TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp is still burning ???
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by Devilex on Aug-04-2006 16:30:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Geen trance-minded vrienden die ook nog eens niet zo bekrompen zijn om enkel binnen een straal van 30km te gaan fuiven..


hehe ge moet die kweken


Posted by X-Tune on Aug-04-2006 16:31:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Geen trance-minded vrienden die ook nog eens niet zo bekrompen zijn om enkel binnen een straal van 30km te gaan fuiven..


Naar wat luisteren jouw vrienden dan? Jump? Of hechten ze geen waarde aan muziek?


Posted by Config on Aug-04-2006 16:35:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Geen trance-minded vrienden die ook nog eens niet zo bekrompen zijn om enkel binnen een straal van 30km te gaan fuiven..


same here.. er zijn er maar 2 die af en toe hun kot uitkomen :/ luiaards..


Posted by FenixStyle on Aug-04-2006 17:32:

quote:
Originally posted by X-Tune
Naar wat luisteren jouw vrienden dan? Jump? Of hechten ze geen waarde aan muziek?


Heb in mijn vriendenkring zowat drie mensen die naar trance luisteren. Een daarvan woont vlakbij en speelt wel altijd taxi. Maar nadeel is dat het qua uitgaan echt ne droogstoppel is. Bij Jonas en Markus stond hij bijv ergens in een hoekje achteraan wat te kijken. Het uitbundigste wat ge van hem kunt verwachten is ff de armen in de lucht steken... Andere kameraad heeft omwille van posten op het werk minder tijd om overal naar toe te gaan.. En de derde is dan wel iemand die graag overal naar toe wil en ook uit de bol zal gaan, alleen heeft hij nogal een slecht jaar achter de rug op school waardoor hij deze zomer nergens mee naar toe mag tot na z'n herexamens..

Enja voor de rest heeft iedereen een "dorps-mentaliteit".. Alle fuiven afgaan hier in de buurt, waar telkens de zelfde muziek wordt gedraaid (dj's The Mix Project, wel gekend voor degenen die ook van de buurt zijn ). En dat is idd overwegend jump wat dan gedraaid wordt..

Nog maar goed dat de Versuz hier op 30km vandaan ligt, anders viel er echt niks te beleven qua uitgaan.. (ja en schiet me nu maar af voor die pro-Versuz uitspraak )


Posted by Antony on Aug-04-2006 17:41:

quote:
Originally posted by Devilex
hehe ge moet die kweken


kheb er eentje gekweekt op tomorrowland


Posted by 1Million$shot on Aug-05-2006 11:31:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Heb in mijn vriendenkring zowat drie mensen die naar trance luisteren. Een daarvan woont vlakbij en speelt wel altijd taxi. Maar nadeel is dat het qua uitgaan echt ne droogstoppel is. Bij Jonas en Markus stond hij bijv ergens in een hoekje achteraan wat te kijken. Het uitbundigste wat ge van hem kunt verwachten is ff de armen in de lucht steken... Andere kameraad heeft omwille van posten op het werk minder tijd om overal naar toe te gaan.. En de derde is dan wel iemand die graag overal naar toe wil en ook uit de bol zal gaan, alleen heeft hij nogal een slecht jaar achter de rug op school waardoor hij deze zomer nergens mee naar toe mag tot na z'n herexamens..

Enja voor de rest heeft iedereen een "dorps-mentaliteit".. Alle fuiven afgaan hier in de buurt, waar telkens de zelfde muziek wordt gedraaid (dj's The Mix Project, wel gekend voor degenen die ook van de buurt zijn ). En dat is idd overwegend jump wat dan gedraaid wordt..

Nog maar goed dat de Versuz hier op 30km vandaan ligt, anders viel er echt niks te beleven qua uitgaan.. (ja en schiet me nu maar af voor die pro-Versuz uitspraak )


wat is er mis met de Versuz? Zijn er dan andere clubs die zoveel beter zijn ?


Posted by FenixStyle on Aug-05-2006 12:11:

quote:
Originally posted by 1Million$shot
wat is er mis met de Versuz? Zijn er dan andere clubs die zoveel beter zijn ?


Voor mij is er niks mis met Versuz.. Maar er zijn veel mensen die niks van Versuz moeten weten omwille van de muziek, vele show-elementen (snipperkes, zeepbellen, vuurwerk,...) en het hoge snobgehalte... Ok dat laatste klopt idd wel, maarja wat boeit mij dat wat anderen daar aan hebben...

