TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SweTA mixfestival Summer 2006
Pages (13): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Reckat � klart 
| quote: |
| Originally posted by Braxen Reckat � klart |
| Originally posted by anuga Ska spela in idag hade jag t�nkt mig, men spelar hellre live senare |
| Originally posted by SteveTranz4ever Kommer du vara i Sthlm ? Tror nog vi kan va 2 - 3 till som k�r live... �n s� l�nge �r det bara jag och Vizay som k�r live hemmifr�n mig... |
| Originally posted by SteveTranz4ever Kommer du vara i Sthlm ? Tror nog vi kan va 2 - 3 till som k�r live... �n s� l�nge �r det bara jag och Vizay som k�r live hemmifr�n mig... |
Har precis spelat in min set 
Ass�.. �r det bara jag som blir mindre uppm�rksam p� tr�dar som ligger sticky? �r v�l inte riktigt det som �r tanken antar jag
M�ste f� tummen ur idag och kn�pa ihop n�t ;S
| Originally posted by Jeremy H Ass�.. �r det bara jag som blir mindre uppm�rksam p� tr�dar som ligger sticky? �r v�l inte riktigt det som �r tanken antar jag M�ste f� tummen ur idag och kn�pa ihop n�t ;S |
jag la just upp fisken set p� ftpn. �h nej jag har inte tjuvlyssnat 
Jag uppar min mix just nu.
Steve, om jag inte f�r n�gra f�rhinder eller n�tt f�r jag dra av ett liveset hos dig sen
?
D� var jag �ven klar med min mix d�. Man �r ju ute i sista minuten som vanligt. Jag uppar min mix i alla fall alldeles strax.
va i b�vern! mitt namn st�r ju inte ens med i f�rsta posten bland snibbarna som ska vara med...rasister! 
�r det bara jag som inte kan hitta n�got datum f�r n�r mixfestivalen �ger rum?
| Originally posted by Laszlo �r det bara jag som inte kan hitta n�got datum f�r n�r mixfestivalen �ger rum? |
| Originally posted by Laszlo va i b�vern! mitt namn st�r ju inte ens med i f�rsta posten bland snibbarna som ska vara med...rasister! ![]() �r det bara jag som inte kan hitta n�got datum f�r n�r mixfestivalen �ger rum? |
Nu har jag k�pt en massa s�ta ch00ns fr�n beatport - ska spela mitt bidrag till festivalen slash mbar-promo alldeles strax 
Uppar en mix, men spelar som sagt hellre live, sen att min blev 42 min
ororar mig, planerade 60
kanske kan kasta en en eller tv� l�tar till, hummm
S�d�r, nu �r min mix uppe...n�gon �verg�ng blev
men �verlag s� rockar mixen era sockar!
Se till att spika ett datum nu...
N�sta m�ndag - onsdag? Bra, s� �r det best�mt
| Originally posted by Laszlo Se till att spika ett datum nu... N�sta m�ndag - onsdag? Bra, s� �r det best�mt |
^ mja men vafan 1 vecka �r tillr�ckligt om man promotar bra
.. mixen ska juh helst k�nnas fr�sch n�r den spelas :P
N�n som e lite finurlig f�r ju g�rna snickra ihop en avatar likt den vi hade senast (y)

hade lite tr�kigt idag
s� jag testade lite
texten osv. ers�tter jag s�klart med n�tt ni vill ska st�.. hoppas ni gillar den 
Now we're talking ! GG Fede, personligen k�r jag fortfarande helst n�sta vecka 
| Originally posted by Braxen hade senast (y) |

har haft lite f�r mkt tid �ver idag
h�r kommer en ny som �r b�ttre �n min f�rra 

Very nice fede...cleant och stiligt, precis som det ska vara!
kalasfin fede!