TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Party reviews (uitgezonderd de grote festivals)
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »
Exclaim! - Alphen a/d Rijn (30.09.2006)
Line-up:
Sied van Riel
Danjo & Styles
Xaero
Dynamic Sense
> PICAAAAS
> Playground Phun (Google) video met Danjo & Styles
Vroeg gearriveerd omdat Fo Riel opende en redelijk vroeg (2am ofzo) gegaan omdat we te brak en ik te snotterig waren...
Was wel weer errug gezellig en OMFG wat zijn D&S een stel vermakelijke gasten
Sied daarentegen stond zo zalig rielekst te mixen...staffe set dattie weer neerzette... 
quote:
Originally posted by FenixStyle
Waar blijft dat report van Milk Inc Supersized?
Lach maar met Milk Inc, maar ik was aanwezig en 14.000 handjes in de lucht bij elke plaat zorgden ervoor dat het Sportpaleis stond te daveren. Toen Regi vroeg of er buitenlanders aanwezig waren bleek er een groep Amerikanen, Engelsen, Spanjaarden, en nog wat andere landen aanwezig te zijn.
De Belgen hebben hun weer eens van hun meest onverdraagzame kant getoond. Toen Regi vroeg of er mensen van Oost-Vlaanderen waren werd er "boe" geroepen. Zo ging hij elke provincie af en werd bij elke naam "boe" geroepen. Toen hij vroeg of er Nederlanders waren werd het zelfs nog erger. En dan durven sommige politici nog vragen of de Belg onverdraagzaam geworden is... spijtig, maar we gaan zeer slechte tijden tegemoet, maar dit terzijde.
De openingsplaat was La Vache, wat direct een glimlach bij mij teweeg bracht. Het is en blijft een super nummer! En Linda, een nachtegaaltje die bewezen heeft dat ze kan zingen. Tijdens de unplugged sessie heeft zij voor eens en altijd bewezen dat ze kan zingen. Regi, 't ja... elk circus heeft een goeie clown nodig. Persoonlijk vond ik dat hij teveel tussen kwam toen Linda aan het zingen was. De intermezzo's tussen nummers, either you like it or you don't. Het publiek vond het alleszins zalig.
2 uur de hits van Milk Inc. Ik had liever nog wat meer oudere nummers gehoord, maar de klassiekers kwamen aan bod. Regi zong ook nog z'n Lonely en No More Music.
Zoals ik al zei: lach er maar mee, maar hij stond er wel voor een uitverkochte zaal. 14.000 mensen aan 50 EUR. Voor dat geld zou u ook met mijn kop mogen lachen!
| quote: |
| Originally posted by dj Elof Zoals ik al zei: lach er maar mee, maar hij stond er wel voor een uitverkochte zaal. 14.000 mensen aan 50 EUR. Voor dat geld zou u ook met mijn kop mogen lachen! |
| Originally posted by Push2005 50 euro Regi de geldwolf |
Den tracklist... enne, een live setje zal niemand hier interesseren zekers?
1. La Vache
2. Run
3. Shine on
4. Sleepwalker
5. Blind
6. No angel
7. Losing love
8. I don't care (met Sylvie van Sylver)
9. The boy is mine (met Sylvie van Sylver)
10. No music
11. Lonely
12. Rhythm is a dancer
13. No limit
14. In my eyes
15. Whisper (met op de gitaar John Miles Junior)
PAUZE
1. Saxy Motion
2. Time
3. Land of the living
4. Tainted love
5. Never Again
6. Oceans
7. Maybe (ballade gezongen als duet door Regi & Linda)
8. Walk on water (reprise)
9. The sun always shines on tv
10. Breathe without you
11. Go to hell
BONUSNUMMERS
1. Heaven
2. Insomnia
| Originally posted by dj Elof quote: Originally posted by FenixStyle Waar blijft dat report van Milk Inc Supersized? Lach maar met Milk Inc, maar ik was aanwezig en 14.000 handjes in de lucht bij elke plaat zorgden ervoor dat het Sportpaleis stond te daveren. Toen Regi vroeg of er buitenlanders aanwezig waren bleek er een groep Amerikanen, Engelsen, Spanjaarden, en nog wat andere landen aanwezig te zijn. De Belgen hebben hun weer eens van hun meest onverdraagzame kant getoond. Toen Regi vroeg of er mensen van Oost-Vlaanderen waren werd er "boe" geroepen. Zo ging hij elke provincie af en werd bij elke naam "boe" geroepen. Toen hij vroeg of er Nederlanders waren werd het zelfs nog erger. En dan durven sommige politici nog vragen of de Belg onverdraagzaam geworden is... spijtig, maar we gaan zeer slechte tijden tegemoet, maar dit terzijde. De openingsplaat was La Vache, wat direct een glimlach bij mij teweeg bracht. Het is en blijft een super nummer! En Linda, een nachtegaaltje die bewezen heeft dat ze kan zingen. Tijdens de unplugged sessie heeft zij voor eens en altijd bewezen dat ze kan zingen. Regi, 't ja... elk circus heeft een goeie clown nodig. Persoonlijk vond ik dat hij teveel tussen kwam toen Linda aan het zingen was. De intermezzo's tussen nummers, either you like it or you don't. Het publiek vond het alleszins zalig. 2 uur de hits van Milk Inc. Ik had liever nog wat meer oudere nummers gehoord, maar de klassiekers kwamen aan bod. Regi zong ook nog z'n Lonely en No More Music. Zoals ik al zei: lach er maar mee, maar hij stond er wel voor een uitverkochte zaal. 14.000 mensen aan 50 EUR. Voor dat geld zou u ook met mijn kop mogen lachen! |

(tenslotte, itt 3/4 van het publiek gisteren in het Sportpaleis, ging ik tien jaar geledenen w�l al uit de bol op Milk Inc...
)
Milk Inc.....er gaat nog steeds geen belletje rinkelen hierzo...
Zal die hype vast en zeker genegeerd hebben toendertijd
Ben niet zo'n volgzaam typje 
| Originally posted by Loraine Milk Inc.....er gaat nog steeds geen belletje rinkelen hierzo... Zal die hype vast en zeker genegeerd hebben toendertijd Ben niet zo'n volgzaam typje |
La Vache
De rest mogen ze voor mijn part in de vuilbak gooien.
ik ben niet kunnen gaan
maar ik zal proberen om er volgend jaar bij te zijn.
toch mooi hoe regi al zo lang aan de top staat en dat was allemaal live eh 
| Originally posted by Xilver La Vache De rest mogen ze voor mijn part in de vuilbak gooien. |
| Originally posted by anke ze hebben alles in vuilbak gegooid want ze hebben alles opnieuw moeten maken omdat ze van studio veranderd waren |
ja, jammer dat ze de CD nog niet uitgevonden hebben
en tegenwoordig metselen ze pc's vast in de muur
eh?
ik heb het gezien op regi's world
de meeste nummers hebben ze opnieuw moeten namaken
Argh...so...hard...
| Originally posted by anke eh? ik heb het gezien op regi's world de meeste nummers hebben ze opnieuw moeten namaken |
maar misschien mag dat niet met rechten ofzow?
heb je regi's world gezien daarin zeiden ze dat?
ze hebben gewoon alles opnieuw moeten maken
| Originally posted by Config hoe dom moet ge nu wel zijn als ge dat niet doet |
| Originally posted by anke maar misschien mag dat niet met rechten ofzow? heb je regi's world gezien daarin zeiden ze dat? ze hebben gewoon alles opnieuw moeten maken |
| Originally posted by Xilver La Vache De rest mogen ze voor mijn part in de vuilbak gooien. |
IK SNAP HET OOK NIET
maar in regi's world was
ze zeiden dat er speciaal bij misschien heeft iemand hier nog gekeken? als tegen dan deze discussie maar niet over zijn smoel gaat
maar als je dat op cd hebt heb je dan elk geluidje zoals belletjes enzow apart zodat je die live kunt afspelen? ik denk dat ze dat bedoelen
| Originally posted by anke maar als je dat op cd hebt heb je dan elk geluidje zoals belletjes enzow apart zodat je die live kunt afspelen? ik denk dat ze dat bedoelen |
| Originally posted by Jasperovitsj Ja, hij moet natuurlijk al die ingewikkelde akkoorden die hij live op zijn keyboard gaat spelen instuderen. Zijn draadloos keyboard. Op batterijen. |
| Originally posted by anke maar als je dat op cd hebt heb je dan elk geluidje zoals belletjes enzow apart zodat je die live kunt afspelen? ik denk dat ze dat bedoelen |
je hebt gelijk dat het anders nooit live was
maar deze keer was het wel helemaal live en dat maakte het nog beter
misschien kan dj elof dit zeggen?