TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Sommar !
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »
sprang tydligen f�rbi ett par TA's verkar det som. Tror jag s�g dig filma med mobilen iaf ett par g�nger rakt framf�r mig (jag med totalljud(e?) p� T-shirten) 
Akia sprang man f�rbi dig ocks�?
Vi kanske skulle ha en gathering eller n�tt p� andy moore d�r alla kommer tidigt eller n�tt 
Akia sprang man f�rbi dig ocks�?
Vi kanske skulle ha en gathering eller n�tt p� andy moore d�r alla kommer tidigt eller n�tt
[/QUOTE]
N�, jag va inte d�r
. De skulle va riktigt kul me en gathering! Visserligen b�rjar jag jobba kl. 6 dan efter men de g�r kanske att �ndra lite p�. 
jag skulle upp 9 dagen efter, de sved men de gick. ska man upp 6 ere bara � skita i att sova 
Andy Moor b�r inte missas, gathering eller ej!
| quote: |
| Originally posted by Akia S� det gav mersmak? |
Det va riktigt m�ktigt, helt klart �ver mina f�rv�ntningar
| Originally posted by Vizay jag skulle upp 9 dagen efter, de sved men de gick. ska man upp 6 ere bara � skita i att sova ![]() Andy Moor b�r inte missas, gathering eller ej! |
Jag funderar p� att g� i kv�ll, blir de n�n gathering?
vet inte om de blir n�n gathering men jag kommer iaf som vanligt! 
| Originally posted by Vizay vet inte om de blir n�n gathering men jag kommer iaf som vanligt! |
| Originally posted by SteveTranz4ever Kommer nog en snabbis ocks�... jobba imorrn |

Vilken tid brukar ni vara d�r? Finns det biljetter kvar om man kommer efter 22 tro?
| Originally posted by Akia Vilken tid brukar ni vara d�r? Finns det biljetter kvar om man kommer efter 22 tro? |
Jag kommer ikv�ll (ensam) , min polare m�r uselt av n�gon konstig anledning s� blir inte s� roligt som jag t�nkt mig =/
meeh....jag har fortfarande ryck i benen efter kryssningen. Ett partaj hade jag absolut inte tackat ner till idag
Jag har fortfarande tr�ningsv�rk i hela kroppen! F�rst�r varf�r n�r jag ser bilderna fr�n dansgolvet...
jag brukar dyka upp r�tt tidigt, n�n g�ng mellan 22-23 oftast. L�tt � parkera utanf�r d� 
Stackars Andy! Det kan inte ha varit en rolig spelning f�r honom ig�r
Han fick ju inte ens dra sin avslutningsl�t!
Anyway, jag �r n�jd eftersom jag fick en skiva av honom
| Originally posted by Christian �. Stackars Andy! Det kan inte ha varit en rolig spelning f�r honom ig�r Han fick ju inte ens dra sin avslutningsl�t! Anyway, jag �r n�jd eftersom jag fick en skiva av honom |
Ja, stackarn! Men de blev ju riktigt bra i alla fall till slut! 