En als het op vrouwelijk schoon aankomt, is Versuz d� absolute nr1 in Belgie


Posted by FUSyke on Sep-18-2006 14:40:

Mailtje naar ID&T gestuurd en dit was het antwoord:

Aib plannen we zeker terug in de toekomst, maar wanneer is een open vraag, het
hangt vooral af om de geschikte locatie in het Antwerpse te vinden, en die is er
voorlopig gewoon niet... zowel niet in als outdoor. Outdoor is sowieso geen
optie omdat we nu Tomorrowland hebben en er daar al heel veel dj's staan, zodat
er bijna geen namen overblijven voor een 2de outdoorfestival (er staan ook heel
wat namen op andere festivals zoals ten days, pukkelpop...)

De komende evenementen zullen vanaf oktober worden aangekondigd op de website,
maar een jump event gaan we zeker niet doen


Posted by Dark Apostle on Sep-18-2006 14:42:

quote:
Originally posted by FUSyke

maar een jump event gaan we zeker niet doen



Ah nee, dat doet Q-dance al

Kzie al uit naar Qlimax...wel spijtig van geen AiB outdoor, sfeer was toch iets anders dan op TML, relaxter imo.


Posted by Vishnu on Sep-20-2006 17:23:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
wel spijtig van geen AiB outdoor, sfeer was toch iets anders dan op TML, relaxter imo.

Inderdaad..
AIB 04 Outdoor blijft voor mij het beste feest ooit.


Posted by Den Backer on Sep-20-2006 17:44:

Kga hier al die pagina's nie lezen...
Maar hoe zit da nu met AiB?
Khoor al maanden geroezemoes der rond (id&t mee hune zever van "Don't worry Antwerp is still burning..." ze houden ons weer lang in den draai ze), ma nog geen datum of niets?
Weet iemand iets meer?


Posted by The_G0dfather on Sep-20-2006 18:15:

quote:
Originally posted by FUSyke
Mailtje naar ID&T gestuurd en dit was het antwoord:

Aib plannen we zeker terug in de toekomst, maar wanneer is een open vraag, het
hangt vooral af om de geschikte locatie in het Antwerpse te vinden, en die is er
voorlopig gewoon niet... zowel niet in als outdoor. Outdoor is sowieso geen
optie omdat we nu Tomorrowland hebben en er daar al heel veel dj's staan, zodat
er bijna geen namen overblijven voor een 2de outdoorfestival (er staan ook heel
wat namen op andere festivals zoals ten days, pukkelpop...)

De komende evenementen zullen vanaf oktober worden aangekondigd op de website,
maar een jump event gaan we zeker niet doen


Posted by Den Backer on Sep-20-2006 18:29:

Ok Thx!


Posted by Config on Sep-20-2006 21:42:

"maar een jump event gaan we zeker niet doen"

dit stemt mij vreugdig


Posted by MikeVee on Sep-20-2006 21:48:

Vreemdgenoeg staat ID&T wel bij de sponors/partners van een hardcore party in de buurt van Mechelen

http://users.telenet.be/mike.vee/hm.jpg

Maar die zetten er ook reclame op van een sigarettenmerk, wat toch verboden is dacht ik.


Posted by Bertn on Sep-20-2006 21:48:

"de geschikte locatie vinden we niet"...

aib in het sportpaleis was toch niet slecht?


Posted by Vishnu on Sep-20-2006 21:52:

quote:
Originally posted by Bertn
"de geschikte locatie vinden we niet"...

aib in het sportpaleis was toch niet slecht?

Idd. vermoedelijk willen ze die locatie enkel nog associeren met Sensation?


Posted by Push2005 on Sep-20-2006 21:55:

quote:
Originally posted by Vishnu
Idd. vermoedelijk willen ze die locatie enkel nog associeren met Sensation?


Meuh


Posted by The_G0dfather on Sep-20-2006 22:52:

gewoon tent over de groenplaats


Posted by Devilex on Sep-21-2006 06:43:

Er moet daar in Antwerpen toch nog wel ergens een hangar te vinden zijn zeker.


Posted by djcresto on Sep-21-2006 07:03:

gebouwen van vroegere GVA?


Posted by Devilex on Sep-21-2006 07:17:

quote:
Originally posted by djcresto
gebouwen van vroegere GVA?


In principe moet dit allemaal mogenlijk zijn, kijk maar hoe creatief ze zijn in onze buurlanden. Daar geven ze enorme festivals in legerkazernes enzo. Denk dat er hier veel te veel regels qua brandveiligheid en geluidsoverlast komen bij kijken.


Posted by Dark Apostle on Sep-21-2006 15:14:

quote:
Originally posted by Devilex
Daar geven ze enorme festivals in legerkazernes enzo. Denk dat er hier veel te veel regels qua brandveiligheid en geluidsoverlast komen bij kijken.


Vooral zever van wie is verantwoordlijk voor wat? Bureaucratie molt Belgi�.


Posted by Antony on Sep-21-2006 15:17:

oude gva of centraal station idd... de post in berchem maken ze ook leeg binnenkort voor hun verhuis naar de noorderlaan.


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.