TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Bace in your f#ce: wie komt?
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by T.H.C. on Mar-30-2002 17:14:

quote:
Originally posted by New Wave
JHAAAAAAAAAAAAAAAAAA, HET WAS PHAT HARD BRUUUUUUUUUUT :-)

...idd, nu nog een beetje dood gevoel in mijn hoofdje
En tering wat was dat sterven op het station, gvd 2,5 uur gezeten, hehe leuke "psycho"kennissen alpha...maar kan ook aan mij hebben gelegen was ook nog niet helemaal helder.
Die kerel had echt een kortetermijngeheugen van een goudvis,je kon hem om de 10 minuten vertellen dat we in Zwolle zaten.

Posted by eXos on Mar-30-2002 23:48:

Tering, ben nog niet echt in staat om een leuk verhaaltje te typen, dus dat doe ik morgen wel.

Maar het was wel super tof!!!
Heb me weer extreem goed vermaakt op de Pumping Beats van Masta BeLLiE en Lady Dana!

Posted by Smirnoff on Mar-31-2002 14:26:

hey petrus of THC...
Had me effe gebeld dan was ik ook gekomen.

Posted by T.H.C. on Mar-31-2002 18:33:

tuurlijk...stom, ik d8 ook dat dit iets te techno was voor je, maargoed ik moet niet denken maar bellen, zal ik volgende keer zeker doen.

Posted by eXos on Apr-02-2002 14:39:

Kleine impressie van het feest:

^^
BeLLiE

^^
Lasers

^^
T.H.C. en ik

^^
Lasers

^^
Sja... als ik erbij ben doen vrouwen rare dingen

^^
Lady Dana

^^
Dana, Ik, DJ Alpha, New Wave

Zow, kleine impressie. Jullie hebben weer wat gemist.

mda Partyflock voor de pics

Posted by Yarnie on Apr-02-2002 14:50:

ziet er zeker wel kewl uit...zitten wel wat geile pics tussen ( nee niet die van die 2 wijfen, maar die van new_wave en co)

maar ja jammer dat k er niet bij was...was stampen op awakenings...volgende keer beter..

ow ja hoe draaide bellie trouwens?

greetz,

yarnie

Posted by magrec on Apr-02-2002 15:10:

hey die linker van die 2 meiden die ken ik
FF foto's bekeken op partyflock....godver ik heb weer heel wat vriendjes en vriendinntjes gemist die avond

Posted by TranceFool on Apr-02-2002 15:41:

Wow coole foto's man ....vet hor Bellie. Laser ziet er ook vetjes uit

Posted by New Wave on Apr-02-2002 20:05:

WHOOOOO, lachuh foto's

Ik heb filmpje voor superfeesten af.....helaas kon ik der geen TA'ers in kwijt, jullie gaven niet genoeg licht

maargoed, jullie zien hem waarschijnlijk volgende week online staan.

massol!

Posted by eXos on Apr-02-2002 21:47:

quote:
Originally posted by magrec
hey die linker van die 2 meiden die ken ik

Kenne ze jouw ook??

Posted by Jukx on Apr-02-2002 23:00:

hehe, coole fotos man!!
je staat er trouwens weer lekker op Petrus!

Posted by magrec on Apr-03-2002 07:08:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Kenne ze jouw ook??

snowhite? hmm weet ik niet misschien nog wel ....ik ben met hun o.a naar club eve geweest (konden via mij gratis naar binnen )

Posted by Bellie on Apr-04-2002 22:07:

Was helemaal vergeten mn verslaggie effe neer te pleuren hiero.dus bij deze .Ben te lui om een nieuwe te typen dus effe Copy & Paste

Vrijdag was echt geweldig.Heb echt een topavond gehad.Ik moest dus van 23:00 - 01:00 draaien.We waren een beetje laat van huis weggegaan dus hebben zowat de hele weg gem. 160 moeten rijden.We kwamen dus ook om 22:50 aan.Ik wilde niet meteen beginnen dus liet Mexes nog effe doordraaien.Het was al vrij druk dus ik begon er al echt zin in te krijgen.Het 1ste half uur was ik best wel zenuwachtig,maar daarna was ik al mn zenuwen kwijt en heb echt genoten.Leuke was ook (voor mij dan ) dat Dana later zou komen,wat dus betekende dat ikdoor mocht draaien.Ik ben erg tevreden over mn set en vele andere ook had ik daarna gemerkt .Damn,wat heb ik veel mensen de hand moeten schudden.Heb ook ontzettend veel complimentjes gehad.Altijd leuk natuurlijk en goed voor mn ego .En ik wil alle -ers die zijn gekomen bedanken voor hun komst.Het was echt super!!!Als er weer een Base In Your F#ce komt hoop ik weer van de partij te zijn.The Q is echt VET!!.

GREETZ!!

Posted by T.H.C. on Apr-05-2002 16:43:

quote:
Originally posted by Bellie
Als er weer een Base In Your F#ce komt hoop ik weer van de partij te zijn.The Q is echt VET!!

ja dan ben ik zeker ook weer van de partij, echt geen twijfel mogenlijk, heerlijke muziek ,leuke tent,(lekkere schaal met fruit en een met lollies, was een goed ideetje)en een top sfeertje, kon niet beter.

Posted by New Wave on Apr-12-2002 06:52:

effe spammen! op een of andere site waar ze reportages maken over superfeesten (punt nederland)" staat het filmpje van Base In your Face ONLINE!!!!!!!!!! [patser-mode: on ] (Made by New Wave himself ) [patser-mode: off].

Check it out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de bamiballen!

Posted by Dj Alpha on Apr-12-2002 07:27:

relax filmpie tim! ik doe t je niet na

Pages (4): « 1 2 3 [4]