TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Cribs
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »


Posted by diddi on Aug-28-2006 07:58:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Komaan, das toch helemaal uwe stijl...kvind dat trouwens de mottigste kleur dat je een muur kunt geven, knal paars


Daaruit leid ik af da Kaidrias ne mottige stijl heeft


Posted by Loraine on Sep-28-2006 21:48:

En....waar blijven al die fotokes dan wel ?


Posted by djcresto on Sep-29-2006 06:26:

quote:
Originally posted by Loraine
En....waar blijven al die fotokes dan wel ?


ik wacht op ons meubels


Posted by Transfusion on Nov-05-2006 22:56:

Nog altijd aan het wachen op de meubels

Eventjes deze thread onder het stof uithalen.

My room




Posted by mellow_head on Nov-06-2006 12:33:

Oooh visjes


Posted by Antony on Nov-06-2006 12:34:

bert en ernie ok, ma die game posters zouden der bij mij ni hangen


Posted by Progrez on Nov-06-2006 18:40:









Mijn slaapkamer. Gezellig he.


Posted by Real on Nov-06-2006 19:24:

quote:
Originally posted by Progrez
Gezellig he.

Toch wel ja.


Posted by Jasperovitsj on Nov-07-2006 15:36:

Ikea-kastjes


Posted by Progrez on Nov-07-2006 16:41:

Ge bent ne kenner!


Posted by Jasperovitsj on Nov-07-2006 16:43:

Ik heb er ondertussen al genoeg in elkaar gevezen om een kenner genoemd te worden ja


Posted by Push2005 on Nov-07-2006 16:46:

quote:
Originally posted by Progrez
Ge bent ne kenner!


Kzal voor je verjaardag andere slipmats kopen


Posted by diddi on Nov-08-2006 20:49:

Some picies van mijn appart

Keuken



Living







Badkamer


Posted by Jasperovitsj on Nov-08-2006 23:36:

Uw keuken kan anders wel een likje verf gebruiken


Posted by diddi on Nov-09-2006 17:38:

Eeeeela moatje,

Ik heb die muren wel geschilderd h�. Die tegels niet natuurlijk. Is een huurappartement h�, dus ni veel kosten in maken. De keuken is trouwens stok-oud en wordt wss afgebroken als wij hier weg zijn.


Posted by Jasperovitsj on Nov-09-2006 18:39:

I was just teasing


Posted by Eagle` on Nov-09-2006 19:41:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Uw keuken kan anders wel een likje verf gebruiken


ik zou eerder die tegels uit breken, te retro for meh taste


Posted by Loraine on Nov-09-2006 19:57:

Ziet eruit als een mooi project voor een interior designer


Posted by Tiger777 on Nov-09-2006 21:34:

quote:
Originally posted by Progrez
http://img73.**************/img73/3903/p1010001mb1.jpg

http://img73.**************/img73/1158/p1010003gr5.jpg

http://img526.**************/img526/...10004jpgec0.jpg
http://img526.**************/img526/4272/p1010005li4.jpg

Mijn slaapkamer. Gezellig he.


Schonen tv daar


Posted by Progrez on Nov-09-2006 21:59:

quote:
Originally posted by Tiger777
Schonen tv daar

Ik heb die foto eerder genomen voor de platen die eronder staan.
Het model was ook niet zo belangrijk. Ik kon niet anders dan zo'n platte kopen want een andere kreeg ik niet op die kast.

(ps: het is een samsung LE20S5. Moest die van u het vandaag of morgen begeven. *wink*)


Posted by Tiger777 on Nov-09-2006 22:29:

quote:
Originally posted by Progrez

(ps: het is een samsung LE20S5. Moest die van u het vandaag of morgen begeven. *wink*)

Ik heb wel een voorhamer in de garage liggen die uitdagend naar mij aan het staren was...


Posted by Dj LPG on Nov-10-2006 09:26:

ik zal straks ook wa pics posten als ge ni op de rommel let


Posted by djcresto on Dec-24-2006 16:10:

eindelijk online, foto's van ons appartementje

http://users.skynet.be/fb711987/200...rtement2006.htm


Posted by domineesje on Dec-24-2006 16:18:

quote:
Originally posted by djcresto
eindelijk online, foto's van ons appartementje

http://users.skynet.be/fb711987/200...rtement2006.htm

toffe inrichting! en de kadertjes passen er wel bij


Posted by Jasperovitsj on Dec-24-2006 17:36:

Amai, ik ben jaloers op die vloer Gert


Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.