| Originally posted by SteveTranz4ever Det vart ju tyv�rr lite knas ig�r eftersom Andys bagage inte kom ute p� Arlanda. Dom fick fixa det p� annat vis och d�rf�r blev allt lite f�rsenat. |
| Postat av Staffan p� TC Hej T�nkte f�rklara lite varf�r saker och ting blev lite fel ig�r. Visst strul, som ni inte vet och vissa andra som kanske inte borde vara s� sv�ra att r�kna ut.. (jag gick ju dessutom upp och f�rklarade i mikrofon innan Andys set). Andy Moor fl�g fr�n Manchester och landade p� Arlanda p� m�ndag eftermiddag. Eftersom inget handbagage inte till�ts p� flyg fr�n och till England sen i torsdags fick han checka in b�de sina skivor och sin dator. V�l i Stockholm fanns ingen av hans tv� v�skor med planet och vi gjorde en f�rlustanm�lan. SAS-personalen lovade att allt skulle komma med det enda flyg fr�n Manchester som fanns den dagen, ett plan som skulle komma in kl 23.00. Andy tog in p� sitt hotel och jag k�rde senare ut till Arlanda f�r att h�mta hans prylar. Efter en halvtimmes letande (d� var klockan 23.30) visade det sig att bara en av v�skorna hade kommit med, den med datan och kl�derna. Andys skivor var kvar i England och det skulle var om�jligt att f� hit dem i tid eftersom det inte gick fler flyg. D� kom vi p� en Plan B, dvs att Andy skulle br�nna ner ett antal cd-skivor fr�n sin dator och d�rigenom kunna genomf�ra ett set. Jag �ker till v�rt kontor och h�mtade tomma cd-skivor, tomt cd-case mm och k�rde till hans hotell. D� var klockan redan 00.20 och vi satte upp skyltar p� GK att Andy skulle b�rja spela senast kl 01.00. Att hitta r�tt l�tar p� datorn + att hinna br�nna dem p� s� kort tid �r naturligtvis r�tt s� svettigt, men vi hann br�nna ca 4-5 st som han b�rjade anv�nda (d� hade Jace f�tt spela en timme till, trots att han bara hade warmup-musik med sig). Andys plan var att forts�tta br�nna fler skivor under sitt set s� att ingen skulle m�rka n�n st�rre skillnad. D� h�nde det som vi alltid f�rs�ker undvika. Dj:en placerar sin drink p� samma bord som skivorna och datan och b�rjar hoppa j�mfota p� scen... en halv liter vodka redbull rinner ut �ver alltsammans och g�r att datan strejkar och de f� cd-skivor vi br�nt blir genomkladdiga (d�rav avbrotten). Inget av detta gick ju att f�ruts�ga och vi gjorde verkligen allt f�r att r�dda kv�llen. Att sedan Andy inte st�ngde av musiken i tid som vi sagt �t honom (och alltid s�ger till om!) gjorde att n�n m�ste dra ned volymen eftersom han v�grade sj�lv. Skulle n�gon fr�n tillst�ndsmyndigheten vara nere och man spelar EN minut efter 03, s� ryker tillst�ndet, s� �r det tyv�rr. Det �r inte illvilja fr�n v�r sida utan v�r skyldighet. Tyv�rr fattar v�ldigt m�nga utl�ndska djs inte detta, hur tydlig man �n �r. Andy var i �vrigt cool f�rutom tv� r�tt jobbiga svenska polare som betedde sig j�kligt trist (pysslade bl a med s�nt som hade gjort tillst�ndsmyndigheten vansinniga..). Tyv�rr drabbar detta inte dem sj�lva utan dj:en, eftersom man som arrang�r definitivt v�ger s�nt om man vill boka dj:en n�sta g�ng. Mvh, Staffan, Monday Bar |
swede_trance vare du som va d�r ig�r � fick en av skivorna? 
om david west - make u mine finns p� den s� kommer jag snart s�ka upp dig och r�na dig p� dne skivan 
f�r�vrigt var det en grym kv�ll trots omst�ndigheterna, t�nkte f�rst att jag skulle saxa in vad staffan skrev p� TC men eftersom stefan var ca. 20 sekunder snabbare �n mig s� sket jag i det 
Kan sj�lv till�gga att Andy Moor �r en sjukt trevlig kille..
Vi f�r skylla p� alquida eller blair denna g�ng 
| Originally posted by Vizay swede_trance vare du som va d�r ig�r � fick en av skivorna? ![]() om david west - make u mine finns p� den s� kommer jag snart s�ka upp dig och r�na dig p� dne skivan ![]() f�r�vrigt var det en grym kv�ll trots omst�ndigheterna, t�nkte f�rst att jag skulle saxa in vad staffan skrev p� TC men eftersom stefan var ca. 20 sekunder snabbare �n mig s� sket jag i det |
aha sry, h�rde inte ett skvatt av va du sa p� golvet. f�rstod att du va TA dock 
Va vare f�r skoj p� skivan d�? 
grymt f�r�vrigt att andy �terigen spelade en liten edit p� Air for Life