TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Cribs
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Komaan, das toch helemaal uwe stijl...kvind dat trouwens de mottigste kleur dat je een muur kunt geven, knal paars |
En....waar blijven al die fotokes dan wel ? 
| quote: |
| Originally posted by Loraine En....waar blijven al die fotokes dan wel ? |
Nog altijd aan het wachen op de meubels 
Eventjes deze thread onder het stof uithalen.
My room

Oooh visjes 
bert en ernie ok, ma die game posters zouden der bij mij ni hangen 




Mijn slaapkamer. Gezellig he.
| quote: |
| Originally posted by Progrez Gezellig he. |
Ikea-kastjes 
Ge bent ne kenner!
Ik heb er ondertussen al genoeg in elkaar gevezen om een kenner genoemd te worden ja 
| quote: |
| Originally posted by Progrez Ge bent ne kenner! |
Some picies van mijn appart
Keuken

Living
Badkamer

Uw keuken kan anders wel een likje verf gebruiken 
Eeeeela moatje,
Ik heb die muren wel geschilderd h�. Die tegels niet natuurlijk. Is een huurappartement h�, dus ni veel kosten in maken.
De keuken is trouwens stok-oud en wordt wss afgebroken als wij hier weg zijn.
I was just teasing 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Uw keuken kan anders wel een likje verf gebruiken |
Ziet eruit als een mooi project voor een interior designer ![]()
| quote: |
| Originally posted by Progrez http://img73.**************/img73/3903/p1010001mb1.jpg http://img73.**************/img73/1158/p1010003gr5.jpg http://img526.**************/img526/...10004jpgec0.jpg http://img526.**************/img526/4272/p1010005li4.jpg Mijn slaapkamer. Gezellig he. |
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Schonen tv daar |
| quote: |
| Originally posted by Progrez (ps: het is een samsung LE20S5. Moest die van u het vandaag of morgen begeven. *wink*) |
ik zal straks ook wa pics posten als ge ni op de rommel let
eindelijk online, foto's van ons appartementje
http://users.skynet.be/fb711987/200...rtement2006.htm
| quote: |
| Originally posted by djcresto eindelijk online, foto's van ons appartementje http://users.skynet.be/fb711987/200...rtement2006.htm |
Amai, ik ben jaloers op die vloer Gert 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.