי על העילגות אבל...
| quote: |
| Originally posted by oDrori מה זה אומר? נראה לי שאני יודע מה זה MF אבל מה זה TMF? |
מוש, מצטער על הבאמפ אני יודע שזה יעצבן אותך אז תתעלם באמת בלי שום כוונה לעצבן אני כותב את זה כי נרא הלי שיש פה כאלה שיעניין אותם...
טוף אז כניסה למצעד (כרגע פתחתי
no. 20 -
Roger Goode - In The Beginning
!!!גרסת הקליפ היא הרמיקס של פרי
מבחינתי חרא טראק אבל נו שיהיה בהצלחה...
אני די בטוח שיהיה לנו הפתעה עם איזה טראק, אבל נחכה שזה יאושר...
EDIT:
תוספת
Future Breeze - Temple of Dreams
מקום 18
EDIT2:
Faithless ft. Dido - One Step Too Far
מקום 11
4 Strings - Take Me Away (Into the Night)
מקום 10
וואי
Rank1 - Awakening
מקום 9
איזה חרא קליפ... רעשים של מכוניות ואנשים הורסים את כל הקליפ...
:EDIT:
6 - DJ Sammy & Yanou ft. Do - Heaven
לפחות עוד אנשים ישמעו את הרמיקס של גרין קורט
5 - Blank& Jones - Desire
4 - Minimalistix -Close Cover
מה עם 3 2 1 ?
חרא אחד אחד... לא טרחתי... מס' אחד היה
Lazy
הזה או משהו כזה...
לא זוכר את שתיים ושלוש אבל רעעע
שמע אחי מה שמגיע לשם כבר אנחנו שכחנו
טמפל אוף דרימס מי שומע עוד?!
זה טראק מלפני למעלה מ 8 חודשים... וגם קלוז קובר האורגינל יצא לפני איזה חצי שנה... אבל לפחות אנשים נחשפים למוזיקה כזאת
קודם עברנו ליד הבלקוני ושמעו משם את הטראק של לאסגו סומט'ינג ואז מיד אחרי זה הדי ג'יי העביר ל
Lasgo - Alone (Peter Luts Remix)
חבר שלי נגנב מזה והתלהב כמו אני לא יודע מה...
דרך אגב... שהלכנו לאוטו שמעתי ששמו שם את דה טרוט' של קוסמיק גייט
לא האמנתי שבכזה חרא של מקום ישימו כזה טראק
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter דרך אגב... שהלכנו לאוטו שמעתי ששמו שם את דה טרוט' של קוסמיק גייט לא האמנתי שבכזה חרא של מקום ישימו כזה טראק |
שמע בארץ זה לא חוכמה כל החברים (בערך) הערסים הבורים שלי כבר שומעים את
The Truth.
בארץ כל טראק של הארד טראנס מתמסחר תוך שתי שניות, בעיקר אם זה אמן שכבר הספיק להתמסחר בארץ כמו קוסמיק... חכה עוד חודשיים זה בטח יקרה גם עם דאמונד. סקוט פרוג'קט הספיק כבר להתאקלם יופי.
אין מה לעשות אנשים תופסים כאן הארד וגם פסיכודלי בשתי הידיים די מהר...
| quote: |
| Originally posted by oDrori סקוט פרוג'קט הספיק כבר להתאקלם יופי |
וקלאב ביזאר והרמיקס להינס אנד קולד ויש עוד מספיק וגם ככה חמישה טראקים\ רמיקסים מבחינתי זה כבר נחשב יופי של "מקובלות" לא?
יודע מה יש בזה משהו אבל יש הרבה ששומעים את קלאב ביזאר ולא ממש יודעים את זה שזה מיקס של סקוט
זה נכון אבל מצד שני יש מלא טראקים שאנחנו מכירים ומלא רק שומעים פעם ב...
הכל תלוי במידת ההתעניינות וכל זה
צודק.
זה שאנשים לוקחים את קלאב ביזאר בלי לדעת שזה סקוט רק מראה כמה שהארד מתקבל פה בכיף.
בלי קשר, הרי ההבדל בין הארד לפסיכו לאפליפטינג לפרוגרסיב זה בדרייב וברגע שתשים טראק עם דרייב מרביץ כזה של הארד או פסיכודלי אנשים יהיו מרוצים בד"כ...
Whoa
לא ראיתי את כל המצעד אבל כרגע היה מספר 13...
מה זה היה?
Ferry Corsten - Punk
Re: Whoa
| quote: |
| Originally posted by oDrori לא ראיתי את כל המצעד אבל כרגע היה מספר 13... מה זה היה? Ferry Corsten - Punk |
Nope. 
