TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 26/8 TranceSessioN,Antwerp Jonas Steur,Miika Kuisma,Dazzle,Sied Van Riel,.....
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
hahah snob tent he 
Zet de champagne maar koud dan alvast
En daarna breken we het kot gewoon af Beta style
dat het zweet langs de muren naar beneden loopt zoals in Gent haha !
| quote: |
| Originally posted by Estuera hahah snob tent he ![]() Zet de champagne maar koud dan alvast En daarna breken we het kot gewoon af Beta style dat het zweet langs de muren naar beneden loopt zoals in Gent haha ! |
Enne, snobs zijn ook best lekker
| Originally posted by Loraine Lekkerrrrrrrrr Enne, snobs zijn ook best lekker |
| Originally posted by Dark Apostle Vooral de jongere met een beetje bruine suiker over |
| Originally posted by Estuera hahah snob tent he ![]() Zet de champagne maar koud dan alvast En daarna breken we het kot gewoon af Beta style dat het zweet langs de muren naar beneden loopt zoals in Gent haha ! |
Eerste trance avond sinds lang, en meteen Kuisma & van Riel
request-tune: Modulation - White Flame (Miika Kuisma Dub) 
| Originally posted by Loraine Klinkt als... 9 1/2 weeks |
| Originally posted by Eagle` Eerste trance avond sinds lang, en meteen Kuisma & van Riel request-tune: Modulation - White Flame (Miika Kuisma Dub) |
Oja, ik hoor net dat The_GOdfather ook een flesje Champagne meeneemt ! 
| Originally posted by Loraine Oja, ik hoor net dat The_GOdfather ook een flesje Champagne meeneemt ! |
| Originally posted by The_G0dfather 1) wtf den alma en geen boot, ben er tegen ! 2) met drank in cafe komen is te schooierig, ofwel dat 't mag, dan heb ik er wel paar bij |
Pre-party
| Originally posted by Loraine Wie heeft het hier over IN de kroeg? Pre-party |
| Originally posted by The_G0dfather verdomme ik had vroeger een kot in a'pen, zou wel handig zyn |
Un bicchiere di spumante, per favore 
In den Alma da nog wel, zoiets houdt mij dus wel tegen
Ik heb dan toch 2de zit, dus ik kon sowieso niet komen
| Originally posted by Jasperovitsj In den Alma da nog wel, zoiets houdt mij dus wel tegen |
Ziet eruit als een doorsnee clubavond in een studententent/stad als ge het mij vraagt. Khad ook liever op ne boot gezeten, ma goed..gezellig wordt het toch wel
Bwah ik weet nog da da vol Scapa-janetten zat in de tijd da ik daar op 't school zat, maar met 'n trance-feestje zal het beta-team toch wel in grotere getale aanwezig zijn (hoop ik). Ik zal er in elk geval proberen te zijn.
| Originally posted by Loraine Nou maak je me echt nieuwsgierig naar die tent ! Kheb de foto's eens bekeken op die site, maar valt toch allemaal best mee Ziet eruit als een doorsnee clubavond in een studententent/stad als ge het mij vraagt. Khad ook liever op ne boot gezeten, ma goed..gezellig wordt het toch wel |
| Originally posted by Jasperovitsj In den Alma da nog wel, zoiets houdt mij dus wel tegen |
Zeg, Kel, hebt ge overdag wat te doen die 26e? Ik vrees dak vroeg in A'pen zal zijn omdat ik nie via Lommel maar via E'hoven moe reizen.
Anders zouk zeggen: we maken er een trance chicas dag van 
| Originally posted by Loraine Zeg, Kel, hebt ge overdag wat te doen die 26e? Ik vrees dak vroeg in A'pen zal zijn omdat ik nie via Lommel maar via E'hoven moe reizen. Anders zouk zeggen: we maken er een trance chicas dag van |
| Originally posted by Loraine Zeg, Kel, hebt ge overdag wat te doen die 26e? Ik vrees dak vroeg in A'pen zal zijn omdat ik nie via Lommel maar via E'hoven moe reizen. Anders zouk zeggen: we maken er een trance chicas dag van |
)
LOL, ja shoppen en ergens wa drinken, meer doen wij vrouwen dan nie he 
@ GF: hebt ge nie ergens een reserve-kot in A'pen ofzo ?
'k twijfel enorm of ik nog ga...
zoveel partyboten dat er zijn in Antwerpen en dan zo'n cafe met een reputatie 
| Originally posted by domineesje 'k twijfel enorm of ik nog ga... zoveel partyboten dat er zijn in Antwerpen en dan zo'n cafe met een reputatie |
| Originally posted by domineesje 'k twijfel enorm of ik nog ga... zoveel partyboten dat er zijn in Antwerpen en dan zo'n cafe met een reputatie |