TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Aan De Oude Ta-gang!!!!
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »

Posted by magrec on Sep-14-2006 05:35:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Overigens Harmen, hoe is het met je sollicitatie in Den Haag afgelopen?

Gesprek ging prima, was bij het castellum (vlakbij nieuwe ado stadion), dikke ferrari's daar op het parkeerterrein hehehe
Maandag krijg ik te horen of ze mij willen hebben en dan kan ik ze vertellen dat ik nog ff verder ga zoeken

Posted by Opti on Sep-14-2006 09:55:

quote:
Over vage gesprekken gesproken: ik kan me nog gesprekken herinneren met die DOVE sjinees Dat was hilarisch!

Iedereen die me op een feestje is tegengekomen, heeft wel een dergelijke ervaring met mij

H�, wat zeg je....? W����t.....?? Ik versta je niet, w���t....??!

Posted by eXos on Sep-14-2006 11:57:

quote:
Nexus...uitsmijters...

Dat was een wijze les, helemaal nix van geleerd haha!

Posted by SnuggLe on Sep-14-2006 15:56:

Kolkie, gefeliciteerd met je verjaardag!

Posted by Jappio on Sep-14-2006 22:25:

quote:
Originally posted by Opti

H�, wat zeg je....? W����t.....?? Ik versta je niet, w���t....??!

van rukken word je doof toch?

Wat een verhalen allemaal, ik moet eerlijk zeggen dat ik het op een gegeven moment ook wel een beetje had gehad. Zal misschien toch met het veranderen van je smaak te maken hebben of misschien ook wel met het feit dat zoveel zondagen zo vertieft zijn geweest hehe.

Maar goed, ieder zn ding. Kan me iig ook wel een beetje vinden in het verhaal van chicane; af en toe leek het wel of iedereen van een andere planeet leek te komen en je echt een buitenbeentje was als je geen drugs nam.

Posted by SnuggLe on Sep-15-2006 04:46:

quote:
Originally posted by Jappio
van rukken word je doof toch?

Ik heb je ingehaald bij de F1 manager

Posted by Donna on Sep-15-2006 08:01:

quote:
Originally posted by Jappio

af en toe leek het wel of iedereen van een andere planeet leek te komen en je echt een buitenbeentje was als je geen drugs nam.

Volgens degenen die een xtc-tje hadden genomen was t juist alsof jij van een andere planeet kwam

Had dat trouwens niet willen missen,t proberen/expermimenteren van bepaalde chemische middeltjes in die tijd,was leuk!
Ookal was je dan idd een aantal dagen flink bezig je lichaam en geest weer op te bouwen voor een nieuwe lading t volgende weekend
Ik kan nou niet zeggen dat dat zo erg geweest is,wat meer problematisch zou zijn is als ik dat nu nog steeds wekelijks zou doen,en das niet t geval,eerder "jaarlijks"

Posted by AirPole on Sep-15-2006 08:16:

quote:
Originally posted by total woot
Hoeveel mensen er gewoon nog leven?! Gefeliciteerd Eye-Riz en Smirnoff!

HUH??!! Wouter, hoe is het met je dude? Nadat je uit Groningen weggegaan bent heb ik je nooit meer gezien of gesproken geloof ik

Posted by basvh on Sep-15-2006 12:47:

Ik vind het drugsgebruik in vergelijking met een aantal jaren geleden echt terug gelopen. Volgens vele onderzoeken wordt er wel meer coke gebruikt en dat zie je wat minder goed dan iemand die een pilletje op heeft. Maar eerste keren Impulz en Innercity in 2000 en 2001 had ik echt het gevoel dat iedereen ram van de kaart was, tegenwoordig vind ik het toch echt meevallen. Trouwens ik sta liever naast iemand die lekker staat te spacen dan een aggresieve bezopen henkie zoals je die vaak in de kroeg tegenkomt.

