TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Pages (26): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
| quote: |
| Originally posted by Real Haha. Kom, die hotdogs zijn zo slecht nog niet. Beter gratis rommel weggeven dan helemaal niks. Het is enkel irritant dat ge er zolang voor moet aanschuiven als iedereen gaat lopen van Regi's set. |
| Originally posted by Antony waren ze toen al ni op? |

Ziet er iemand eigenlijk Regi ergens in de lineup staan?

Mooi he. 

REgi is geweigerd omdat ie Linda wou thuislaten en een live act doen met Jo Valley.. 
Kga ook maar eens gaan zien denk ik.
| Originally posted by BZRK Kga ook maar eens gaan zien denk ik. |
| Originally posted by domineesje wat een spam kan doen |
| Originally posted by Jasperovitsj Ziet er iemand eigenlijk Regi ergens in de lineup staan? |
), en hij zal zich daarvoor moeten voorbereiden, I suppose?
Ja, hij moet natuurlijk al die ingewikkelde akkoorden die hij live op zijn keyboard gaat spelen instuderen. Zijn draadloos keyboard. Op batterijen.
Ik las in de krant dat het milk inc gedoen bijna uitverkocht is en er mogelijk een 2de concert komt 
in de krant las ik al dat hij Milk inc. met Clouseau vergelijkt, hij als Kris en Linda als Koen. Wie weet ambieert hij ook elk jaar terug te komen voor 13 uitverkochte sportpaleizen
Milk Inc. in't midden wilk ni missen
| Originally posted by MikeVee Ik las in de krant dat het milk inc gedoen bijna uitverkocht is en er mogelijk een 2de concert komt |
Noemen 
| Originally posted by Jasperovitsj Noemen |
"dat heten ze trance" klinkt toch gewoon niet? 
Jasper wil gewoon terug zo snel mogelijk op 11.000 posts komen; hij heeft de verwijdering van OT#3 nog steeds niet verwerkt 
+1 
| Originally posted by Jasperovitsj Ja, hij moet natuurlijk al die ingewikkelde akkoorden die hij live op zijn keyboard gaat spelen instuderen. Zijn draadloos keyboard. Op batterijen. |
Voila mijn ticket is ondertussen ook binnen,
| Originally posted by Devilex Voila mijn ticket is ondertussen ook binnen, |
Vorig jaar geweest.
Barst slechte geluid.Das een reden om ni te gaan dees jaar!
Ah ja ni te vergeten, marginaal volk dat er rond loopt 
| Originally posted by Gevork Vorig jaar geweest. Barst slechte geluid.Das een reden om ni te gaan dees jaar! Ah ja ni te vergeten, marginaal volk dat er rond loopt |
| Originally posted by Gevork Vorig jaar geweest. Barst slechte geluid.Das een reden om ni te gaan dees jaar! |
Ah ja ni te vergeten, marginaal volk dat er rond loopt |