TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance på MTV
Pages (4): « 1 2 3 [4]
de spelade Oceanlab - Satellite nyss 
Inte MTV men ändå. Blev lite paff när jag äntligen fick sett det från helgen inspelade avsnittet av CSI Miami och As the rush comes ljuder under en laboratorie-scen.
heh yep, märkte det jag med, var för seg för att posta det här dock :P
Jag brukar ofta kolla på dance floor chart på lördagarna men i går på Party Zone eller vad det hette var det ju lite annat random.
Paul Van Dyk - Crush
Eric Prydz - Call on me
4Strings - Diving (tror jag det var
)
| quote: |
| Originally posted by mr_fisken Jag brukar ofta kolla på dance floor chart på lördagarna men i går på Party Zone eller vad det hette var det ju lite annat random. Paul Van Dyk - Crush Eric Prydz - Call on me 4Strings - Diving (tror jag det var ) |

| Originally posted by Vizay förra veckan lirade dom en annan klassiker, Earthbound - one nation, trance nation. Va rätt kul å se videon när dom smashade sönder en massa bilar å alla hade svenska reg. plåtar |
)
såg Tiesto - Just be på Z-TV igår
| Originally posted by ScuL såg Tiesto - Just be på Z-TV igår |
japp
parabol
| Originally posted by ScuL japp parabol |
[offtopic]
ska- men måste fortfarande göra färdig min utbildning..
grr . tar längre än förväntat 
å appropå det så såg jag nyss Just Be på MTV .. Jävligt fin video..
Den har inget att sätta emot Prydz Call On Me video.
God Damn.
håller med.. kan ju bara tanka lite porr om det e det man e ute efter..
call on me videon, är det den med 80-tals brudar? den var inget vidare... hatar 70,80-tals mode... 
Jag har en förkärlek till gympatrikåer från 80-talet.
va!?
är det tjejer med i den videon?!
Jag som har kollat på killen i den hela tiden... shit asså!
Jag har förövrigt gjort en liten mix på Call on me nu .. hehe .. men den stannar här :P
| Originally posted by jofawe Jag har förövrigt gjort en liten mix på Call on me nu .. hehe .. men den stannar här :P |
| Originally posted by hustler Ge mig mix, vad sägs som att uppa den på äfftääpään? |

| Originally posted by jofawe icke.. den stannar här ![]() haha.. faktist.. jag vill helst inte ge ifrån mig mina verk.. |
| Originally posted by GyLLe dela med dej nu!!! varför vill du inte dela med dej av dina verk? |
| Originally posted by St_Andrew han vill att folk ska upptäcka hans verk när han är död, för att på så sätt få en mer mystisk / klassisk känsla över det hela. Så det är egentligen en marknadsföringskupp alltihop. |
- Touch me ...
*tittar tillbaka och läser denna tråd från början och konstaterar*
Det var bättre förr, det var det...