quote:
Daarvoor nog regelmatig indoor en outdoor geweest, maar ik werd dat volk iedere keer meer en meer spuugzat. Dat iemand snuift, blowt, trekt, of ijsberen in sri-lanka neukt, allemaal geweldig, maar veel gasten worden steeds vervelender, aggresiever en asocialer.

dan ben je toch echt naar de verkeerde feestjes geweest. kijk als je naar de ahoy gaat weet je dat er aggresieve rotterdamers rondlopen. Maar ga je naar relaxte clubs zoals panama, hotel arena, now-wow etc dan hangt er gewoon een goede relaxte sfeer zonder aggresieve doorgesnoven henkies. Op mysteryland & extrema hing ook een relaxte sfeer zonder vervelende incidenten.

quote:
Geen reden gehad om de afgelopen 2 jaar op feesten te zijn geweest nee, stond mn hoofd ook niet naar.

Ik weet niet precies wat er in je prive leven is gebeurd en nog aan de gang is. Het zal heel heftig zijn. Bij mij is ook het een en ander de afgelopen 2 jaar voorgevallen en juist door naar toffe feestjes te gaan en lol te maken kon ik al het gezeik beter handlen. Ff je zinnen verzetten en het hoofd leegmaken dmv vrienden en goede muziek/dj's werkt zo goed daar kan dr phil een puntje aan zuigen

Posted by Creamfields23 on Sep-15-2006 16:13:

Ik wil niet miepen, maar een feestje bouwen doe jezelf. En als je je gaat ergeren aan mensen om je heen dan ben je toch niet echt gekomen om te feesten denk ik. (Helaas betrap ik mezelf hier ook vaak op)

Aan de andere kant dat vele gesnuif zorgt juist er weer voor dat mensen en beetje gaan "hangen" en jan en alleman gaan afkraken (EGOBOOST).
Snats is alleen goed als je TEVEEL hebt gezopen en je moet naar huis ofzo, maar het is zeker geen party drug voor mij.

Posted by Muppet on Sep-15-2006 16:22:

quote:
Originally posted by Remy D
Ohja ik ga volgend jaar eindelijk mijn droom achterna: Backpacken in Nieuw-Zeeland. Ga eind mei begin juni weg

en ik vind het ook leuk om te lezen dat het goed gaat met de meeste hier en hoop dat het met de gene waar het wat slechter mee gaat het snel weer goed komt. zo ben ik dan ook wel weer

Trust me, je gaat een geweldige tijd hebben!!!...heb er 7 maanden zelf rond gereist, en was de tijd van m'n leven...echt een geweldig land. Als je nog tips nodig hebt ofzo, roep maar:-)

Greetz

Posted by Chicane on Sep-15-2006 17:04:

Even maar een positieve wending geven aan deze draad, narigheid wordt je ook niet vrolijk van... van geweldige en leuke herinneringen wordt je dat wel

De enige, de echte, de heilige partyfotograaf SnuggLe had een aantal leuke kiekjes van Impulz Outdoor 2002.

Posted by SnuggLe on Sep-15-2006 17:24:

quote:
Originally posted by Chicane

De enige, de echte, de heilige partyfotograaf SnuggLe had een aantal leuke kiekjes van Impulz Outdoor 2002.

The Only, the Holy!
Schiet al tijden geen party-pics meer, want iedere sloeber doet het tegenwoordig

Damn, maar die pics zijn wel oud. Was mijn eerste set op een feestje met een HELE oude camera. Damn, mijn lelijke ex staat er nog op.

Posted by magrec on Sep-15-2006 17:45:

Hehe of nexus in het gele kasteel waar we toen van te voren wat spare ribs gingen eten in Utrecht haha die foto waar ik toen maagkrampen had haha wat een ellende. En Addiction in die tent in EDE met bellie, antiphus, siesta ennzo

Posted by Donna on Sep-15-2006 21:39:

Huh,maar je was daar toch al met Anke?

Posted by basd on Sep-15-2006 21:54:

quote:
Originally posted by Donna

Ook daar was het al zijn ex ja..

Lache feessie trouwens..

