TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- I Love Techno 2006
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
zeg pee, tis nu toch ook nergens voor nodig om zon bakkes op te zetten
chill
| quote: |
| Originally posted by Bertn zeg pee, tis nu toch ook nergens voor nodig om zon bakkes op te zetten chill |
| Originally posted by domineesje Cafe theatre 't Putje near the station Limonada |

Loungebar in Ghent??
Bloomingdales 
great chocolate @ "de chocoladebar"!!
| Originally posted by domineesje Limonada |
| Originally posted by The_G0dfather +1, one of the best bars in gent, modern look, great cocktails, sweet lounge music, alot of beatiful chicks and great sitting bags |
Wat een zin zeg!
Vanmorgen examen gedaan, wat volgens mij toch best goed ging en zo spullen pakken en richting Transara. FF lekker maffen in de wagen op weg naar Gent 
Wellicht treffen wij nog wat BETA's? 
Zoek het 'I (l) TRANCE' tshirt. Dat zal ik dan zijn 
*muggenzift mode on*
ik zag net dit op de site van ILT
bij James Holden staat er label = cocoon
en zetten ze in de music player 'James Holden - Nothing'
no can do
no can do
cocoon verzorgt de bookings van Holden wereldwijd, maar zen label blijft natuurlijk Border Community
en Nothing (eigenlijk Holden & Thompson) is nu niet echt representatief aan zen oeuvre
*muggenzift mode off*
uhm
Gisteren was het op TMF "Top 10 I Love Techno"
De volgorde weet ik niet meer precies, maar het zag er ongeveer zo uit
Soulwax - NY Excuse
Tiefschwarz - Wait And See
Tiga - You Gonna Want Me
Carl Craig - Televised Green Smoke
Cassius - The Sound Of Violence
Laurent Garnier - The Man With The Red Face
Kraftwerk - Aerodynamik
Dave Clarke & Chicks On Speed - What Was Her Name
+ 2 andere, die me niet te binnen schieten, het waren alleszins beide electro/house nummers
Dat is pas een schande 
tja, hoeveel technoartiesten brengen een videoclip uit?
ik erger mij allang niet meer aan zo'n dingen
yegshemesh, what childrens are going to i loves teknos? it will be naais! why not?happy time!

Sexytime! :unsure:
On-topic: Lektroluv is lekkere plaatjes aan't draaien, maar was precies even paniek met zijn mixer (voor hij begon)?
Videostream aant volgen dus 
Dev jong, stomme penis! Wa doet gij hier? Ge zou beter meer op LnW poste 
Tis al goed, kben hier weg, onbekende persoon. 
(lees: pm mij eens wie gij zijt, want kzou't ni weten)
Haha sgoed, kvind het grappig da we mekaar hier tegenkome 
| Originally posted by RadiantB Laurent Garnier - The Man With The Red Face |
) terug naar Clarke. Clarke begon met wat verrukkelijke melodieuze tracks maar ging al spoeding over op het wat op de verdere nacht herkenbare beuq-werk

Ook net terug...
Ben omstreeks 23u10 aangekomen in flanders expo en direct op zoek gegaan naar de zaal waar Kraftwerk bezig was. Enorm genoten van de liveact van de vier, toch iets dat ge minstens één keer zou moeten gezien hebben, imo. Verder nog een deel van de set van Clarke gezien, die zeker niet slecht bezig was. Verder kon ook James Holden mij wel bekoren. Een verrassing was toch wel Ellen Alien & Apparat die imo ook wel een geslaagde liveact gaven. Na 4 uur nog even voorbij Laurent Garnier gepasseerd, om uiteindelijk bij Ortin Cam te eindigen.
Was best wel een geslaagde nacht 
Politie doet drugsvangst bij I Love Techno in Gent
I Love Techno in Gent telde zaterdagnacht zo'n 13.000 bezoekers. De politie arresteerde 83 personen, van wie er vijf uiteindelijk voorgeleid zullen worden voor de onderzoeksrechter voor drugshandel, zo maakte het parket bekend. Er werden 410 XTC-pillen in beslag genomen en zes flesjes vloeibare XTC. Ook ruim 9 gram coca�ne en 8 gram speed werden aangetroffen, naast 115 gram marihuana, 260 gram hasj en zestien joints. De federale politie voerde controles uit op de openbare weg. E�n persoon is aangehouden en zal worden voorgeleid voor het bezit van 133 XTC-pillen. Er werd ook een 15-tal pv's opgesteld. (belga/hln)
"Amper" 13000 bezoekers, paar jaar geleden waren dat er nog meer dan 30.000
| Originally posted by MikeVee Politie doet drugsvangst bij I Love Techno in Gent I Love Techno in Gent telde zaterdagnacht zo'n 13.000 bezoekers. De politie arresteerde 83 personen, van wie er vijf uiteindelijk voorgeleid zullen worden voor de onderzoeksrechter voor drugshandel, zo maakte het parket bekend. Er werden 410 XTC-pillen in beslag genomen en zes flesjes vloeibare XTC. Ook ruim 9 gram coca�ne en 8 gram speed werden aangetroffen, naast 115 gram marihuana, 260 gram hasj en zestien joints. De federale politie voerde controles uit op de openbare weg. E�n persoon is aangehouden en zal worden voorgeleid voor het bezit van 133 XTC-pillen. Er werd ook een 15-tal pv's opgesteld. (belga/hln) "Amper" 13000 bezoekers, paar jaar geleden waren dat er nog meer dan 30.000 |

| Originally posted by MikeVee "Amper" 13000 bezoekers, paar jaar geleden waren dat er nog meer dan 30.000 |
Mja, idd volgens dit artikel zijn het er meer dan 30.000:
http://www.standaard.be/Artikel/Det...kelId=GQI13HKEQ
Foutje van belga blijkbaar
in het nieuwsblad dat ze daar uitdeelden stond ook 32 000 ..
Denk dat MikeVee dat gewoon vanop HLN gekopieerd heeft, en die maken dagelijks typfouten. Tis ondertussen al gecorrigeerd daar.