מקום 11
4 Strings - Take Me Away
מקום 9
Faithless ft. Dido - One Step Too Far
ולמי שמעוניין, אני מניח שלא הרבה, הם יראו תיכף ראיון עם אוקנפולד על האלבום שלו
(20) DB Boulevard - Point of View >> לפחות עוד אנשים שומעים את לאנג' אני מניח....
(19) Safri Duo - Sweet Freedom >> שיר חביב ושמייח
(18) Ferry Corsten - Punk
(17) Goldtrix - Trippin'
(16) איזה שיר מחורבן... On Fire
(15) Rank 1 - Awakening
(14) Faithless ft. Dido - One Step Too Far
(13) Roger Goode - In The Beginning {Ferry Corsten remix}
(12) 4 Strings - Take Me Away (Into The Night)
(11) Dee Dee - Forever
| quote: |
| Originally posted by oDrori (12) 4 Strings - Take Me Away (Into The Night) |
כן אבל זה יהיה הגרסא הווקאלית... לא אוהב אותה...
(10) Timo Maas - החדש לא גט דאון בהז
| quote: |
| Originally posted by oDrori כן אבל זה יהיה הגרסא הווקאלית... לא אוהב אותה... |
לא יודע... מעדיף כבר את הגרסא הווקאלית של
Into the Night...
(10) Timo
(9) Sophie Ellis Bextor >> קקי און דה דאנספלור
(8) X-press 2 ft. David Byrn- Lazy
(7) Cassius - I'm A Woman
(6) Dance Nation - Dance
(5) Ian Van Dahl - Reason
(3) Moony - אנא ערף מה השם... אותה זמרת של דיבי בולוורד
Bubbler : Bomfunk MCs - (Crack It) Somthing's Going On
פחחח כבר נשמע כמו בריטפופ
(2) Madhouse - Like A Prayer >> פיכס...
(1) Shakedown - At Night >> א הזהWמה זה הח
מצעד לא משהו עד עכשיו...
Rank1 במקום 20
4 Strings במקום 18 או משהו כזה...
אבל מה, הראו כרגע את הקליפ של
Marc Aurel - Running
בלאט... הווקאליסטית מהשוות שבנמצא
אם משהו יוצא מאוחר היום מהבית
שיפתח אמטיוי
משהו שגיליתי שבוע שעבר
מ12 עד 2 יש מלא קליפים
טובים
וממש טובים מה שמצחיק זה שזה דברים
יותר טובים ממה שיש במצעד
פעם זה היה מעפן אני זוכר היום זה אדיר
שבוע שעבר היה קליפ נדייייר
prodigy - out of space
איך אני מת על השיר הזה
אחי רק שתדע לך שגם ב
VH1
יש קליפים נחמדים לפעמים באמצע הלילה
פעם אחת באתי ללכת לישון אז פתחתי טלויזיה לראות מה יש ופתאום אני קולט את הקליפ של קליר בלו ווטר... חרא קליפ דרך אגב
נכון באמתת קליפ עלוב... ראיתי בוויאייץ' וואן בלילה גם את
Agnelli & Nelson - Everyday 2002 (Alex Gold radioe edit)
אחים שלי, לא הבנתי אתכם בגרוש, קלאב טראנס אמור להיות מסחרי, מרגע שמישהו מוכר עושה קלאב אז זה ברור שהוא ירצה לעשות על זה קופה, זה למה מוציאים גם קליפ, זה לא נקרא התמסחרות, הם כבר ממוסחרים מראש, ומה גם שאם לטראק יש קליפ זה הופך אותו לפחות טוב? לא, זה אותו טראק, אז לא הבנתי למה אתם מגיבים בצורות של "אני שונא טראקים שמתמסחרים", הרי תחשבו רגע, זה הפרנסה של החברה האלה, זו הדרך שלהם להרוויח כסף, אף אחד לא מרוויח מלהוציא תקליטים, מרויחים מהופעות, לגבי קליפים אני לא ממש יודע... בקיצר מה שאני בא להגיד כאן זה שטראקים כאלה בד"כ ממוסחרים מראש, וזה לא רע אם חושבים על זה... ולא הבנתי למה זה רע שערסים שומעים את קוסמיק, זה רק מראה שהם מתפרסמים יותר, זה הרי היה צפוי שמתישהו הטראקים האלה יגיעו לערסים... זה מה שנקרא נצחונות מודרני
חחחח 
אם כבר מדברים על מה אני לא אוהב, אני לא אוהב שאנשים מכירים את השירים שאני מנגן כי זה מוציא את האפקט של לשמוע פעם ראשונה
לא שהם ממוסחרים, זה שחלק מהם ממוסחרים זה ברור...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.