TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Laat jezelf zien: part 2
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »
okee, okee, ik zal wat fotows van mezelf plaatsen.. (voordat flipper dat doet en de verkeerde erop zet
)
foto met een webcam van een vriendin van me..
fotoow die ik van mezelf heb gemaakt...
zooww... is nu iedereen tevree

ok dit was afgelopen zaterdag in de Hemkade
(Dit bedoel ik dus met iets te ver heen, Petrus
)

Realiseerde me dat ik me eigenlijk hier nog nooit neergezet heb
De meesten hebben me al wel eens op een meeting gezien, maar voor degenen die dat nog niet hebben, bij deze.
Ik met groep vrienden op Dancepop, ik ben de linkse:

GreetZ, DC
Zal ook eens ff een pic van mezelf gaan posten:

Ik ben de rechtse, midden is mn lieve stampvriendinnetje
en links is vriend van me

Deze maakte me lieve broer met z'n patserige Nokia telefoon terwijl ik een niet zo'n al te blij gezicht trok 

Sja... ID&T fan nummer 1 he
(heb btw 3 gesigneerde ID&T slipmats nu
)
Okeej... fotows...
Dit ben ik
en dit ben ik ook (ja, de middelste dus...
)
Dit is Zip
Dit is Access
En dit is Spinnin Jack
Zow, da's wel weer genoeg...
Grtz!
De eerste Belg 

| quote: |
Originally posted by Flipper01 ![]() Odyne, Mr.Marcello, GUUS, Robin en Flipper01 |

Originally posted by Chicane ![]() Deze maakte me lieve broer met z'n patserige Nokia telefoon terwijl ik een niet zo'n al te blij gezicht trok ![]() ![]() Sja... ID&T fan nummer 1 he (heb btw 3 gesigneerde ID&T slipmats nu ) |

| Originally posted by John woonde jij vroeger (of misschien woon je er nog steeds) op et aleta jacobs erf? of daar in de buurt ofzow? volgens mij ken ik je ergens van ![]() |
| Originally posted by Jappio Oke.. hier ook wat shit van mij: Op sensation!(2001 ) en deze in stumper's lloret: Met tiesto! |
dus alsje nog is iemand hyper ziet rondspringen en hij lijkt op deze gast hierboven
(nie tiesto
) dannuhh kan ik da best wel is wezen haha
| Originally posted by Odyne okee, okee, ik zal wat fotows van mezelf plaatsen.. (voordat flipper dat doet en de verkeerde erop zet ) foto met een webcam van een vriendin van me.. fotoow die ik van mezelf heb gemaakt... zooww... is nu iedereen tevree |
| Originally posted by techno:logy Kijk nou toch eens, iemand van CC |
De hele fotocollectie dan maar 
Met Timo Maas!
...en als laatste met mijn lieve vriendinnetje die in China zit nu 
| Originally posted by John woonde jij vroeger (of misschien woon je er nog steeds) op et aleta jacobs erf? of daar in de buurt ofzow? volgens mij ken ik je ergens van ![]() |
Jij woondde geloof ik een blok achter me, hoekhuis.. en werk je trouwens op de Fortis Bank op het van Eesterenplein?
OK, de verknaakte foto's dan maar:

* Ik in het MIDDEN en T.H.C. geheel rechts.

* Tais en moi op High Energy!

* Beetje vaag op Qontact!
| Originally posted by Chicane Yep, 218 Jij woondde geloof ik een blok achter me, hoekhuis.. en werk je trouwens op de Fortis Bank op het van Eesterenplein? |

verrassingsshot in de lokale discotheek 
ikke (Lucas), kuipers (justin), kolkie (gerdinand zo spel je het toch!
)
op qlubtempo, das de enige die nu online is want mij eigen planet site is weer eens naar beneden gehaald.. teveel dataverkeer ofzo?? 
dit was gister op hHS-feest. Shit man, ik moet maar weer gaan trainen, ik word vet
| Originally posted by Optimus |

ehm, nee, ik ben die gozer met dat lichtblauwe shirt daar linksachter
| Originally posted by Optimus ehm, nee, ik ben die gozer met dat lichtblauwe shirt daar linksachter |

, zo lelijk is mijn rechterarm toch niet?
Originally posted by Optimus , zo lelijk is mijn rechterarm toch niet? |