Posted by Smirnoff on Sep-15-2006 22:52:

Uit de oude doos...
whaha heb er nog VEEL meer ... wil ik jullie niet aandoen

The good old days... en uh... wat smaakten ze lekker ! (nog steeds trouwens)

Posted by kolkiewolkie on Sep-15-2006 23:17:

quote:
Tis ook niet alleen dat Magrec,maar ook dat het op een gegeven moment wel een beetje "been there,done that" gedoe wordt.
En als je dan (terwijl je op een feest bent) met je nuchtere kop s ff in de rondte kijkt jezelf s achter de oortjes krabt en erachter komt dat er ook nog andere dingen zijn.

Je snapt me eindelijk

quote:
En geloof me,de mooiste en leukste feesten die ik ervaren heb zijn toch wel degene waar je tegen een zooi mensen van dit forum aanliep gedurende de nacht,echt geweldig,een enorm vette periode.

Time of our lives

2 snuggle: scherp op flock gekeken . Mag zelf altijd nog graag stappen maar heb niet meer zo de behoefte om er zoveel moeite voor te doen. Houdt het leuk . Tenslotte ben ik dus inmiddels over en woon ik nu in Trier. Een stad naar m'n hart mag ik toch wel zeggen (hoewel het uiteraard niet kan tippen aan BCN, for those who know). Alleen het debiele stoplichtenstelsel irriteert me wel 'ns maar als dat de grootste irritatie van je leven is heb je een aardig relaxed leven dacht ik zo .

Posted by SnuggLe on Sep-16-2006 08:35:

quote:

Klopt, was daar al met Anke, maar mijn ex liep daar toen ook nog rond

En Duitse stoplichten zijn juist VET man!

Posted by Chicane on Sep-16-2006 09:07:

Die springen toch eerst op oranje voordat ze op groen gaan? Kan je leuk timen met je koppeling om als een idioot weg te blazen

Posted by SnuggLe on Sep-16-2006 10:33:

quote:
Originally posted by Chicane
Die springen toch eerst op oranje voordat ze op groen gaan? Kan je leuk timen met je koppeling om als een idioot weg te blazen

Mijn idee

Posted by kolkiewolkie on Sep-16-2006 16:54:

Op papier is het leuk ja maar het hele stelsel in Trier kan beter ontworpen worden door een kind van 3! Niks sluit op elkaar aan, alles wacht op iedereen, kleine batches per keer etc. etc. etc. 's Morgens wegblazen is geen optie want dan is de olie nog ijskoud (en mijn starslet moet de hele winter nog mee is de bedoeling) en 's avonds is het per 12 tegelijk naar het volgende stoplicht. Je staat dus ook nog eens bijna nooit vooraan. Voorbeeldje: als ik naar de supermarkt loop is het lopen an sich 4 minuten en het wachten voor de stoplichten nog eens een dikke 2enhalve minuut inclusief 1 rood sl-tje meepakken. En tis er wel zo druk dat je even wacht. Maar bij elk van die 4 (op hetzelfde kruispunt) sta ik de volle cyclus te wachten.

Die ene keer dat dat dan wel zo is is inderdaad wel fun . Maar ik haal mijn driverssatisfaction al een wat langere tijd uit bochten, niet uit de koppeling smoken .

Posted by DjRV on Sep-17-2006 09:30:

Vind het wel onwijs cool om te lezen dat zo goed als iedereen een goede weg inslaat in hun verdere leven.

Ook leuk omdat de ali chemicali's onder ons dat nu ook wel een beetje gezien hebben allemaal (myself included, heb wat foto's gezien van vroegah, damn ). Er zijn er genoeg die rondlopen in de scene die nog steeds elk weekend na de tering zijn en dat al 10 jaar doen ofzo.

Dus props voor de "zieners" onder ons

Posted by kolkiewolkie on Sep-17-2006 18:16:

Of jullie zijn gewoon mietjes dat jullie dat niet ook 10 jaar volhouden .

Posted by Glaniskanis on Sep-17-2006 21:43:

HAHAHA kolkie

Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »