TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp is still burning ???
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by FenixStyle Geen trance-minded vrienden die ook nog eens niet zo bekrompen zijn om enkel binnen een straal van 30km te gaan fuiven.. |
| quote: |
| Originally posted by FenixStyle Geen trance-minded vrienden die ook nog eens niet zo bekrompen zijn om enkel binnen een straal van 30km te gaan fuiven.. |
| quote: |
| Originally posted by FenixStyle Geen trance-minded vrienden die ook nog eens niet zo bekrompen zijn om enkel binnen een straal van 30km te gaan fuiven.. |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Naar wat luisteren jouw vrienden dan? Jump? Of hechten ze geen waarde aan muziek? |
Andere kameraad heeft omwille van posten op het werk minder tijd om overal naar toe te gaan.. En de derde is dan wel iemand die graag overal naar toe wil en ook uit de bol zal gaan, alleen heeft hij nogal een slecht jaar achter de rug op school waardoor hij deze zomer nergens mee naar toe mag tot na z'n herexamens.. 
). En dat is idd overwegend jump wat dan gedraaid wordt.. 
(ja en schiet me nu maar af voor die pro-Versuz uitspraak
)
| quote: |
| Originally posted by Devilex hehe ge moet die kweken |
| quote: |
| Originally posted by FenixStyle Heb in mijn vriendenkring zowat drie mensen die naar trance luisteren. Een daarvan woont vlakbij en speelt wel altijd taxi. Maar nadeel is dat het qua uitgaan echt ne droogstoppel is. Bij Jonas en Markus stond hij bijv ergens in een hoekje achteraan wat te kijken. Het uitbundigste wat ge van hem kunt verwachten is ff de armen in de lucht steken... Andere kameraad heeft omwille van posten op het werk minder tijd om overal naar toe te gaan.. En de derde is dan wel iemand die graag overal naar toe wil en ook uit de bol zal gaan, alleen heeft hij nogal een slecht jaar achter de rug op school waardoor hij deze zomer nergens mee naar toe mag tot na z'n herexamens.. ![]() Enja voor de rest heeft iedereen een "dorps-mentaliteit".. Alle fuiven afgaan hier in de buurt, waar telkens de zelfde muziek wordt gedraaid (dj's The Mix Project, wel gekend voor degenen die ook van de buurt zijn ). En dat is idd overwegend jump wat dan gedraaid wordt.. ![]() Nog maar goed dat de Versuz hier op 30km vandaan ligt, anders viel er echt niks te beleven qua uitgaan.. (ja en schiet me nu maar af voor die pro-Versuz uitspraak ) |
| quote: |
| Originally posted by 1Million$shot wat is er mis met de Versuz? Zijn er dan andere clubs die zoveel beter zijn ? |
Mailtje naar ID&T gestuurd en dit was het antwoord:
Aib plannen we zeker terug in de toekomst, maar wanneer is een open vraag, het
hangt vooral af om de geschikte locatie in het Antwerpse te vinden, en die is er
voorlopig gewoon niet... zowel niet in als outdoor. Outdoor is sowieso geen
optie omdat we nu Tomorrowland hebben en er daar al heel veel dj's staan, zodat
er bijna geen namen overblijven voor een 2de outdoorfestival (er staan ook heel
wat namen op andere festivals zoals ten days, pukkelpop...)
De komende evenementen zullen vanaf oktober worden aangekondigd op de website,
maar een jump event gaan we zeker niet doen
| quote: |
| Originally posted by FUSyke maar een jump event gaan we zeker niet doen |
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle wel spijtig van geen AiB outdoor, sfeer was toch iets anders dan op TML, relaxter imo. |
Kga hier al die pagina's nie lezen...
Maar hoe zit da nu met AiB?
Khoor al maanden geroezemoes der rond (id&t mee hune zever van "Don't worry Antwerp is still burning..." ze houden ons weer lang in den draai ze), ma nog geen datum of niets?
Weet iemand iets meer?
| quote: |
| Originally posted by FUSyke Mailtje naar ID&T gestuurd en dit was het antwoord: Aib plannen we zeker terug in de toekomst, maar wanneer is een open vraag, het hangt vooral af om de geschikte locatie in het Antwerpse te vinden, en die is er voorlopig gewoon niet... zowel niet in als outdoor. Outdoor is sowieso geen optie omdat we nu Tomorrowland hebben en er daar al heel veel dj's staan, zodat er bijna geen namen overblijven voor een 2de outdoorfestival (er staan ook heel wat namen op andere festivals zoals ten days, pukkelpop...) De komende evenementen zullen vanaf oktober worden aangekondigd op de website, maar een jump event gaan we zeker niet doen |
Ok Thx! 
"maar een jump event gaan we zeker niet doen"
dit stemt mij vreugdig 
Vreemdgenoeg staat ID&T wel bij de sponors/partners van een hardcore party in de buurt van Mechelen
http://users.telenet.be/mike.vee/hm.jpg
Maar die zetten er ook reclame op van een sigarettenmerk, wat toch verboden is dacht ik.
"de geschikte locatie vinden we niet"...
aib in het sportpaleis was toch niet slecht?
| quote: |
| Originally posted by Bertn "de geschikte locatie vinden we niet"... aib in het sportpaleis was toch niet slecht? |
| quote: |
| Originally posted by Vishnu Idd. vermoedelijk willen ze die locatie enkel nog associeren met Sensation? |
gewoon tent over de groenplaats
Er moet daar in Antwerpen toch nog wel ergens een hangar te vinden zijn zeker.
gebouwen van vroegere GVA?
| quote: |
| Originally posted by djcresto gebouwen van vroegere GVA? |
| quote: |
| Originally posted by Devilex Daar geven ze enorme festivals in legerkazernes enzo. Denk dat er hier veel te veel regels qua brandveiligheid en geluidsoverlast komen bij kijken. |
oude gva of centraal station idd... de post in berchem maken ze ook leeg binnenkort voor hun verhuis naar de noorderlaan.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.