TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Astrid live @ my bedroom
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by aphex Bazz waarom denkje dat ik in de dj sjop was? Droeg ik een shit met "Hallo Bazz, Vent. Ik ben aphex" ? Volgens mij zat ie vrijdag in de was namelijke |
HAHAHAHHA (ow flame niet allowed he?) HAHAHAHHA
ik vind em wel LEIP deze thread, eige schuld dikke bult 
whehe

Ik ben dr nou niet bepaald trots op dat ik uit die kuil naast Groningen ben gekropen..
Wat een gemeuk hier!

DJ Astrid is volgens mij een beetje aangekomen zag ik zaterdag. 
Jaaaaa,was jij der ook??,ik dagget ookal....
| Originally posted by Remy D DJ Astrid is volgens mij een beetje aangekomen zag ik zaterdag. |
. iig veel beter dan de meeste vrouwelyke dj's
| Originally posted by Apoptosis mja, dat viel me vorig jaar by Qontact (de 1e) ook al op.. maarre boeie, vind dr nog steeds wel aardig om aan te zien . iig veel beter dan de meeste vrouwelyke dj's |

Hij zei de meeste riz,niet allemaal *grinz*
| Originally posted by Donna Hij zei de meeste riz,niet allemaal *grinz* |
ik heb gister weer ff een mailte erachteraan gestuurd, ze zeggen daarin dat alles goed komt en dat er problemen waren met de communicatie. Dus misschien komt ze nog wel, Wooooeeeeiiiiii!!!!!
kreeg gister dit mailtje:
Beste Bas, Excuses voor dit late bericht. Je hebt tijdens world dj day geboden op een set van DJ Astrid. Je bod was 121 euro. Ik stuur dit mailtje ook door naar het boekingskantoor van Astrid, Partyplanners. Je kan met Roos contact opnemen om een datum te plannen voor de set van Astrid.Hun telefoonnummer is ***. De bedoeling is dat je het geld aan Astrid geeft en zij regelen dat het bij de stichting terechtkomt. Mocht je vragen hebben dan kun je me altijd mailen.Met vriendelijke groet, Kemal Seref Dancelinx NO STREZZ Damrak 83 1012 LN Amsterdam T 020 4 278 415 F 020 4 278 416 www.nostrezz.tv |
Woei, zeg me ff als je nog een plaatsje vrij heb in je huis, doe ik ook wel ff een bijdrage 
Dj Astrid en dat voor �121!!! Ik denk dat ze voor id-t toch ietsjes duurder is!!
Mag je der ook neuken voor die 121 euro??? Mag dat nou niet dan moet je gewoon als zij aan het draaien is en ze staat met haar rug naar jou toe dan haal je snel je kinderarm tevoorschijn maakt hem hard en prikt haar in der rug. Dan draait ze zich om en dan pak je snel haar hoofd en stop je je kinderarm in haar mond.
Vind ze vast wel geil. 
hey bazz, hoe zit dat nou man?
ben bezig, wilde haar eerst in een discotheek zetten, maar dat mocht niet, ze moet op een priv�feest komen. het was echt op het allerlaatste moment afgeblazen, de mondelinge bevestiging was er al, en ik had het contract al bijna verstuurd.
maareh nu ga ik ff kijken wat ik kan doen, maar 1 ding is zeker, ze komt WEL!!
Niet als ze dat stukkie van onze grote vriend remy d leest
grtz,
TNG
| Originally posted by tango Niet als ze dat stukkie van onze grote vriend remy d leest grtz, TNG |
en??? hoes t afgelopen?
| Originally posted by Apoptosis en??? hoes t afgelopen? |
Nert
Ik ben ook dik nieuwsgierig. Lees deze thread voor het eerst en kep me d00dgelachen om de droge opmerkingen maar vooral om het hele verhaal zelf
en toch een goeie afloop
gazz bazz
er is geen feest geweest en er zal ook geen meer komen
ik had eerst wel de intentie om het feest in de herfstvakantie te geven, maar ik heb daar toch vanaf gezien om de volgende redenen
- ik vond het toch wel teveel geld kosten, het hele feest zou op minstens 200 euro uitkomen, terwijl er geen winst ergens wordt gemaakt
- een datum was moeilijk vast te stellen, ik had er veel problemen mee met Anna's Agency (bookingen) en het cafe waar het werd gehouden
- een heel slechte communicatie met Anna's Agency, afspraken werden door hen niet nagekomen.
door deze drie dingen kreeg ik steeds minder zin om het feest te houden en uiteindelijk heb ik het dus niet gehouden
Heel fijn, maar komt ze dan nog bij jou spinnen in Groningen? Ik bedoel, je hebt haar toch min of meer "gewonnen". Nouja, ik woon tegenwoordig ook in Groningen, geef maar een gil als je me nodig hebt voor het maken van foto's en dergelijk
(Owja, kan ik Astrid ook zien)